Deelnemers Ronde 5, Rollenlijst Ronde 5 en Kerkhof Ronde 5

179 8 57
                                    

15 deelnemers halen is gelukt, en belachelijk snel zelfs, dat is heel erg tof. Tot maandagavond 21:00 wacht ik nog af of er nog meer dat 15 mee willen doen, maar daarna gaan we beginnen.

Weerberen kan weer van start gaan! Yay. Het is wat vertraagd, ik was bezig met een nieuw spel bedenken en uitwerken, dat gaat begin december voor de eerste keer van start. Bovendien was ik bezig met The Manticore.

Er kunnen 15 mensen meedoen, maar als er toevallig veel mensen mee willen doen wil ik dat tot en met 20 verhogen.
Als je mee wilt doen, geef je hieronder op en tag mensen die wellicht ook mee zouden willen doen.

De deelnemers zijn:
1. CuriousGirl2509
2. BlauweAlien
3. SilverStar2003
4. runningfoxx
5. Vlorile
6. flikkkenfan98
7. Vera_Evie
8. Eliitje
9. Vixxeeen
10. MyTurtleIsPurple
11. Verminoth
12. AileenWijnsema
13. renskejulia
14. _Ariana_Mendes_
15. ElineCoolio
16. monkytails
17. schrijvertjeAuto
18. FemkeBeugelaar
19. Juweeleter

De rollenlijst deze keer wordt:
1. Vampier
2. Vampier
3. Vampierjager
4. Wachter
5. Dorp Onderzoekend
6. Dorp Onderzoekend
7. Dorp Beschermend
8. Dorp Beschermend
9. Dorp Helpend
10. Dorp Willekeurig
11. Weerberen Dodend
12. Weerberen Helpend
13. Huurmoordenaar
14. Willekeurig Neutraal
15. Compleet Willekeurig
16. Dorp Helpend
17. Dorp Willekeurig
18. Dodenbezweerder
19. Dorp Willekeurig

Ik had dolgraag de Dief erin gegooid, maar daar moet ik nog aan werken. Die is dus volledig te negeren xD, mocht je over hem horen xD.
En voor het eerst zal in dit hoofdstuk een duidelijk kerkhof bijgehouden worden, met doodsoorzaak, rol, laatste bericht en moordbrief.

Kerkhof: (Enters zijn weggehaald uit laatste berichten.)

Verminoth, gestorven terwijl hij iemand verdedigde. Hij was een Lijfwacht. Hij liet geen laatste bericht achter.

renskejulia, vermoord door de Weerberen. Zij was een Eigenrechter. Zij liet geen laatste bericht achter.

monkytails, gedood door een Lijfwacht. Zij was een Vampier. Zij liet geen laatste bericht achter.

Eliitje, vermoord door een nog naamloos Bandietenorde. Zij was een Vampier. Zij liet geen laatste bericht achter.

schrijvertjeAuto, opgehangen door het Dorp. Zij was een Nar. Ze liet het volgende laatste bericht achter: 'Wahaha thx curiousgirl.. Toch nog iemand die er in trapte.... blijkbaar werkte mijn trucje van "dom" doen. Bedankt dat ik zo vereerd mocht zijn overdag gedood te worden'

CuriousGirl2509, gestorven aan een schuldgevoel voor het ophangen van de Nar. Zij was een Dronkelap. Zij liet het volgende laatste bericht achter:

 Zij liet het volgende laatste bericht achter:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ElineCoolio, vermoord door 'The Bananas'. Zij was een Ziener. Zij liet geen laatste bericht achter.

Vera_Evie, opgehangen door het Dorp. Zij was een Bandietenhandlanger. Zij liet geen laatste bericht achter.

_Ariana_Mendes_, vermoord door de Weerberen en vervolgens begraven. Naast haar graf lag het volgende: 'Kwade, slechte rollen, laten we samenwerken en het dorp uitmoorden!'

Juweeleter, vermoord door de Weerberen en vervolgens begraven. Naast zijn graf lag het volgende: 'Kwade, slechte rollen, laten we samenwerken en het dorp uitmoorden!'

MyTurtleIsPurple, opgehangen door het Dorp. Zij was de Grafheler. Zij liet geen laatste bericht achter. De woorden 'Ik zal opstaan.' zijn al in de grafsteen gekrast.

De grafsteen van MyTurtleIsPurple is ondertussen weggehaald. 

SilverStar2003, vermoord door de Weerberen. Hij was de Zielenvanger. Hij liet het volgende laatste bericht achter: 'Zielenvanger Julian Nacht 1: Lijkt erop dat ik dood ben, sinds je dit ziet! XD' Naast zijn graf lag het volgende: 'Kwade, slechte rollen, laten we samenwerken en het dorp uitmoorden!'

Vlorile, vermoord door de Weerberen. Hij was een Ziener. Hij liet geen laatste bericht achter. Naast zijn graf lag het volgende: 'Kwade, slechte rollen, laten we samenwerken en het dorp uitmoorden!'

FemkeBeugelaar, opgehangen door het Dorp. Zij was een Vluchteling. Zij liet geen laatste bericht achter.

Vixxeeen, vermoord door de Weerberen en vervolgens begraven. Naast haar graf lag het volgende: 'Kwade, slechte rollen, laten we samenwerken en het dorp uitmoorden!'

Weerberen van Silver Creek - Weerwolven van Wakkerdam (1-5/7)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu