3.Bölüm

116 8 0
                                    

**

Akşam yemeğini yedikten sonra odama çıktım biyolojiden 2 test çözdükten sonra canım sıkıldı yatağa yatıp yanımdaki komidinin çekmecesinden kulaklığımı alıp kelly Clarkson stronger dinlemeye başladım.Kendimi müziğe öyle kaptırmıstım ki sesli bir şekilde şarkıya eşlik etmeye başladım.

Annemin odaya girdiğini farkettiğimde kulağımdaki kulaklığı çıkarttım annem yatağıma oturdu.

Üzgün gözüküyodu "anne noldu" dedim.

"ece biliyosun durumumuz bu aralar kötüleşti .Halanda bunu öğrenmiş yardım etmek istedi ama baban istemedi.Halanda bari ece yanıma gelsin burada daha iyi okula gider işleriniz düzenlene kadar burada okusun dedi ,bende sana sormak istedim,ece İstanbul da okumak istermisin?

iç sesim:Wtf ?!?!?!

dış sesim:"Ne"

**

Bugün sabah kalktım eşyalarımı topladım bir büyük bir küçük bavuluma gerekli tüm eşyalarımı koydum, sırt cantamada cüzdan, telefon ,kulaklık ve makyaj malzemelerimi(sadece eyeliner rimel ve ruj) koydum.Ailemle birlikte kahvaltımı yapıyodum kapı çaldı,açtıgımda gelen Begüm damla hilal di yani dostlarım kardeşlerim,sırdaşlarım...Hepsi bana üzgün üzgün bakarken ortamı yumuşatmak için-hadi ama beybisi gurbete mi gidiyorum diyecekken,birden hilalin bana sarılmasıyla yerimde sendeledim hilal fazla duygularını belli eden bir kız değil di yani böyle duygusal şeyleri sevmezdi,bu yaptığna çok şaşirmistim...

Diğerleriyle de sarılıp ağlaştıktan sonra havaalanına gittik hep birlikte tabi yine ordada sarılma merasimi oldu,bittikten sonra uçağa bindim ilk kez uçağa biniyodum,etrafı inceleye inceleye yerime oturdum cam kenarıydı , kulaklıklarımı taktım  miley cyrus-ordinary girl dinliyodum camdan dışarı bakarak.

Şarkıya kendimi öyle kaptırmıştım ki yanımda kimin oturduğunu bile bilmiyodum sonra dank etti ve yanıma baktım benim yaşlarımda çok tatlı bir çocuk demeyi çok isterdim ama yanımdaki duble duble tatlı ve aşırı yakışıklı mavi gözlü kahverengi saçlı bir çocuk vardı benim gibi onunda kulağında kulaklık vardı elindeki telefonla oynuyodu üzerinde kırmızı siyah kareli bi gömlek altında da siyah pantolon vardı ,çocuğu  uzun süre süzdüğümü fark ettiğimde artık çok geç olmuştu çocuk bana baktı, yüzümün kızardıgını hissedebiliyodum, sonra çocuk kulaklığı çıkardı iç sesim simdi sıctın ece diye küfrederken birden çocuk "merhaba ben Burak" dedi ve elini uzattı bi an algılayamadım sonra hâla cevap vermediğımi hatırlayıp" merhaba bende ece "dedim ve elini sıktım böyle çok mu resmi olduk ne ,diye düşünürken birden 'ne dinliyodun" dedi gülümseyerek. Bende" miley cyrus-ordinary girl" dedim,ona sordum oda "Bon jovi-It's my life  dedi.Biz böyle yarım saat falan konuştuk çok komik cok eğlenceli biriydi.Daha sonra burak numaramı istedi bende elinden telefonunu alıp yazdım.O istanbula ailesinin yanına gidiyomus .Buraya arkadaşı için gelmis .Falan filan...

***

Uçaktan burakla birlikte indik , ben etrafa bakıp, halamı arıyodum,telefonum çaldı halam arıyordu(cümleye bak aq).açtım telefonu

-'efendim' dedim

+Ececim  seni şöforum almaya geldi cıkışta seni bekliyor.

-tamam halacım dedikten sonra kapattım içimden şoför mü oha vay be halamın durumunun iyi olduğunu biliyodum ama bu kadarını tahmin edemezdim...

diye geçiriyodum içimden sonra düşüncelerimden sıyrılıp burağa çıkış nerde diye sordum oda bana gösterdi bi baktım arkamda kocaman yazıyomuş çıkış diye yani biraz etrafıma baksam görecekmişim tam çıkışa dogru gidiyoduk ki burağın telefonu çaldı 1 dk kadar konustu sonra yanıma gelip benim arkadaşlarım burdaymıs dedi ve onların yanına gideceğini söyledi bana sarılıp yanağımdan öpüp gitti benim yine yüz kızardı tabi içimden sncde brz hızlı gtmymyz .s.s diye düşünürken birden şoförün beni beklediği aklıma geldi ve tabana kuvet koşarak çıkışa ulaştım.

Ama sorunlar beni bırakır mı tabiki hayır birsürü araba var önümde hangisi nerden bilcem şimdi diye düşünürken birinin "ece hanım!" diye bağırışını duydum içimden hanım,HANIM,hAnIm,ece hanım,oha  diye tekrarlarken bi an hala şoförun beklediği aklıma geldi ve hızlı adımlarla şoförün yanına geldim,şoför siyah takım elbiseli bıyıklı biriydi.

Tüm sevecenliğimle  "merhaba" dedim şoför de "merhaba ben mehmet, makbule hanımın şoförüyüm dedi sonrada kapımı actı bende arabaya bindim, araba siyah bir jeep'ti arabanın dışı güzel içi duble duble güzeldi.Yol boyunca  kulaklıklarımı takıp beyonce-pretty hurts dinleyerek camdan dışarı baktım,yarım saat sonra medcezirdeki altınkoy gibi bir yere girdik her yerde villalar harika kocaman bir yerdi.

En sonunda kocaman beyaz renkte saray gibi bir evin önünde durduk.Kapımı açıp arabadan indim,gözlerim yerinden fırlayacak gibiydi ağzımda O şekline girmişti bile mehmet amcanın,evet mehmet amcanın arabada ona -size amca diye bilirmiyim- diye sordum falan sanmayın arabada azcık sohbet ettik ve ne diyim adama mehmet abi oha adam kırk yaşını geçmiş mehmet dede Yok artık balenin deve pabucu (bu terslikte bir işlik varda hadi neyse konumuz bu değil) ve mehmet bey veya şoför demek istemediğim için mehmet amca en iyisi daha samimi böyle daha rahat olurda biz bu konuyu niye bu kadar uzattık??

Evin önune geldiğimde gerçi ev denmez buna çarpılırım şimdi Allah korusun,hani saray yavrusu derler ya iste buda sarayın amca oğlu (off espirimi yaptım cık olmamışım ben geri sokalım) herneyse kapıyı 30 yaşlarında hizmetçi olduğunu düşündüğüm bir kadın açtı.

-Hoşgeldiniz ece hanım .dedi tüm sevecenliğiyle

+Bende hoşbulduk dedim gülümseyerek

-Makbule hanım, ofisteler.Sizinle akşam yemekte görüşücek.İsterseniz siz odanıza çıkın dinlenin"dedi bende;

+ olur dedim

- tamam ben size odanızı gösteriyim dedi ve önden gitmeye başladı 2 kat yukarı çıktık,sanırım çatı katıydı 2 tane kapı vardı 1 tanesini açtı ve buyrun dedi.

Odaya girmemle gözlerim yuvalarına dar gelir olmuştu,ağzım yine meşhur O şeklini almıştı.

Ordinary girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin