Otilia pov
Mă trezesc fiindcă miroase a fum.Mă ridic repede din pat și cobor să văd ce se întâmplă.Când ajung în bucătărie îl văd pe Alex gătind.Deci asta mirosea.
Otilia pov ter
A:Bună dimineața,îngeraș!
O:Bună dimineața!Ce gătești?
A:O păi am pus niște cartofi la prăjit.
O:De cât timp sunt la prăjit?
A:Cam de 50 de minute.Stai cum?Am uitat de ei!
O:mda....Hai lasă-mă pe mine.
A:Bine!
Mă pun să fac cartofii prăjiți.Când îi termin îi pun pe masă și vreau să mă așej și eu dar Alex mă i-a pe sus stil mireasă.
O:Ce faci?
A:Păi vreau să stăm pe canapea*fată de copil mic*
O:ok!
Ne punem pe canapea și începem să mâncăm.Eu în timp ce mănânc stau pe telefon iar Alex se uită la tv.
A:Astăzi vrei să mergem la plajă.
O:Da!Dar e cam departe!
A:Eu am luat permisul!
O:Serios?Când?
A:Ieri.
O:Și mie nu mi-ai spus.
A:Da...Am vrut să îți fac o surpriză
O:Bine!*și îmi bag mâna prin părul lui*
A:A da?Tu ai vruto.
Alex mă ia stil mireasă și aleargă prin toată casa.Când ajungem în fața camerei mele mă pune jos intram în cameră mă ridică și mă trântește în pat și începe să mă gâdile.
O:Gata!Stop!
A:Mai faci așa?
O:Nu mai fac.Promit!
A:Bine!
Mergem înapoi jos și decidem să vedem un film.Alex alege unul horror.De când începe eu stau în brațe cu capul pe pieptul lui.
După ce se termină filmul urcăm să ne pregătim să mergem la plajă.Îmi fac un duș mă spăl pe dinți și pe față.Apoi mă duc să îmi fac bagajul și să aleg cu ce să mă îmbrac.M-am îmbrăcat așa:și costumul acesta:
Mă machiez simplu(rimel creion luciu de buze puțin fond de ten)
A:Ești gata?
O:Da!Acum cobor.
mergem la mașină și pornim spre plajă*după 3 ore*
Otilia pov
Alex nu mai vine de ceva timp.Încep să îl caut.Când mă uit pe plajă îl văd sărutându-se cu o fufă.Merg spre ei.Alex mă observă și o înpinge imediat pe fufa aia de lângă el.
A:Otilia.....
O:Cum ai putut să îmi faci asta nesimțitule.Nu vreau să te mai văd în viața mea.Tu doar te-ai jucat cu sentimentele mele.Te urăsc.
Încep să plâng și am alergat rapid spre mașină
A:Iubire,stai
fufa:Eu sunt iubirea ta.
A:Ba nu tu ești doar o proastă.
Alex pov
O caut peste tot pe Otilia.Acum nici mașina nu mai e aici.Probabil a plecat cu mașina dar nu are permis.Merg rapid să iau un taxi.
Alex pov ter
Am ajuns acasă închid ușa de la intrare și mă duc în camera mea mă pun pe pat și încep să plâng.
Poate nu este el alesul.*îmi spun în gând.
Aud că bate cineva la ușă.Mă ridic și mă uit în oglindă.Arăt ca și un monstru.(machiajul întins)
Mă duc deschid ușa și nu mă uit cine este fiindcă nu vreau să mă vadă așa.Era Alex.(evident)
O:Ce vrei?*spun pe un ton ridicat*
A:îmi cer scuze.Tu ești iubirea mea tu ești îngerul meu.Pe tine te iubesc.Mi sa sfâșiat inima cân mi-ai spus că mă urăști.Ea nu înseamnă nimic pentru mine.Tu însemni totul.Fără tine nu aș putea trăi.Mă ierți?
O:Nu știu ce să zic.
A:Haide te rog!*față de copil mic*
Gândește-te dacă nu țineam la tine nu mai veneam stăteam acolo cu fata aia.
O:Bine!Dar promite că nu ai să mai faci asta niciodată.
A:Promit!
O:Bine!
Otilia pov ter
Peste 3 săptămâni
(astăzi este ziua Otiliei)
Otilia pov
Îmi sună telefonul(normal)răspund era Lara
convorbire tel
L:La mulți ani!
O:Mersi mult!
(pe fundal se auzea mama lui Lara care o tot striga)
L:Trebuie să plecăm la țară te sun eu mai târziu.
O:Bine!Pa!
L:Pa!
conv tel încheiată
Cobor scările și îl văd pe Alex u un cadou în mână.
A:La mulți ani,îngeraș!
O:Mersi!(Alex întinde cadoul către mine)
A:Pentru tine.
O:Mersi!Dar nu trebuia.când deschid cadoul era un câine un puiuț.Arăta așa:O:Doamne ce drăguț e!Mersi!Mersi!Mersi!
A:Cu drag!
Restul zilei m-am plimbat cu betty(așa am numit-o pe cățelușa care am primit-o)Și am mers la film și în parc.
Era seară m-am pus în pat lângă Alex iar Betty sa pus lângă noi.Am adormit foarte rapid.Hey cum am spus un nou capitol.Scuze pentru greșeli.Ăsta a fost cel mai lung capitol cu 783 de cuvinte.
CITEȘTI
îndrăgostită de fratele meu vitreg
Roman pour AdolescentsOtilia Blek o fată de 17 ani locuiește împreună cu mama ei în New York.Tatăl ei a murit într-un accident de mașină.Mama ei se recăsătorește și acel domn are un băiat de 18 ani.Viața Otiliei se va schimba complet.