Bilincim yavaş yavaş yerine gelirken birinin beni tokatladıgın hissettim.
Gözlerimi yavaş yavaş açtığimda karşımda bir çift kahverengi göz gördüm belki ela da olabilir o konularda pek iyi değilim.
Karşımdaki kerem olduğunu gördüm,kerem benim uyandığımı görünce şaşırmışca gözlerini açtı , ne yani ölceğimi mi sandın da bu kadar şaşırdın şapşik
"ece hele şükür uyandın.Noldu sana " dedi kerem.Bende onu duymamazlıktan gelip etrafa baktım sanırım okulun revirindeydik "burada anlatamam uzun hikaye başka yere gidelim"dedim ve en masum bakışlarımı attım.Burada kalmak istemiyorum en azından şimdi.
Kerem de" tamam seni bizim takıldığımız cafeye götüreyim" dedi bende olumlu anlamda başımı salladım.Sonra beni kolumdan tutup kaldırmaya çalıştı hiçte engel olmadım valla hiç halim yoktu.
Okuldan çıktığımızda bir sürü lüks arabanın içinde buldum kendimi tamam özel okulda bunların hepsinin ehliyeti mi var? tamam ehliyeti olabilir de bu arabaların hepsi çok lüks hepsi bu kadar zengin mi ? kafamda deli sorular
Arabaları geçerken bir motorun önünde durduk siyah bir motordu modeli ne bilmiyorum ama çok pahalı olduğu belli.Dur biraz ,bu motor yoksa , hayır olmasin Allahım nolur, ya kereminse ve biz motorla gidersek yanlış anlamayın tabiki motordan korkmuyorum ,daha önce hiç binmediğimden de olabilir.Tamam ya biraz korkuyorum ama bunu kereme belli etmiycem tabiki o yüzden korkusuzca görünmeye çalışarak "bu motor senin mi? Motorla mı gidicez?”diye sordum.
Oda alayla sırıtıp "evet benim, motorla gidicez yoksa korkuyo musun"dedi.Nerden anladı ya korkmadan söylediğimi zannettim hem hiçte kekelemedim.
"saçmalama ya ne korkucam, hadi gidelim" dedim.
Kerem de sırıtıp bana motorun arkasından kask verdi ben kaskı elime alıp nasıl takıyım diye incelerken kerem gülümseyip kaskı eline alıp yavaşça kafama kaskı taktı.
Kerem motora bindi bende arkasına bindim kolllarımı beline doladim kasıldığını hissettim ellerimi gevsettip kendime doğru çekiyodum ki ellerimi tutup beline daha sıkı doladı sonra "sakın ellerini bırakma"dedi sonra motoru çalıştırdi.
***
Şirin mi şirin bir kafenin önünde durduk motoru park edip kafeye girdik.Camları afişlerle ve değişik tarzda posterlerle kaplanmış, açık kalan yerlere de ışıklandırma yapılmıştı.Baştan aşağı tarz doluydu kısacası..
Cam kenarında bir masaya oturduk tam ağzımı açtım bişey söylıycektim ki bir kız garson gelip "ne istersiniz" diye sordu.Yanlış anlamayın diye söylüyorum burada Tekçe kereme bakıyo .Böyle mal kızlarda var tabi karşısında bir kız oturuyo belki sevgilisiyim belki kardeşiyim belki annesiyim neyse abartmayalım.
Dikkati kendime çekmek için yalandan öksürüp "ben sıcak çikolata alıyım"dedim kız bana küçümseyici bir bakış atıp kereme gülümseyerek döndü ve " sen ? " dedi.Keremde bana bakıp sırıtıp "bende kahve alıyım" dedi.Kız da olumlu bir şekilde başını sallayıp götünü kıvırta kıvırta gitti. Bende kızın arkasından ölümcül bir bakış atıp içimden küfrederken keremin sözleri beni kendime getirdi "Ee noldu bugün okulda anlat"dedi derin bir nefes alıp okulda olanları anlattım kerem anlattıklarımı duyunca çok şaşırdı tam ağzını açıp bişey söyliycek ti ki biri geldi bilin bakalım kim geldi çok zor değil cidden, evet yine garson geldi ama bu sefer başka bir kız geldi.
Burası iyi güzel de neden buranın tüm garsonları kız bide inanır mısın bir güzeller ama yavşaklar işte o sorun , yavşak olmasa iyi kızlar aslında.
Keremin takıldığı kafenin bu olmasına da şaşmamalı erkek değil mi hepsi aynı. -çok erkek tanıdım da tecrübe konuşuyo biçızlar-
Karşımda sallanan elle kendime geldim "ece noldu daldın " dedi bende "hi-hiç bişey sen en son bişey söylüyodun?"dedim ve karşımda duran sıcak çikolatam'dan bir yudum aldım,bişey hatırlamışcasına " ha evet sadece şaşırdım okulun ilk gününden bu kadar olay.." dedi ve yamukça gülümsedi bir şey söylemek istiyo gibiydi kaşlarımı kaldırıp sorar şekilde bakmaya çalıştım
"Sana birşeyler söylemek istiyorum ama endişelenmeni istemiyorum" dedi bende başımı salladım oda kahvesinden bir yudum alıp "anlattıklarına bakılırsa aras seninle biraz uğraşacak, onun işlerine karışanlar, ona karşı gelenler ,onun sevdiği kişilere zarar veren hiç kimseye acımaz.Pisikopatın teki anlıycağın sana zarar vermek istiycektir ama ben senin yanında olucam.Senin yapman gereken sadece onun olduğu ortamlardan uzak durmak,onun olduğu yerlerde durmaman genellikle kalabalık yerlerde dur nolur ne olmaz ama pisikopatın teki yani senin de gördüğün gibi kalabalığı fazla umursamaz."kahvesinden bir yudum daha aldı sonra yüzünü buruşturdu sanırım kahvesi soğumuştu "Son olarak da şunu söyliyim, eğer yakalanırsan, onun seni ezmesine izin verme , ama ondan da yükselmeye çalışma" dedi.
Aslında aras hakkında merak ettiğim çok şey vardı ama sonra sorarım şimdi okula gidip çantamı nerde unuttuysam bulmam lazım.Hem daha sınıfımı da bilmiyorum onu da öğrenirim.
"kerem okula gidebilir miyiz" dedim.Keremde "neden? "diye sordu bende kaplumbağa deden demedim tabiki sadece "çantamı okulda unutmuşum "dedim utanarak.Kerem'de "tamam"dedi.Sonra hesabi ödeyip çıktık.
***
Motoru park edip okula girdik.Sonra revire gidip çantamı aldım.Birlikte yukarı kata çıktık. Birden aklıma sınıfım geldi ve kereme "10-A sınıfı nerde?” diye sordum.Oda sırıtarak "arkanda" dedi.