Capitolul 3

10.6K 364 0
                                    

Simt in tot corpul mici furnicaturi scurte care se tot extind si nu am nici cea mai vaga idee de ce. Deschid ochii in cel mai lent mod si privesc cu teama in jur. NEGRU . O palma mare se plimba pe spatele meu iar la auzul vocii ragusite, camera e acaparata de un aer tixit si sufocant . Imi incordez toti muschii si dau sa ma ridic de pe canapea. Valul intunecat de mai devreme dispare si este inlocuit cu o ceata cenusie ,densa, care nu imi permite sa vad nimic din jurul meu . O serie de intrebari urmate de panica ce se plimba neincetat pe sira spinarii , nodul din gat format in cateva secunde si pesoana necunoscuta de langa mine, ma fac cred ca nu este cea mai buna dimineata a mea .

- Pisicel , eu zic sa stai jos si sa termini cu glumele de dimineata.

- Stai,doar nu..

- Hai nu-mi zice ca nu m-ai vazut !

- Tu iti bati joc de mine?! Nu vezi ca nici nu stiu in ce loc sunt, nu vad nimic, doar ceata si culori amestecate !

- Pisi , iti arde de glume?

- Termina cu glumele tale de doi lei si spune-mi unde sunt fetele !!

Nervii mei erau intinsi la maximum, respiram din ce in ce mai neregulat , simteam ca ma sufoc. Nu stiam ce se intampla iar faptul ca tipul asta se afla in casa mea ,ma enerva si mai tare .

- David ti-am zis sa nu o trezesti ! Neata Stephanie,cum te simti?

- Eu unul iti urez succes cu ea, am plecat !

Jessica ma ia in brate si tin sa cred ca se uita ciudat la mine. Nu am nici macar o idee,o informatie suplimentara, orice !!

- Esti mai bine dupa aseara ? Medicii au zis ca e indicat sa ramai acasa sub supraveghere medicala .

- Aseara? Mama unde e ?

Un val confuz de resentimente, o multime de voci in capul meu, iar presiunea ce este pusa pe mine m-a va face sa explodez .

- Steph, mama ta este in strainatate ! Vine abia in vara,nu iti amintesti? Oh ,Doamne !

Ultima exclamare a Jessicai este ca o piatra imensa si intrebatoare ce tocmai a cazut pe inima si nervii mei . O pereche de tocuri si un parfum dulce mai relaxeaza incaperea insa pe mine nu ma ajuta cu nimic,tot nu stiam ce se petrece si voiam sa aflu cat mai repede.

- Daca nu imi spuneti acum ce se intampla , jur ca sar in fata primei masini !

- Nu vrei sa repeti incidentul de aseara, crede-ma ! s-a auzit o voce feminina si usor panicata ,parea cunoscuta.

- Michelle, nu te baga inaintea mea,ai rabdare . Steph, ai vreo idee ce s-a intamplat?

- Tu crezi ca daca aveam mai puneam atatea intrebari?! am spus rapid cu sarcasmul nelipsit din glas.

- Aseara te-am trimis la magazin, erai foarte nervoasa si aveai nevoie de ciocolata plus ca pisicii ii trebuia mancare.

-Am o pisica?

- Asculta si nu face pe desteapta !! Inainte sa ajungi cu produsele acasa ,nu stiu unde iti era gandul dar soferul unei masini era sa iti distruga viata. Ai avut marele noroc ca a oprit insa ,tu probabil ai avut un soc puternic caci ai lesinat in mijlocul soselei. Acum doua ore ai venit de la spital si cum David era singurul cu masina,el te-a adus . Medicii au zis ca nu ai nimic dar, o parte din memorie iti este stearsa din cauza socului si sper sa fie doar asta,crede-ma.

- Glumesti?! Nu imi aduc aminte decat numele meu, am mici parti cu ingamfatul ala de David, vocea ta am recunoscut-o imediat iar bomba diminetii acesteia ,mai mult decat superba ,este ca vad in ceata. Inca de cum m-am trezit totul era negru iar acum scurte secvente si culori rastalmacite se ascund in cea mai groasa ceata vazuta pana acum.

Afaceri cu DestinulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum