Noua Lume Naruto...

1.9K 45 11
                                    

TOTUL SE SCHIMBA

Chiar daca era in primul lui razboi , Naruto a rezistat foarte bine , reusind de mult sa depaseasca pe toti ceilalti Kage , dobandind puterea sentjutsu-lui Eremitului Celor 6 Cai , dar si puterea tuturor Bijuu , iar cel mai bun prieten al lui , Sasuke , a trezit Rinneganul , dar unul special , mai puternic si decat ochii lui Rikudou-Sennin.

Vazand ca va fi infrant de cei doi , Madara ( avand puterea Eremitului Celor 6 Cai ) , s-a unit cu copacul chakra , pentru a-i putea invinge.

Ca sa scape de acel copac , a fost nevoie de puterea tuturor celor din Alianta Shinobi , dar si puterile rikudou ale lui Naruto si Sasuke . Creand un jutsu supre, ce includea cele 5 naturi chakra , dar ce a avut ca si consecinta , pierderea puterii tuturor , iar toti au devenit oameni simpli , astfel lumea shinobilor a fost salvata , cu pretul pierderii chakrei si devenirea unor oameni normali.

NOUA VIATA

Dupa razboi , chiar daca nu mai conta asa mult , Naruto a devenit eroul lumii , astfel s-a creat o noua pozitie , accea de Rinskudokage , adica persoana ce avea control peste toti , care este acum ocupata de Naruto Uzumaki .

Astfel , toti acei ninja au invatat sa fie simpli pentru a se bucura de liniste , iar toti copii shinobi , au inceput o cu totul alta scoala. Una in care invatau lucruri noi despre istoria satului lor sau diferite materii , exact ca in zilele noastre. Toti prieteni lui Naruto , dar si el , avand varsta de 16 ani , au trebuit sa inceapa liceul , asa ca au ajuns sa fie colegi de clasa.

Chiar in prima zi de scoala , Hinata si-a tinut promisiunea facuta siesi si i-a marturisit sentimentele sale , lui Naruto , dar a fost foarte surprinsa cand a aflat ca si Naruto simtea la fel , iar astfel cei doi au ajuns sa devina , din acea zi , un cuplu.

Drept recunostiinta pentru ce salvase lumea , ce Cinci Mari Natiuni Aliate , si-au pus in plan sa organizeze o petrecere la care sa-l felicite si sa-l numeasca in functia de Rinskudokage, iar astfel locul unde se va organiza petrecerea va fi in Konoha. Dar va voi lasa pe voi sa va faceti parerea.

Noua Lume Naruto...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum