Chvíli jsem přemýšlela, jestli mu žádost přijmout. Ale pak jsem došla k názoru, že je to super kluk a kontakt s ním rozhodně ztratit nechci. Klikla jsem na přijmout a v tu chvíli mi cinkl telefon.
Bamie: Ahojky 😍❤
Steph: Ahoj😂 co ti smajlíci? 😂😂
Bamie: Co? Jací smajlíci? Já tam žádné nevidím 😂😂😁😍
Steph: Jo jasný
Steph: Potřebuješ něco?
Bamie: No, dostal jsem takový nápad
Steph: Jaký?
Bamie: No, tak jelikož jsem si to s tebou dneska užil, tak mě napadlo, že by jsme zítra mohli někam zajít
Steph: Tak jo, půjdu moc ráda. A kam půjdeme?
Bamie: Co takhle do kina?
Steph: To je moc dobrý nápad
,,Co se do toho telefonu pořád tak culíš?" zasmála se za mnou Mary.
,,Neculím" zasmála jsem se taky.
,,Ale jo culíš, však to vidím. Tak co tam máš?" řekla a koukla mi přes rameno.
,,Tak jo, píšu si s jedním klukem" věděla jsem, že nemá cenu jí to zatajovat, protože by si to stejně nějak zjistila.
,,Cože? A s kým? A znám ho?" vyptávala se mě hned Mary.
,,Ano, znáš ho. Je to Bam" usmála jsem se na ni.
,,Jakože Bam z GOT7? Děláš si ze mně srandu?"
,,Ne nedělám koukej" řekla jsem a stočila pohled zpět k telefonu, tam jsem měla spoustu zpráv od Bama.
Bamie: Film vybereme až na místě ne?
Bamie: Steph?
Bamie: Jsi tady?
Bamie: Halooo
Bamie: To už jsem tě omrzel?
Steph: Promiň, mluvila jsem s kamarádkou. Ale jo, film vybereme až tam. A mohla bych tě o něco poprosit?
Bamie: O co jde?
Steph: Mohl by jsi mi poslat svojí fotku aby mi věřila, že si s tebou píšu? Myslí si, že si vymýšlím.
Bamie: Jo, jasně.
Bamie poslal/a fotku:
Steph: Děkuji moc
Bamie: Pro tebe cokoliv
,,Vidíš? Je to on" zasmála jsem se ,,jo a zítra nebudu doma, jdu s Bamem do kina"
,,Jéé ty se máš" posmutněla Mary ,,taky bych s Markem někam šla"
To už jsem ale dostala nápad ,,Tak chvíli počkej"
Steph: Myslíš, že by byla možnost, aby Mark šel s námi?
Bamie: No, asi jo, proč?
Steph: Mary, to je ta moje kamarádka, je už dlouho zamilovaná do Marka, a když jsem jí řekla, že s tebou jdu zítra ven, tak hrozně zesmutněla a já jí chci udělat radost.
Bamie: Jo, jasně. Tak já se ho zeptám
Do ani ne půl minuty mi přišla zpráva.
Bamie: Prý půjde moc rád
Steph: Tak děkuji
Steph: A v kolik vlastně zítra půjdeme?
Bamie: Zítra v půl jedné buďte v té kavárně, co jsme byli dnes)
Steph: Dobře
,,Mary?" oslovila jsem ji.
,,Ano?" zvedla ke mně svůj pohled z jejího klínu.
,,Připrav se, že zítra jdeme ven, takže v 11 se musíme začít připravovat" řekla jsem a záludně se usmála.
,,A kam půjdeme?" ptala se ihned.
,,To je překvapení a zároveň další dárek k narozeninám."
,,Á, už se nemůžu dočkat" řekla a protáhla a na začátku.
Ahoj, tak jsem tu s novou kapitolkou. Omlouvám se, že celý týden nevyšla, ale co si budeme nalhávat, tak trošku jsem na to zapomněla.
No, doufám, že se vám tahle, i když krátká a o ničem kapitolka líbila a budete se těšit na další část
Moni