Hejo~~~~~~~~
Witam was dzisiaj serdecznie, i przepraszam z całego serduszka że długo nie było rozdziałów. Nie mam jak się wytłumaczyć chyba że tym iż nie miałam dużej ilości rysunków.
Lecz wracając do tematu postanowiłam wam się odwdzięczyć.
Dam wam trzy piosenki które doprowadziły mnie do łez. Naprawdę nie żartuję.
Dam od ostatniego miejsca do pierwszego, okej? ^^Dobra zaczynam xD. Będę dawała z polskimi napisami jak coś gdyż rozumiem że nie każdy umię idealnie angielski (ja zresztą też xD)
3. We The Kings - Sad Song
Ta piosenka zaczęła mnie doprowadzać już do płaczu gdy nie bardzo rozumiałem tekst. Kiedy go czytałam to jeszcze słuchałam tej piosenki przez słuchawki, normalnie popłakałam się. Teraz już nie płaczę, ale łezka czasami mi się pojawi w oku. Przyznam że tą piosenkę znalazłam dzięki temu że była dodana do animacji z Yandere Simulator.
2. Hatsune Miku - My R
Na to piosenkę natknęłam się nie dawno. Przez przypadek weszłam w nią gdyż była dodana do animacja z DDLC (Doki Doki Literature Club). Tekstu nie rozumiałam lecz rytm bardzo mnie się podobał. Normalnie nie domyśliłabym się że jest o samobójstwie gdyby nie sprawdziłabym tekstu. Wtedy mnie naprawdę ta piosenka poruszyła. Ojeju, jak mi było tej dziewczyny żal, musiałam się popłakać. Teraz już słucham jej normalnie, lecz jest tak samo jak w pierwszym przypadku.
1. Oliver - The Scrap Boy
Tutaj dałam dwie wersje gdyż z polskimi napisami nie mogłam znaleść. Głównie natknęłam się na tą piosenkę właśnie dzięki coverowi Kirishe. Powiem jedno, w tej piosenkce jest coś że zawszę płaczę. Akurat tutaj nie umiem się odzwyczaić.
Właśnie, ostatnio w poniedziałek po dziewiątej wieczorem mój telefon zaczął swoją ,,zemstę" na mnie. Nie wiem dlaczego lecz zaczęły mi się wyświetlać komunikaty non stop od wszystkich aplikacji że zostały zatrzymane. Nie chciały przestać, robiłam wszystko, nie pomagało. Musiałam przywrócić ustawienia fabryczne. Nawet z tym miałaś problem gdyż te komunikaty przeszkadzały. Jedynie po uruchomieniu ponownie telefonu miałam około minuty przed zacięciem się wyświetlać tych komunikatów. Na szczęście za którymś tam razem udało mi się przywrócić te ustawienia fabryczne i telefon działa normalnie, ale ktoś może mi wytłumaczyć co to było? Szukałam o tym w internecie ale nic nie było.
Okej! Bierzemy się za rysunki!
CZYTASZ
Rysunki Ciemnego Motylka || Zakończone ||
RandomWitam was na moim ArtBooku^^ jeśli tutaj jesteś to pewnie oznacza że zainteresował Cię mój ArtBook ^^. Chętnie zapraszam^^. Moje serduszko ❤ wypełnia się coraz większą radością gdy widzę że ktoś czyta mój ArtBook. Więc Pamiętaj jesteś mile widziany...