3

4.3K 115 8
                                    

Alex pov
E dimineață.Mă ridic din pat și mă duc la baie să îmi fac un duș.După ce ies din duș mă duc în camera Otiliei să văd dacă vrea clătite.Intrun în cameră.Doarme ca un îngeraș cred că îmi place de ea
CON(conștiința)nu poți să te îndrăgostești de ea.E sora ta.
Ai dreptate nu pot să mă îndrăgostesc de ea.Dar cred că deja am făcut-o.
Otilia pov
Aud ușa cum se deschide.Vroiam să mă uit dar îmi era lene.Și nu m-am uitat.Am auzit dinou ușa deschizându-se și închidându-se.
Otilia pov ter
Până la urmă decid să mă trezesc.Vreau să fac un duș dar din păcate vana mea trebuie schimbată.Mă duc repede la Alex în baie nu era nimeni în cameră.Mă bag în vană și peste jumătate de oră ies.Am uitat să îmi iau hainele așa că trebuie să îmi pun mititelul de prosop dw față pe mine.Îl pun pe lângă mine și deschid ușa cu puțină frică și cu speranța de a nu fii nimeni în cameră.Apăs ușor pe clanță.Alex nu e în cameră.Ce ușurare!(pe dracu ușurare probabil îi pe hol)Ies din cameră și merg rapid spre camera mea.Când intru Alex era la mine în cameră.
O:Ce faci aici?spun punândumă după ușă încât să nu vadă nimic.
A:Arăți bine!
O:Spune odată ce vrei.
A:Veau să iau eu  o pernă.
O:Bine!Ia-o și pleacă.
A:Să știi că arăți foarte bine**față perversă**
O:Pleacă odată!
A:Acum,acum
Alex iese din cameră iar eu mă duc să mă schimb.Mă schimb așa

Astăzi vreau să ies pentru că nu este foarte cald îcât să mă topesc la soare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Astăzi vreau să ies pentru că nu este foarte cald îcât să mă topesc la soare.Merg jos să mănânc.Îmi fac niște clătite.După ce le mănânc merg în salon să stau puțin pe laptop.Alex era pe canapea și se uita la tv.Eu îmi iau laptopul și vreu să mă pun pe canapea dar mă împiedic.Alex mă prinde.Se apropie ușor de mine și apoi buzele lui rozali și cărnoase se lipesc de buzele mele.Iar eu fiind proastă răspund la sărut.Ne despărțim din sărut.
A:Otilia,eu te plac.Te iubesc din toată inima.De când te-am văzut mi-a plăcut de tine.
O:Alex,și eu te plac dar mama,tata.Ce vor spune când vor afla?
A:Sper să aibă o reacție bună.
O:mda....
A:Pot să dorm cu tine?
O:Sigur!
E noapte mă trântesc în pat apoi mă ridic ca să mă schimb. După ce mă schimb intră și Alex.
Eu ma pun în pat lângă Alex.El mă sărută pe frunte protectiv.
O:Noapte bună!
A:Noapte bună îngeraș!Alex își încolăcește mâinile în jurul taliei mele.Cum închid ochii cum adorm.

Heeyyy.Am spus că postez în vacanță și nu am mai postat.Mâine postez cap 4 yeey Acesta este un capitol mai lung revanșa oricum nu uitați să votați cartea vă pup😘😘😘 nu sunteți mulți care citiți cartea dar măcar sunteți câțiva.

îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum