- Tu ai probleme la mansarda!!
- Tania daca mai țipi mult la mine , jur ca plec de acasa!
- Peste cateva zile faci abia douăzeci de ani si ai ramas insarcinata ?!
- Ok . Daca nici tu nu ma sprijini , ar fi mai bine sa plec.
- Scumpo,nu pleci nicaieri,e casa ta!Sunt prietena ta si te sustin dar , nu ma asteptam la asa ceva .
-Problema e ca nu stiu cu care din ei si daca ar afla s-ar bate pentru drepturi sau probabil , ar vrea un test ADN ! Adica in aceleasi perioade s-a intamplat extorsiunea cu amandoi deci , nu stiu.
- Nu vreau sa aflu , opreste-te, te rog ! Ai de gand sa il pastrezi?
- Nici nu stiu, probabil. Ar fi dificil dar, Doamne ! Chiar nu mai stiu ce sa fac '
Se lasa intunericul atat afara cat si in incaperea in care ma aflu . Poimaine este aniversarea a douăzeci de ani frumosi si nu stiu cum voi duce petrecerea la bun sfarsit . Imi este rau si totul pare atat de mic si inghesuit , nu am aer deloc, este cald si Tania cica m-ar fi pazit dar , se pare ca somnul a cuprins-o inainte ca eu sa adorm.
- Tania,Tani , scumpo !
Soaptele mele au speriat-o putin mai mult decat ma asteptam dar , intr-un final s-a trezit.
- Esti nebuna? E patru dimineata ! Ce vrei?
- Nu te duci sa iei niste briose de la non-stop?
- Am eu fata de tatic responsabil?
- Te rog, te rog dulce ca o savarina cu cireasa deasupra!
- Bine,fie!
- Si venind vorba de savarina, verifica cofetaria din colt.
Tania si-a tras rapid o pereche de pantaloni scurti pe ea ,si-a luat hanoracul si a iesit imediat din camera . Drumul este scurt , stand in centrul orasului , ma pot bucura de faptul ca am magazine,mall-uri ,cafenele si cea mai buna cofetarie din oras la doar cinci minute distanta .
- Cam pofticioasa nu crezi ? se auzi o voce barbateasca cunoscuta.
- Jordan?!Nu ai ce face decat sa ma spionezi?
- Savarine? Ai pofte scumpo ?
- Nu sunt pentru mine,nu eu am pofte.
- Dar cine vrea savarine la ora asta?
- Stephanie, e insarcinata si mi-a cerut sa-i aduc ..O,Doamne! Tu nu trebuia sa stii asta!
- Poftim ?!
Nici nu s-a crapat de ziua ca la usa casei mele se afla un barbat , evident , mai mult decat nervos.
- Omule, imi vei sparge usa !!
-Nu pot sa cred ca nu mi-ai spus ! Esti o nenorocita ! Cum ai putut sa ascunzi asta? De cat timp? Spune !
- Ha ! Ca si cum eu as fi ascuns lucruri de tine ! Pai , dragul meu FRATE, pentru mine nu existi !
O lacrima rece i se prelinge pe obraz apoi , vazandu-l asa , am inchis usa si m-am sprijinit de un scaun din apropiere. Simt ca toata casa se invarte iar problemele , clar s-au indragostit de mine !
Astazi e o zi aparent normala . Liniste in jur , doar sfaraitul clatitelor in tigaie. Ma intreb cine face pe gospodina asa ca ma indrept cu pasi lenti spre bucatarie , mirosul fiind din ce in ce mai aproape si starnindu-mi pofta nebuna de ceva dulce.
- Nu pot sa cred ! Mama?
- Neata somnoroasa mea,cat mai aveai de gand sa stai sus? Hai vino aici , ce dor mi-a fost! Cum esti ? Am auzit ca s-au intamplat multe. Probabil ma urasti dar , chiar imi pare rau ca nu ti-am zis si sunt aici sa iti fiu alaturi de ziua ta . Sigur ai nevoie de asta.
-O , mami ! Mi-a fost atat de dor!
Prin imbratisarea stransa si calduroasa mi-a transmis toate emotiile ei , am simtit ca îi pasa. Stiu ca ma iubeste,ca sunt copilul ei si ca orice ar face ea sau as face eu , noi vom ramane unite . Imi era dor nespus de ea si poate daca ar fi fost aici nu as fi trecut prin atatea. Nu o judec pentru ce a facut la viata ei , pana la urma este a ei si si-o construieste cum vrea. Greselile nu sunt ca le dorim noi , la fel si problemele. Imi este bine sa am un suflet drag alaturi,ma linisteste.
- Te iubesc mult fata mea si sunt sigura ca vrei sa vorbim. Ai multe sa imi povestesti asa ca ia cafelele si eu vin cu clatitele in gradina !
[...]
- Vad ca ai facut ceva schimbari, ba chiar ai un hamac . Nu pot sa cred ca ingrijesti gazonul in sfarsit . Cand erai mica il zmulgeai si nu iti placea deloc.
- Da,stropitoarea insa are mici probleme. Trebuie sa o schimbam.
- Nu-mi spune ca ai facut vreun dus pe aici ! incepe sa rada .
- Uite mami, adevaratele probleme nu sunt legate de gazon , de clatite sau de noul hamac.
- Stiu asta pui, vom vorbi cand te vei simtii pregatita.
Mica noastra conversatie se intrerupe , motivul fiind pregatirile pentru ziua de maine de care sincer , am uitat complet . Nu-mi vine sa cred ! Noroc ca au sunat cei de la restaurant. Acum cu mama langa mine si prietenele care ma vor ajuta atat fizic cat si moral, totul va iesi bine.
CITEȘTI
Afaceri cu Destinul
Romance-"PRĂDĂTORUL" REEDITATA- Odata cu începerea studiilor , in viata lui Stephanie Carter apar problemele. Cunoscându-l pe David Johnson , toate planurile îi sunt destrămate iar modul ei frumos de traire,se transforma intr-un cosmar din care crede ca nu...