Önümdeki sarışın kız alışveriş merkezinde tuvalette gördüğüm telefonla konuşan sonra beni kovalayan kızdı.
Has*ktr şimdi s*çtm işte
Kızda şaşkın ve sinirli bir şekilde bana bakıyo (o bakış nasıl oluyor bilmiyorum) acaba şimdide kaçsam yok canım aynı formalaları giyiyoruz aynı okuldayız (çk akllym çk .s.s) olmaz,tanımamazlıktan gelsem Yuh artık kaç dakikadır şaşkınca birbirimize bakıp duruyoruz anlamıştır off napcam ben
etrafta korkutucu bir sessizlik varken AGK (alışverişte gördüğüm kız ) ın arkadaşı "siz birbirinizi tanıyomusunuz?" dedi,işaret parmağını üzerimizde gezdirirken bana küçümseyici gözlerle bakarken evet günün sorusu ne diycem ben şimdi
"saçmalama aslı nerden tanıycam ben bunu" dedi AGK biri bu kıza yanında olduğumu söyleyebilirmi 'bunu' ne ya eşya mıyım ben, hem ne dedi bu kız tanımıyorum mu bu kızın hafızada problem mi var ama olamaz ki kaç dakikadır birbirimize ölümcül bakışlar atıyoruz isminin aslı olduğunu öğrendiğim kızda hem inanmamış hemde umursamaz bakışlar atıyordu sonra "herneyse umrumda değil,ben kantine iniyorum elif "dedi.
Bu durumda AGK nın isminide öğrenmiş oldum elifmiş .
elifde götüne iğne batmış gibi sıçrayıp "aslı bekle bende geliyorum " dedi ve bana korkutucu sandığı ama benim gram etkilenmediğim bakışı atıp gitti.
bende peşlerinden mal gibi bakakaldım bu neydi şimdi bu sene çok zor geçiçek gibi eski sıradan hayatımı özledim buraya geldiğimden beri her gün olay var diye düşünürken koridordan sesler gelmeye başladı.Seslere doğru giderken kalabalık bir grup gördüm herkes oraya bakıyordu yaklaştım kalabalığı yara yara geçtim gördüğüm şeylerle ağzım açık kaldı korkuyla bakıyodum . iki kişi kavga ediyordu daha doğrusu biri acımasızca vurup diğeri de yerde acıyla kıvranıyordu kimsede yardım etmiyordu sadece izliyorlardı.Burada müdür öğretmen hademe nerde ya öldürcek çocuğu.
Döven çocuk dövülen çocuğu kaldırdı öğrencilerin kullandığını tahmin ettiğim dolaba itti tam yumruğunu kaldırıp çocuğa bir kez daha yumruk atıyordu ki bileğini tutup yumruk atmasıni engellemeye çalıştım ama çocuk yememiş içmemiş kas yapmış yardım edin lan nasıl dayanıyım bu kasyığınına.. herkez şaşkınca bir bana bide döven çocuğa bakıyorlar şimdi şaşkınlığın sırası değil ya yardım edin aq Allahım sen yardım et! içimde bildiğim tüm duaları ediyodum ki kalın bir ses "noluyo burada" dedi.
Sncde brz gç klmdn mı?¿?¿ diye yine iç sesim ergenliğiyle konuşuyordu ama şu anda iç sesimi hiç takmadım kısa boylu göbekli takım elbiseli bir adam kalabalığı yara yara geciyodu içimden şükür duaları etmeye başlamıştım ki adam yine konuşmaya başladı" yine mi sensin aras yeter artık şimdide kızlara mı bulasıyosun "dediğinde ilk defa çocuğun yüzüne baktım pürüzsüz bir cildi vardı esmerdi, kahverengi sacları ve gözleri vardı sonra kendimi toparlayarak elimi bileğinden çektim ah cidden iki saat elim onun bileğinde mi kaldı ya off
"Üçünüz müdürün odasına gelin "dedi KBGA (kısa boylu göbekli adam)
tekrar döven çocuğa baktim bana bakıyordu hemen kafamı çevirip dövülen çocuğa baktım kolundan tutup kaldırdım ve KBGA'ın peşinden gittik.
Sanırım döven çocukta peşimizden geliyordu.Müdürün odasına gittim baktım kimse yoktu bende kapıyı kapattım müdür birşeyler anlatıyordu birden kapı açıldı döven çocuk kapıyi tıklamadan cool tavırlarla içeri girdi müdür de artık bu hallerine alışmış ama bıkmış gibiydi bizim eski okulda olsa off düşünmek bile istemiyorum.
döven çocuk" kısa keserseniz iyi olur işim varda" dedi,ben dahada şaşırdım tabi müdür bir anda kızarak "yeter artık aras,bu senin umursamaz hallerin yetti artık yarın baban okula gelsin" dedi.
Arasta alayla gülerek "gerçekten geleceğini mi düşünüyorsunuz"dedi,müdür daha da sinirlenerek "seni gerçekten çok başı boş bıraktılar, eğer baban gelemezse ben giderim yanlarına artık bu böyle olmıycak "dedi ben tenis maçı izler gibi bir müdüre birde arasa bakıyodum konuşmaları bittikten sonra onları dışarı çıkardı müdür bana dönüp "sen ece gürsoy musun ?"dedi bende olumlu şekilde kafa salladım bana halam la ilgili sorular soruyordu herhalde bizim müdür halama aşık asdfgfsdfg neyse sonra ben dayanamayıp "hocam sınıfımı öğrenebilir miyim ?"dedim müdürde biraz kağıtlara baktıktan sonra "10-A sınıfı" dedi gülümseyerek bende aynı şekilde gülümseyerek başımı olumlu anlamda salladım kapıyı kapatıp çıktım.
Sınıfım neredeydi acaba off ya nasıl sormayı unutturum nerdeki bu sınıf acaba birisine sorsam yok bidaha kimseye bişey sormam off napcam ben şimdi diye düşünürken birden telefonumu çantamdan çıkarıp kereme (asansordeki çocuk) okulumun ismini mesaj attım sonuçta o kendisi dedi okulunun ismini öğrenince bana haber ver belki aynı okulda oluruz diye
birden telefonum titreyince baktım mesaj keremdendi aynı okuldaymışız nerde olduğumu sordu bende söyledim sonra gülerek ilk defa doğru bişey yapmanın sevinciyle telefonumu çantama koydum
Birden biri kolumdan tutup kendisine çevirdi bir baktım aras (döven çocuk) kolumu çekmeye çalıştım izin vermedi "noluyo ya bıraksana kolumu" diye cırladım hiç takmadı bile birden beni sürüklemeye başladı ya yine noluyo ,aksiyonsuz bi dakikam geçmiyo
Merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı en sonunda çatı olduğum düşündüğüm yere getirdi bir sürü sıralar tahtalar masalar dolaplar..
bi an aklıma ya beni öldürürse diye geçirmedim değil hem herkes okulun bodrum katında eziyet falan eder biz de çatı katı çok orjinaliz. ölümüm bile farklı olacak , farkım tarzım yeah!!!
yalnız beni öldürcek düşündüğüm şeye bak ya şu son 1 hafta içinde yaşadıklarım bana hiç iyi gelmedi hem de hiç
aras birden beni duvara yasladı kollarını da iki yanıma koydu bi an aklıma yine kötü şeyler gelmeye başladı filmlerde böyle olunca adam kıza tecavüz etmeye çalışır ( tabi ben tam o sırada kanalı değiştiririm orası ayrı konu) bu düşünce aklıma gelince bi anda titremeye başladım ve buda hiç iyiye alamet değil
"benim işime karışmanın sonucunu ödiyceksin yeni kız "dedi ve yanağımı baş parmağıyla okşamaya başladı bende dururmuyum arasın yanağımı okşayan elini ısırıp erkekliğine bir tekme attım ve kaçmaya başladım arkadan arasın inlemeleri geliyordu arkama bile bakmadan merdivenlerden aşağı iniyodum ki başımın dönmesiyle yere düştüm en son birisinin "ece" diye bağırmasını duydum.