Narator.
Dupa cum stabilise Kurama , toti ninja din lumea shinobilor sau adunat in locul unde avusese loc lupta cu Madara si asteptau soairea lui Naruto.
Naruto povesteste
Nu stiam ce avea de gand sa faca Kurama dar aveam incredere ca va fi ceva bun asa ca nu ma îngrijoram. Pe drum spre intalnire am aflt si eu planul.
Kurama: Naruto , ar trebui sa iti spunem ce constituie aceasta intalnire.
Deci , am hotarat sa redam tututor shinobilor chakra pe care au pierduto, in urmatorul fel:acum ca ai puterea ninshuului poti invoca statuia Gedo care contine chakra lui Juubi , iar apoi vei folosi una din puterile oculare supreme ale rinneganului si anume Calea Rinne Shinzen pentru a distribui acea chakra tuturor shinobilor.
Naruto: Wow , asta e grozav...nu credeam ca se poate intampla asa ceva...dar am o intrebare...Ce risc presupune aceasta tehnica?...
Kurama:Deci tiai dat seama...pai...va trebui sa il sigilam si pe Juubi in interiorul tau...
Naruto:Deci asta era...ok , nu am nimic in potriva , daca asta presupune sa ii ajut pe toti ceilalti. Sper ca ma veti putea ajuta sa il controlez pe Juubi...
Gyuki: Nici nu se pune problema , dar va depinde si de puterea ta de control...oricum noi vom fi aici.
Naruto: Multumesc.
Narator
Ajuns la locul de intalnire a constatat ca toti il asteptau fericiti si il aclamau ("va trebui sa ma obisnuiesc cu asta") . Naruto ii aranjase pe toti in functie de satul din care proveneau. Urmatorul pas a fost invocarea Statuii Gedo , care ia speriat pe toti deoarece nimeni nu se astepta la asa ceva. Cel mai uimiti au fost atunci cand statuia sa transformat in Juubi iar apoi a intrat in Naruto , provocandu-i schimbarea parului in culoarea alb. Apoi , folosind Ninshou Calea Rinne Shinzen a impartit tuturor chakra pe care o poseda fiecare , dar acest lucru i-a provocat o stare de lesin pentru cateva minute , mai precis 10. Dupa cele 10 minute de inconstienta , se trezeste vazandu-i pe toti in jurul sau , aratand ingrijorati pentru el.
Hinata: Naruto-kun esti bine ?
Naruto: Da...acum sunt mai bine...voi cum va simtiti acum.
Hinata: Toti se simt super , iar acum tehnicile le-au revenit.
Kurama: Naruto... iti voi mai spune ceva ce sper ca te va bucura...acum esti capabil sa folosesti Tehnica Rinne Tensei, cred ca stii ce inseamna asta...
Naruto: Ziua asta e din ce in ce mai buna... ! Prieteni , va rog frumos ca astazi la ora 15 sa fiti in biroul meu , deoarece veti vedea ceva ce va va uimi.
Kakashi: Naruto...nu as fi crezut ca poti ajunge vreodata la un asa nivel...
Narator
Dupa ce toti si-au recapatat chakra , sau intors fiecare in satul lui.
Facandu-se ora 15 , toti prietenii lui Naruto s-au intalnit in biroul acestuia asteptand sa vada ce avea sa le zica Naruto.
Naruto: Acum ca am stapanit aceasta energie vitala , dar si Rinneganul , voi putea folosi Rinne Tensei , pentru a-i readuce pe cei dragi noua inapoi in lumea noastra ca sa ne bucuram de acest timp pasnic , alaturi de ei. Fiecare va avea dreptul sa imi zica o persoana pe care o vrea inapoi , sau chiar mai multe...deci sa incepem. Hinata , tu pe cine ai dori inapoi...?
Hinata: Ne...Neji-nisan
Naruto: Asa sa fie. Ninshouu Rinne Tensei HYUGA NEJI
In fata lor apare Neji