Pohled Bama
Přišli jsme s Markem do domu a kluci nám hned padli okolo krku, až jsme z toho spadli na zem. Bože, jsou jak malí kluci. Musel jsem se tomu zasmát a kluci hned se mnou.
,,Tak co? Kde jste vlastně byli?“ vyptával se hned Jackson.
,,Však jsem vám říkal, že jdeme ven s kamarádkama“ uculil jsem se na něj.
Abych pravdu řekl, tak Soph mám rád, ale ne jako kamarádku. Už v tu chvíli, kdy jsem ji srazil před tím květinářstvím, jsem se do ní zamiloval. Dneska jí to tak moc slušelo, že jsem z ní nemohl spustit oči. Moc dobře si uvědomuju, že jsem jí celý den držel za ruku, ale nedal jsem na sobě nic znát a Soph to zřejmě nevadilo.
,,Jo tak kamarádkama jo? A není v tom náhodou něco víc?“ zakmital na mně obočím Jaebum.
Na to už jsem mu neměl co říct, a tak jsem se s Markem po boku vydal do obýváku, kde jsme si sedli k televizi. Když jsme projeli všechny kanály a zjistili, že tam nic zajímavýho nedávají, vzali jsme si telefony a rozhodli se napsat holkám. V průběhu dne jsme si předali kontakty, a tak v tom nebyl problém.
Bamie: Ahoj 😘
Steph: Ahoj 😘
Bamie: Musím říct, že dnešek jsem si vážně užil 😘 děkuji moc a doufám, že to někdy zopakujeme😍
Steph: Ne, to já děkuji, že jsi mě vytáhl ven😍 moc ráda s tebou zase někdy půjdu😉
Bamie: To budu moc rád 😉 rád bych s tebou šel i zítra, ale máme s kluky zkoušky a vrátíme se někdy večer 😔
Steph: Zítra nemůžu bohužel ani já, ale pokud budeš chtít, tak se za vámi můžu okolo druhé hodiny stavit 😊
Bamie: To by jsi vážně udělala? Kvůli mně?😱
Steph: Ovšem😂
Bamie: Páni, teď se cítím, jako kdybych vyhrál v loterii🤑😂😍💸
Nedělám si srandu, opravdu se tak cítím. I když se známe opravdu krátce, hrozně mi přirostla k srdci a není chvíle, kdy bych na ni nemyslel. A ten její úsměv, když se usměje, rozzáří mi celý den. Vlastně ona celá vždy rozzáří můj den už jen tím, že je.
,,Bame?“ ozval se za mnou hlas.
,,Hm?“ hmknul jsem, aniž bych se otočil.
,,Proč se tak culíš do toho mobilu“ rozpoznal jsem hlas Juniora.
,,Co? Já se neculím“ snažil jsem se to nějak zamluvit, i když jsem si byl vědom toho, že lžu.
,,Ne-e, vůbec ne“ smál se mi.
Bamie: Tady ti zasílám adresu, kde nás najdeš ( i když to asi víš - nejsem si jistý) *** ****** ***, budeme ve 4.patře😍😘😉
Steph: Dobře, už se těším😘
Bamie: Já taky😍
Najednou se vedle mně prohla sedačka a čísi ruka přistála na mém rameni, proto jsem rychle zamkl telefon.
,,Tak proč se tak culíš?“ zeptal se mě Jackson a snažil se u toho tvářit vážně. Bohužel mu to moc nešlo a já viděl, jak se snaží nesmát.
,,Ehh fajn, psal jsem si se Stephanie“ rezignoval jsem. Věděl jsem, že nemá cenu cokoliv zapírat.
,,Tak Stephanie jo?“ zeptal se pro změnu Youngjae. Na to jsem mu pouze kývl hlavou.
,,Máš nějakou její fotku?“ ozval se Jaebum. Opět jsem kývl a najel si na fb její profil. Tam jsem si našel poslední přidanou fotku a ukázal ji klukům.
,,Páni, ta je celkem pěkná“ písknul si Yugyeom.
,,A to jsi ji neviděl v reálu“ zahechtal se Mark.
,,A já myslel, že se ti líbí Mary“ zavrčel jsem na něj.
,,Že by se nám tady někdo zabouchnul?“ smáli se kluci. Já na to opět jen zavrčel. Co jim je vůbec do toho? Tak se mi Steph líbí no a co? Jim to může být jedno.
,,Neštvěte mně nebo zítra nebude žádný překvapení“ zvedl jsem výhružně prst a snažil se tvářit alespoň trochu vážně, ale s těma pakama to prostě nejde.
,,P-P-Počkej, jaký překvapení?“ zeptal se mezi smíchem Junior.
,,Kdybych vám to řekl, tak už to žádný překvapení nebude. A teď mě omluvte, ale jdu k sobě“ s tím jsem se zvedl a šel do pokoje. Každý tu máme svůj, takže je to fajn.
Když jsem vešel do pokoje, zalezl jsem si do postele a rozhodl se prohlídnout si Stephanie fotky. Naneštěstí se mi z těch fotek udělala boule v kalhotách, a tak jsem se rozhodl dát si sprchu, aby mě alespoň trochu ta voda tlumila.
Ahoj, jsem tu s další kapitolou a máme tu přesně 700 slov
Děkuji vám za to, že to čtete a omlouvám se, že je tahle kapitola taková o ničem, ale můžu vám říct, že příští část bude o něco záživnější.
Mám vás ráda😘
Moni 🇰🇷💜
PS: omlouvám se za chyby
Btw ten gif - jako what? 😂😍