1

6.1K 128 15
                                    

Eu sunt Otilia Blak.am 17 ani.Locuiesc cu mama.Tata a murit într-un accident de mașină.Lara este cea mai bună prietenă a mea,ne cunoaștem de cân aveam 3 ani.
Astăzi este prima zi de vară.Vacanța a început.Îmi sună telefonul.O nuuuu am uitat să dezactivez alarma.Este ora nouă.Mă ridic din pat mă duc în baie și fac un duș,mă spăl pe dinți apoi cobor.Merg în bucătărie.Miroase foarte frumos.
M(mama)-bună dimineața,dragă!
O(otilia )-bună dimineața,mamă!
M-Astăzi este o zi specială,vin Marius și Alex la noi.(Marius este domnul cu care vrea mama să se căsătorească iar Alex este fiul lui)
O-Alex?
M-Alex este fiul lui Marius are 18 ani cred că vă veți înțelege.
O-Ok!
M-Acum du-te îmbracăte ei vor fi aici într-o oră.
O-Mă duc.
M-am dus sus și m-am îmbrăcat așa

m-am dat cu rimel și puțin ruj mi-am luat niște tocuri negre și mi-am pus un colier

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

m-am dat cu rimel și puțin ruj mi-am luat niște tocuri negre și mi-am pus un colier.Când am coborât mama pregătea masa era emoționată se vedea pe fața ei arăta foarte frumos.Au ajuns au bătut la ușă.
O-Mă duc eu.
Când am deschis ușa am văzut doi bărbați la costum cu buchete de flori în mână.Alex era atât de frumos.Avea ochii albaștri și părul blond.Era înalt și bine făcut.
A-Bună!Eu sunt Alex.
O-Bună eu sunt Otilia.
Alex era atât de frumos cred că m-am îndrăgostit de el.Stai nu ce fac?Este fratele meu nu pot să mă îndrăgostesc de fratele meu.Ne așejam toți la masă.Dupa ce mâncăm.
M-Otilia,aratăi lui Alex casa.
O-Bine!Îi fac semn la Alex să mă urmeze.
O-Bun.Asta este camera ta.Eu stau chiar vizavi deci dacă vrei ceva vino și întreabămă.
A-Bine.
Intru în cameră și mă trântesc pe pat.Îmi iau telefonul și îl butonez.Mă schimb în pijamale.Bate cineva la ușă
O-Da!
A-Unde este baia?
O-Ai baie în cameră.
A-Ok!Noapte bună!
O-Noapte bună!!
Îmi trântesc capul pe pernă îmi închid ochii și apar și visele.

Hey sper să vă placă cartea
Mai am o carte se numește tocilara.
scuze pentru greșeli.😘😘vă pup!
ps cea de sus este Otilia.

îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum