5

3.1K 69 9
                                    

O:Lasă-mă în pace!
C(cristi):Ști bine că nu o să te las!
Cristi îmi dă bluza jos apoi și-o dă și el.Începe să mă sărute pe piept și pe burtă.Își dă pantaloni jos lafel face și cu mine.Rămân doar în lenjerie.
O:Nu face asta!spun eu destul de nervoasă.
Îmi dă sutienul jos și se joacă cu sfârcurile mele.Îsi dă boxeri jos apoi...
O:AAA!spun ridicândumă în fund.Și îl văd pe Alex lângă mine stând pe telefon apoi uitându-se la mine să vadă ce am.
O:Huh...Era doar un coșmar.
A:Știu ce ar putea să te învezelească.Ce spui vrei să mergem la mall?
O:Normal!A vreau să îți spun ceva.
A:Ce?
O:Eu sunt prima la baie!Spun ridicăndumă din pat și alergând spre baie.Îl văd pe Alex în urma mea.Mă prinde de brâu și mă ia în brațe tip mireasă.Mă sărută și dintr-un sărut simplu a devenit un sărut pasional
A:Te iubes!
O:Și eu te iubesc!
Alex mă pune ca un sac de cartofi și mă duce în bucătărie.
peste jumătate de oră
A:Un vin frhanțuzesc la care i-am spălat eticheta ca să pară mai vechi.
O:O foarte frumos.Dar din câte văd e șampanie de copii.
A:Ups am luat sticla greșită.Păi atunci bem șampanie de copii să nu ne îmbătăm.
O:Bine....
Ne punem la masă mâncăm,bem,povestim.
O:Șiii....Ce spuneai de Mall?
A:Ah...Nu ai uitat.Haide știi că tu vrei să stai trei patru ore.
O:Ei na..
A:Du-te îmbracăte dacă nu vrei să mă răzgândesc.
M-am dus repede sus am făcut un duș și m-am dus să îmi aleg haine am ales hainele astea:

M-am machiat(Creion de ochi,rimel,fard negru,pudră și puțin fond de ten)          peste trei oreA:Hai Otilia suntem aici de trei ore

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am machiat(Creion de ochi,rimel,fard negru,pudră și puțin fond de ten)
peste trei ore
A:Hai Otilia suntem aici de trei ore.
O:Defapt de două ore jumate.Bine hai acasă.
Ajunsă acasă îmi aranjez tot ce am cumpărat.Și doar când am terminat mi-am dat seama că era ora nouă.M-am îmbrăcat în pijamale și am coborât.În sufragerie am văzut un Alex care dormea pe canapea.Mă strecor și eu sub pătură lângă el și îl văd zâmbind.Mă strânge tare în brațe și adorm.
peste 9 luni
Alex pov
Peste două zile eu și Otilia facem un an de relație.Am pregătit o surpriză pentru ea.
Alex pov ter
Mă trezesc fiindcă Alex începe să urle.O nu... se uită la fotbal.Sunt atât de fericită peste două zile eu și Alex împlinim un an de relație.
Astăzi am să dorm toată ziua.
Și așa am și făcut.

Hey!!Scuze pentru greșeli.Nu știu dacă să mai continui cartea.Poate am să o șterg.Să îmi spune-ți în comentarii dacă să continui.

îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum