Cerul varsa lacrimi ce se scurg in groapa adanca si intunecata in care trupul fetei se va odihni de-acum incolo.Toate rudele,prietenele si oamenii dragi ei , sunt acolo sa o conduca pe ultimul drum. David , imbracat intr-un tricou negru cu o geaca de piele de aceeasi culoare care îi evidentia ochii negri si obositi de atata durere , tinea de-un capat al sicriului privind la femeia ce îi purta in pantec copilul si pe care o iubea nespus. De celalalt capat era tatal ei, Mr Carter , iar langa groapa sapata cu amaraciune, tanjeau persoanele ce o iubeau atat de mult pe Stephanie. Tania, prietena ei draga cu care vorbise inainte de accident, Michelle cea careia îi datora atat de multe si care îi fusese aproape in atatea momente, Jessica venita din Italia si Zoe ,sora lui Michelle. Familia era și ea prezentă , Ryan varul lui Stephanie , matusa Rita , bunicii , mama ei ,Jordan, colegii de facultate, de liceu, gimnaziu si chiar si cei de la gradinita cu care ea păstrase legatura .
La poarta cimitirului se zarea un buchet imens de trandafiri rosii ca sangele iar dupa el era Andrew, prima iubire . Privind de sus tot ce se intampla si zarindu-l acolo , o lacrima i se scurse pe fata palida si ranita .
- Nu s-a racit inca!a soptit David cu durere in glas .
- Ne simte, stie ca suntem aici .continua Michelle cu lacrimi in ochi.
'' Va simt cu adevarat dragii mei si ma bucur ca v-ati strans pentru mine in acest loc trist si neinsemnat . Groapa in care ma bagati ma va adaposti de tot raul de pe pamant iar somnul profund in care am cazut ma va duce undeva in ceruri ,undeva unde e frumos si voi fi ferita de toate . Tot ce este in jurul vostru este de-a dreptul trist,imi pare rau ca treceri prin asta . Deocamdata , sunt cu voi , sufletul meu este inca aici asa ca am sa va mangai pe toti cu o usoara ploaie de vara . M-am stins in anotimpul ce il iubesc, din pacate , prea devreme. Nu am apucat sa merg la altar cu omul pe care il iubeam, nu am apucat sa îi spun ultimele cuvinte lui Andrew . Voi lua buchetul adus in semn de iertare . Nu am apucat sa petrec mai mult timp cu parintii mei si nu am apucat sa ma distrez mai mult cu dragele mele prietene . Imi doream sa fiu o mireasa frumoasa si deasta astazi , la sfarsitul lui August , port o rochie alba din dantela si un voal frumos. Buzele imi sunt invelite de o culoare rosie ,vie . Mult mai vie ca mine ! M-am dus dintre voi dar nu inseamna ca va voi uita . Inseamna doar ca , de acolo de sus va voi veghea pe fiecare in parte atat eu cat si pruncul ce il aveam in pantece . Sa nu ma uitati si sa zambiti mereu cand va ganditi la mine caci eu ,am fost o persoana vesela. Cu o ultima lacrima va spun adio si va zambesc de aici de unde sunt .Sper ca mi-ati simtit mesajul deoarece , acum il purtati si voi in suflete. ''
David îi sterse si cea de-a doua lacrima privind-o si sarutand-o pe frunte si pe mana . Apoi , unindu-si buzele intr-un ultim sarut , i-a promis ca va avea grija de tot ce a lasat in urma.
- Te voi iubi mereu !a soptit acesta apoi , a aruncat o mana de pamant umed peste .
- Inchide capacul .Cu bine , fiica mea!
Lacrimi, urlete si regrete erau in jurul lui Stephanie. Durere enorma a lasat in urma ei si s-a dus. Prietenele sale stateau in jurul ei parca rupte de realitate. Nu le venea sa creada ! Sfarsitul vietii prietenei lor a fost mult prea crud.
- Dumnezeu a mai luat un inger, nu fiti triste! Stephanie iubea sa ne vada cu zambetul pe buze. a zambit printre lacrimi Tania .
O ploaie cumplita a venit asupra lor apoi , varsand lacrimi amare, au impodobit-o cu diverse coroane . '' Te voi iubi mereu, cu dragoste David'' , '' Ramai cu bine prietena noastra , Jessica, Tania, Michelle si Zoe'' sau '' Vei ramane prima mea iubire, Andrew'' sunt cateva din mesajele ce au fost împărtășite si imprimate pe mulțimea de panglici .
Cimitirul ramase gol iar ploaia udase mormantul . Stephanie se odihneste in pace acum , stiind ca lumea de jos si cei dragi o vor iubi mereu.
CITEȘTI
Afaceri cu Destinul
Romance-"PRĂDĂTORUL" REEDITATA- Odata cu începerea studiilor , in viata lui Stephanie Carter apar problemele. Cunoscându-l pe David Johnson , toate planurile îi sunt destrămate iar modul ei frumos de traire,se transforma intr-un cosmar din care crede ca nu...