O aparitie neasteptata...

465 26 7
                                    

Narator povesteste

In timp ce toti asteptau ca Naruto sa primeasca oficial titlu de Rinskudokage ceva de neimaginat se petrece: Naruto incepe sa fie inconjurat de un invelis de chakra , iar apoi cele 9 bestii cu cozi apar in acea sala(noroc ca era o sala imensa). Acest lucru i-a facut pe toti sa ramana socati privindul pe Naruto cum statea in genunchi tinandu-se cu mana de burta. Deodata acestea incep sa vorbeasca:

Kurama: Felicitari Naruto , chiar le-ai depasit cu mult asteptarile parintilor tai...

Gyuki: Eremitul acela chiar avea dreptate , pana la urma un pusti cu ochi albastri si blod va reusi sa ne faca sa fim toti uniti.

Shukaku: Eu nu voi fi niciodata alaturi de aceasta vulpe purecoasa!

Matatabi: Shukaku , terminate , nu vezi ca i-ai speriat de moarte pe acesti oameni.

Naruto: Voi ce naiba cautati aici?! Am crezut ca ati disparut odata cu acel copac...

Kurama: Si noi am crezut la fel , dar cand te-ai unit cu acel copac pentru a-l distruge , o parte din chakra noastra a ramas in interiorul tau...oare de ce crezi ca nu ai murit.

Naruto: Super tare! Ma bucur sa vad ca nu ati patit nimic. Auu...(cazand in genunchi)

Hinata: Naruto-kun esti bine?

Naruto: Da sunt bine , draga. Nu trebuie sa iti faci griji.

Son Goku: Ca sa putem coexista impreuna cu voi , am decis ca vom ramane in interiorul tau Naruto, dar asta iti va schimba putin trasaturile corpului , deoarece chakra noastra la un loc formeaza senjutsul eremitul celor sase cai.

Naruto: Nu am nimic impotriva, voi fi bucuros ca imi veti fi alaturi.

Kurama: Ok atunci. Deschide bluza si pregătește-te...

In acel moment acele uriase bestii au devenit chakra pura si au intrat in Naruto , formand un sigiliu pe burta acestuia. Dupa cum fusese avertizat , Naruto se schimbase: ochii lui albastri fusesera inlocuiti de Rinnegan , in juruk ochilor aparuse semnele Modului Eremit , iar la spate aparusera bilele chakra ce contin cele cinci naturi, asfel Naruto luase forma Eremitului celor 6 Cai.

Toti se uitau la Naruto cu uimire , in timp ce prietenii lui se apropiau de el , impreuna cu cei 5 Kage.

Hinata: Naruto, arati...dif...difer...diferit...

Naruto: Nu ai de ce sa te temi , sunt tot eu acela care te iubeste si care iubeste ramenul.

Kakashi: Naruto , va trebui sa ai grija cum iti folosesti puterile , deoarece esti singura persoana care mai are chakra...

Kurama(din interiorul lui Naruto): Nu chiar...Va trebui sa adunati toti shinobii celor cinci natiuni la locul unde fusese copacul chakra...

Sasuke: Cu ce motiv?

Kurama: Veti vedea voi , v-am pregatit o surpriza. Acum ce mai asteptati...continuati petrecerea...

Naruto: Haideti toti sa dansam , mai este si maine o zi , vom vorbi atunci.

In acel moment , Naruto o ia pe Hinata de mana si o duce pe ringul de dans unde incep sa danseze vals, urmati de toti ceilalti. Petrecere fusese un succes. Pe la vreo 03:00 noaptea , Naruto impruna cu Hinata au plecat spre casa , la fel ca toti ceilalti.

Pe drum

Naruto: Hinata , crezi ca ai putea sta noaptea asta la mine , pentru ca vreu sa imi fii alaturi , mai ales ca sunt super fericit. Asta doar daca vrei...

Hinata: Cum poti pune o asemena intrebare?!

Naruto: Deci sa inteleg ca nu...am inteles(posomorat)

Hinata: Doamne ce protut esti, nici nu se pune problema...voi dormi la tine in seara asta , doar daca imi promiti ca vei veni si tu la mine noaptea cand te voi chema.

Naruto: S-a facut!

Naruto povesteste.

Nu pot sa cred ca mi-a acceptat invitația , chiar simt ca am tot ce imi trebuie pe lume, dar parca imi lipseste ceva...nu mai conteaza acum.Am ajuns acasa la mine ,  ne-am schimbat si ne-am pus in pat somnorosi , dar sarutandu-ne pasional, totusi pana la urma adormind. O tineam la piept facand-o sa se simta in siguranță,  mirosindu-i parul ce avea mirosul unei viorele.

Va astept părerile.

Noua Lume Naruto...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum