E important sa ai pe cineva aproape atunci cand te simti cu adevarat singur. Cand desi toti prietenii sunt in jurul tau ,bucurandu-se de viata lor, tu esti doar o alta optiune pentru ei atunci cand intervine monotonia . Exista insa o diferenta pe care deseori nu o observam. Ei sunt fericiti . Exact ! Noi nu aratam adevarul,cel putin eu nu . Uneori sunt ca o carte deschisa si ma poti citi din priviri , dar trebuie sa fi mult prea atent pentru a ma intelege in totalitate .Cum ma simt ? Uitata .! Abandonata , singura, nefericita,incapabila dar mai ales , vinovata. Este vorba de acea gresala despre care v-am mai spus si pe care desi am tot incercat sa o repar, drumul meu spre fericire este la o distanta pe care nu o pot estima in kilometri . Sa stii ca ai gresit si sa iti urasti propria persoana iubind o alta, este ceva inuman. E inacceptabil sa te urasti singur, sa nu te mai vrei, sa te ranesti cu fiecare secunda care trece si sa iti reprosezi zilnic anumite lucruri .
Viata mereu va fi grea pentru ca sunt o multime de persoane diferite ce vin si pleaca. Uneori in spatele chipului angelic se ascunde un adevarat demon care , mai devreme sau mai tarziu va iesi la iveala si iti va infige cutitul pana in maduva oaselor. Rana deja formata se deschide tot mai tare in loc sa se vindece , curgand siroaie de sange rosu ce se transforma in apa si cad lent pe obraji sub forma de lacrimi .
Cum este sa te simti infrant ? Doar din cateva cuvinte va veti da seama cu siguranta ca nu e deloc placut si va spun sincer, eu sunt o persoana care a luptat mereu din toate puterile pana la ultima suflare pentru ce si-a dorit dar au fost altii mai buni care mi-au luat locul . Prin " mai buni " vreau sa spun falsi . Anumite cuvinte spuse la momentul potrivit, din suflet sau nu , pot schimba alegerea unei persoane . Inafara de asta , traim intr-o lume in care aspectul fizic conteaza mai mult decat un suflet pur si plin de iubire . Falsitatea a inceput sa domine , la fel ca barfa si invidia . Intr-o fractiune de secunda se poate intampla ca un prieten sa te tradeze desi, in fata ta nu va recunoaste asta niciodata . Un parinte sa te certe chiar daca nu o face cu rautate iar cainele sa te muste pentru ca l-ai calcat pe coada, chiar daca el iti va fi credincios mereu .
Cam asa e si cu viata , singuratatea, prietenii din copilarie, din prezent si asa mai departe . Mereu sa stii la ce sa te astepti pentru ca a iesi in evidenta cu ceva ce deți doar psihic, de exemplu prostia umana , sau a-ți însușii calitati pe care nu le dobandesti si pe care poate nu le vei avea niciodata, nu este o solutie.
O bataie puternica in usa ma readuce cu picioarele pe pamant , fiind urmata de vocea groasa a lui David .
- Stephanie , ajunge!! Nu mai pot sa te vad asa , jur !! Imi ies din sarite, nu mai suport! Gata , nu mai merge asa !! De-o saptamana bei mai mult ca mine, ai nopti cand vomiti incontinuu, fumezi de rupi! Femeie te transformi intr-o ghenă de om !
Incep sa rad zgomotos la auzul cuvintelor aruncate de David. Da ,poate ca beau, fumez , vomit , cad pe jos, daram ce prind in cale si am crize la ore fixe dar el ma suporta asa cum sunt. Cand imi zice " Femeie, esti nebuna! " si il vad atat de interesat , imi da senzatia ca ar fi singura persoana care se teme sa nu ma piarda .
- Te-ai drogat cumva ?!
- Bineinteles ca nu doar ca , stii ,esti sexy cand tipi la mine ! rasul meu devenind si mai colorat.
- Doamne , deci nu cred , ai luat-o razna! Jur !!
Il iau in brate si ma linistesc la pieptul lui , soptindu-i la ureche si prinzandu-l dragastos de gat .
- Oh David, te iubesc !
Inima îi batea din ce in ce mai tare, el nu era asa . Ce s-a intamplat cu David cel care nu era atent cu fetele,care voia doar distractii si totul se desfasura dupa bunul lui plac ?! Am inceput sa ne atasam unul de altul , stiu ca este o gresala dar nu mai pot controla nimic din ce fac. Am pierdut controlul de prea multa vreme si ma las prada unei noi iubiri desi , ma astept sa doara. Nimic din ce credeam ca stiu despre el nu este adevarat,nici macar o parte.
E tarziu si e noapte. Timpul zboara repede iar cele doua ore in care il stiu pe David plecat cu " afaceri " ma macina grozav . Chiar cand credeam ca nu mai apare il zaresc de la etaj cum intra in curte, zambesc scurt , ma bucur ca a ajuns cu bine .
Cobor scarile in soapta pentru a nu trezi lumea apoi , ma ascund dupa usa de la intrare . Se deschide brusc si îi sar in brate ca o felina infometata ,il sarut tot mai apasat si mai brutal si imi bag unghiile pe sub tricoul lui , lasandu-i cateva semne drăguțe .
- Iubire,ai chef de joaca ?
- Nici nu stii !
Ma ia in brate, incolacindu-mi picioarele in jurul lui si printre saruturi pasionale , urcam impreuna scarile ce par interminabile . Urmeaza o noapte frumoasa! Ne vom dezlantuii si ne vom contopii , finalizand frumos dupa placerea amandorura intr-o miscare sincronizata perfect , un dans de sus in jos , amestecat cu pauze scurte pentru a mai lua mici guri de aer .
Caldura din camera dogoreste puternic iar parfumul lui amenintator isi face simtita prezenta imediat. Valuri de placere inconfundabila formandu-se la fiecare atingere a corpurilor noastre , iesind scantei, sarutand cu ardoare buzele infierbantate si muscand cate-o particica din fiecare zona sensibila si plina de dorinta . Acea dorinta de a avea o persoana doar a ta .
CITEȘTI
Afaceri cu Destinul
Romantizm-"PRĂDĂTORUL" REEDITATA- Odata cu începerea studiilor , in viata lui Stephanie Carter apar problemele. Cunoscându-l pe David Johnson , toate planurile îi sunt destrămate iar modul ei frumos de traire,se transforma intr-un cosmar din care crede ca nu...