Petrecerea

416 23 7
                                    

Naratorul povesteste.

Fiind cu o zi inainte de petrecere , fiecare sa gandeau ce sa poarte , iar Naruto si Hinata erau la Hinata acasa vorbind de ziua urmatoare.

Naruto: Hinata , deabia astept petrecerea sa-mi revad toti prietenii impreuna . I-am trimis chiar si lui Gaara o invitatie in care i-am zis

" Draga Gaara,

Stiu ca esti ocupat cu toate treburile de Kazekage , dar as dori sa vii la marea petrecere din Konoha , pentru a ne fi alaturi. Deabia astept sa te vad si apropo , nu uita sa îi iei si pe Kankuro si Temari.

Te astept cu multa nerabdare.

Cu drag Naruto Uzumaki  "

Hinata: Serios ? , asta e chiar frumos. Deci ai decis in ce te vei imbraca?

Naruto: Ahh...am uitat complet. Tu in ce te vei imbraca?

Hinata: Eu ma voi imbraca intr-o rochie cam pana la genunchi de. uloare mov deschis fara spate si o pereche de pantofi de culoare mov, iar restul vei vedea tu. Daca vrei , te voi ajuta eu sa te decizi in ce sa te imbraci.

Naruto: Multumesc mult , asa imi va fi de mare ajutor.

Hinata: Cu placere , acum hai sa mergem.

Naruto: Ok , haide.

In acelasi timp , la Sakura acasa...

Sakura povesteste.

Aceste zile de pregatire au trecut asa repede , nu credeam ca voi fi asa de emotionata. Acum trebuie sa ma pregatesc , mai ales ca Sasuke ma va astepta in fata casei , peste fix 3 ore.

Sasuke povesteste.

Eram putin cam emotionat , pentru ca voi fi alaturi de persoana iubita si mai ales ca Naruto acum va devenit cel mai puternic om al lumii.Pe o parte ma bucur pentru el , dar totusi sunt putin gelos caci si eu am luptat in cel de-al Patrulea Mare Razboi Ninja , dar totusi el s-a sacrificat pentru ca noi sa putem trai.

Cu o ora inainte de petrecere.

Naruto povesteste.

Cu ajutorul Hinatei am reusit sa-mi iau un costum negru cu o camasa portocalie si o pereche de pantofi negru cu portocaliu , de piele.Acum eram pregatit si trebuia sa plec spre casa Hinatei. Cand am ajuns in fata casei ei , am batut la usa si asteptam ca sa iasa Hinata. Dintr-o data usa se deschide si apare Hinata.Aceasta era imbracata intr-o rochia pana la genunchi mov deschis , cu parul lasat pe spate , o perechete de pantofi albi si putin machiata. Drept sa zic , arata ca un inger. I-am facut cateva complimente despre cum arata , iar apoi am plecat spre petrecere , pe drum  intalnindu-ne cu Sasuke si Sakura.

Ajunsi la petrecere , am gasit pe toata lumea acolo , asteptandu-ne. Era foarte frumos amenajat si imediat am inceput sa dansam , dar era o mica problema , ma durea foarte tare burta ,in dreptul locului unde avusesem sigiliul .

Dupa cateva dansuri , cei cinci Kage m-au invitat pe scena , pentru a primi oficial titlul de Rinskudokage .

Ajuns pe scena si primind noua pelerina pe care scria numele functiei pe care o indeplineam...dar in acel moment se intapla ceva ciudat , la care nimeni nu se astepta...

Noua Lume Naruto...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum