Narator
In timp ce Kushina pregatea cina, Naruto era in camera lui vorbind cu Jiraya despre noile puteri ale lui si despre ce se intamplase in razboi.
Hinata pov
Ma uitam la ceas care anunta ca mai e doar o ora pana la cine cu Naruto si familia lui. Eram indecisa cu ce sa ma imbrac asa ca mi-a luat ceva timp pana sa aleg ceva. In final mi-am ales o rochie mov deschis pana peste genunchi cu bretele dar fara spate, in picioare, o pereche de pantofi albi cu toc de 10 cm , iar ca accesorii am luat un colier , niste cercei si o bratara , toate set, avand stelute albe si mov si o poseta albastru spre mov.(mda...culoarea mea preferata este mov) Cand voiam sa ies pe usa ca sa plec spre casa lui Naruto (chiar daca imi zisese sa il astept caci va veni el sa ma ia) , atunci m-am intalnit cu Naruto care se uita cu gura cascata la mine. Acesta era imbracat intr-o pereche de blugi negrii si o camasa tip sport de culoare portocalie, iar in picioare avea niste pantofi negri.
Hinata: Buna Naruto-kun!
Naruto: Buna Hinata, mergem ?
Hinata: Da.
Naruto pov
Mergeam alaturi de ea si ma gandeam la cate momente fericite avusesem impreuna si la acele cuvinte pe care mi le zisese in timpul razboiului, cuvinte ce m-au facut sa nu ma mai indoiesc de puterea mea si de ceea ce zic. Fara sa-mi dau seama , am ajuns acasa la mine , unde eram asteptati de mama.
Kushina: Bine ai venit Hinata! spune strangand-o in brate mai sa o sufoce.
Hinata: Buna seara doamna Uzumaki.
Kushina: Nu-mi mai zice asa, spune-mi simplu , Kushina.
Naruto: Haideti sa intram odata...
Narator
In casa, Minato si Jiraya stateau la masa si asteptau ca ceilalti sa vina. Cand au aparut Naruto, Hinata si Kushina , acestia au inceput sa manance , vorbind despre diverse lucruri.
Kushina: Hinata , imi poti zice mai multe despre tine , pentru ca vreau sa te cunosc mai bine.
Hinata:Pai nu sunt prea multe lucruri de spus, deci ma numesc Hyuga Hinata, culoarea mea preferata este mov si sunt putin mai retrasa. Cam asta este despre mine.
Minato: Se pare ca esti o persoana draguta , de fapt esti chiar inversul hiperactivului nostru Naruto.
Naruto: Tata...nu de fata cu Hinata.
Hinata: Deci, Naruto-kun vad ca te simti bine alaturi de parintii tai, daca te deranjeaza, eu pot pleca acasa.
Naruto: Hinata, cum poti zice asa ceva, e adevarat ma simpt bine alaturi de parintii mei, dar pe tine te-am chemat cu un anumit scop.
Hinata: Srrios...? Cu ce scop...?
In acel moment Naruto scoate o cutiuta din buzunarul sacoului, scotand un inel, apoi punandu-se in genunchi in fata Hinatei , ii zice.
Naruto: Hinata, ai dori sa fii sotia mea ?
Hinata: Na...Naru...Naruto-kun... Eu...
Hinata se facuse rosie ca un rac si nu mai stia ce sa spun, iar cei din jur priveau uimiti la cei doi, fiind invaluiti intr-o liniste totala.
Naruto: Hinata, accepti sa fii...?
Hinata: DA !!!
In momentul in care termina de rostit acel raspuns afirmativ, Hinata ii sare in brate lui Naruto, sarutandu-l.
Naruto pov
Nu imi vine sa cred ca a acceptat; era cel mai minunat moment din viata mea si nu cred ca ceva il va putea intrece. Cel mai impresionant lucru a fost reactia Hinatei, acel sarut a fost...chiar nu am cuvinte sa il descriu, dar tot ce as putea zice acum e doar cuvantul FERICIRE.
Hinata: Naruto-kun, te-as putea rug....
Hinata nu a apucat sa termine ce avea de spus pentru ca in acel moment , in casa apar Sasukesi Sakura spunand
Sasuke: Naruto, satul este atacat !!!
Naruto: Ce ?!?! De catre cine ?
Sakura: De catre Madara, aparent nu a murit odata cu acel copac. Acum haide sa ne grabim.
Naruto: Ok. Tata, vii si tu ? Hinata , daca vrei poti ramane aici.
Minato: Ok, stai sa ma pregatesc.
Hinata: Naruto-kun, voi veni si eu.
Naruto: Ok, haideti !
Dupa acea conversatie , toti au plecat spre centrul satului, unde niste shinobi incercau sa ii tina piept lui Madara. Ajungand acolo , Naruti isi face simtita prezenta direct, deoarece chakra ninshu aparand in jurul lui.
Naruto: Madara , credeam ca ai disparut odata cu acel copac...Cum de inca traiesti ?!
Madara: Hahaha...nu am murit , dar am folosit aproape toata chakraca sa scap. Dar acumnu voi sta sa lupt , deoarece imi voi conserva chakra , deoarece planuiesc sa incep Al Cincilea Mare Razboi , pentru ca nu voi renunta la Planul Ochiului Lunii.
Naruto: Madara, te-am invins odata , acum ca am puterea tuturor bestiilor cu cozi, crezi ca ma poti infrange ?
Madara: Te-as sfatui sa nu mai fii asa de increzator, tu crezi ca eu am stat degeaba. De data asta va voi omora pe toti si de abia dupa voi folosi Tsukayami Infinit.
Naruto: Madara, nu te voi lasa sa faci asta vreodata.
Madara: Atunci asa sa fie. In fix 10 luni de acum in colo, va incepe razboiul.
Naruto: Sa te vad Madara.
Dupa ultimele cuvinte ale lui Naruto, Madara a disparut intr-unnor de fum alb.
Tsunade ajung si ea la locul atacului incepe sa il intrebe pe Naruto ce se intamplase.
Naruto: Tsunade-bacha , Al Cincilea Mare Razboi va incepe.
Tsunade: Nu se poate , cine il va incepe ?
Naruto: Ma...Madara , in fix 10 luni.
Tsunade: Dar credeam ca Madara murise.
Naruto: Si eu la fel, dar se pare ca chakra mea ninshu nu a fost destula pentru a opri acelasi tip de chakra.
Tsunade: Inteleg. Acum haideti toti acasa. dar in acelmoment observa inelul de pe degetul Hinatei.
Tsunade: Hinata, ce e cu acel inel de pe degetul tau?
Naruto: De acum Hinata este sotia mea.
Acele cuvinte i-au lasat pe cei de fata cu gura cascata de uimire.
Sakura: Adica, Naruto, tu...
Naruto: Da Sakura, am cerut-o in casatorie, iar ea a acceptat.
Sakura: Minunat , casa de piatra.
Hinata: Multumim!
Sasuke: Si..., nunta cand va fi ?
Naruto: Avand in vedere aparitia lui Madara, nunta va avea loc saptamana viitoare.
Sakura: Atunci ar fi mai bine sa ne apucam de pregatiri, nu va putem lasa doar pe voi doi sa va ocupati de tot. Vom organiza noi tot, va fi o surpriza totul.
Naruto: Multumesc mult Sakura-chan !!!
Sakura: Cu placere, nu ai pentru ce.
Astfel toti au plecat acasa pentru a se odihni.