GİRİŞ

15 8 1
                                    

Merhabalar ben Burçin. 16 yaşındayım. Babam annemi öldürdü ve hapiste yurtta kalıyorum.. Sanırım yalan söyledim :)

Merhabalar ben Burçin. 16 yaşındayım. Babam ünlü mafya annem babamı aldatıp kaçtı bu yüzden iğrenç bir hayatım var.. Yine yalan söyledim. Bu kadar klasik değil hayatım.

Tamam bu sefer doğruyu söylüyorum. İsmim Burçin. 16 yaşındayım. Okulda sevdiğim bir çocuk var. Aslında platoniğim desem daha doğru tabir olur. Çünkü onun bir sevgilisi var. Her gün görüyorum.

Kıskansamda bir işe yaramıyor. Ben onun hep arkadaşı olarak kalıcam. İkizi Ozan biliyor. Yani anlamış gerci anlanmayacak gibi değil. Kasap Şükrü gibi her Allah'ın günü kesiyorum. Zor mu diye sorarsanız evet zor. Her gün sevip ona sevgilisiyle ne kadar yakıştığını söylemek onur kırıcı. Siz benim için yakın bir dal.

İşin komedi kısmına gelirsek Oğuz (sevdiğim çocuk) Canan'a aşık. Ama Canan, Oğuz'un ikizi yani Ozan'a aşık. Ben Oğuz'a aşığım. Böyle değişik bir döngü. Zincirleme herkes çıkarı için birbiriyle. Ay ama ben öylemiyim gençler? Aşkımın peşindeyim. Belki yanında olabilmek için arkadaşı gibi davranıyorum ama çıkarcı olduğum anlamına gelmez. Değil mi? Olmaz olmaz.

Değişik ekşınlı bir hayatım olmasada beni anlamak için benimle ortak olun ve aşkımın peşinden gitmeye Ali Cengiz oyunlarına var mısınız?

Hayatıma hoşgeldiniz..

MUTSUZ SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin