Un miros ciudat de ars imbibat in fumul inecacios de tigara , ma face sa ma trezesc din cel mai dulce somn pe care l-am avut in ultimele cinci luni. Timpul trecea atat de repede incat nu imi dadeam seama de ce se petrece in jurul meu. Aveam o viata monotona, dintr-o data tot ce aveam in cap pentru viata de student s-a spulberat ca prin magie . Minunea a fost facuta de responsabilitatile imense pe care le am pe cap si ca sa vezi , fetele nu ma ajuta de niciun fel . Timp de cinci luni nu am avut parte de prea mult timp liber fiind ocupata cu facultatea, cursuri suplimentare, curatenia, jumatatile de ora de cumparaturi strict casnice si putinele dati in care mai treceam pe la cosmetica.
- Steph, ai treaba azi?
- Tania,nu am chef de absolut nimic.
- Nu pot sa cred !! Ai vazut invitatia primita aseara?! O sa fie mai ceva ca la revelion. Cum sa nu ai chef de asa ceva?! Petrecerea secolului !!a incercat Tania sa ma convinga intr-un fel anume sa merg la acea stupida petrecere si nu aveam prea mult timp de gandit. Am doar cateva ore in care trebuie totusi sa fac un dus si sa las casa in regula.
Am vrut sa-i dau un raspuns Taniei, dar aud un tipat dubios de fericit dinspre usa . Puteam sa jur ca e Michelle asa ca m-am indreptat cu pasi grabiti de aproape ma impiedicam pe scari si intr-un final, am ramas socata de ce am vazut .
- Ce-i cu voi ? Credeam ca va bucurati .
- Jess?! Tu nu veneai in martie?
- Martie sau februarie este acelasi lucru . Eu speram ca o sa fiti fericite, adica Italia e destul de departe si nu ne-am mai vazut din vara, dar mai bine imi iau bagajele si ma intorc .
- Tu razi de noi?! Lasa bagajele si treci aici! Doamne cat de dor mi-a fost !o imbratiseaza Tania urmata de mine,bineinteles.
- Ceva planuri? Nu am venit sa dorm ,ci sa petrecem toate , asa ca astept propuneri !
- Stii, este o petrecere in seara asta, dar eu nu stiu daca vreau sa merg.
- Stephanie! V-am adus niste rochii superbe din Italia iar pantofii sunt peste masura !
In urmatoarele doua ore am probat tot ce ne-a adus Jessica si sincera sa fiu ,mi-a dat un chef nebun de distractie mai ales ca nu am mai facut asta de multa vreme.Nici la revelion nu m-am distrat iar o petrecere de Valentine's Day era ideala,sa zicem.
Rochia lunga si neagra cu decolteul generos de care am avut parte ,asortata la pantofii acelasi model,ma faceau sa par cea mai eleganta de acolo . Era vorba de o petrecere cu stil, cu bauturi fine , oameni renumiti,caviar si sticle deMoët .Nu se punea problema de lumini stinse, beculete colorate si vodka peste masura . O petrecere a oamenilor bogati de care,sincera sa fiu, incep sa ma plictisesc .In incaperea unde avem masa sunt diverse cupluri iar in salonul celalalt, are loc prezentarea simplilor barbati care vor sa cucereasca cate o femeie cat mai frumoasa . O sa dau caviarul afara daca mai vad atata flirt , asa ca imi iau paharul de vin rosu si plec in salonul alaturat . Multe femei singure si barbati care vor sa le aiba prin eleganta si sarmul lor,evident,teatral.
Ma asez la o masa alaturi de o fata cu care am facut rapid cunostinta apoi,savurandu-mi bautura, analizez genul masculin infierbantat , dorind sa iasa cat mai curand din costumul incomod in care au fost obligati sa intre,daca vor sa aiba succes la cele mai bune femei.
Inevitabilul a facut ca ochii sa imi pice pe un domn cu un spate bine-facut ce imi dadea o senzatie de teama, o serie de fiori si un amestec de sentimente incontrolabil . Ma uit mai bine la el iar in momentul in care si-a intors privirea catre mine,un zambet pervers i s-a format pe fata lui lipsita de imperfectiuni.
-Buna seara, domnisoara Carter ! La ultima intalnire cu dumneavoastra nu credeam ca rochiile lungi si parul prins va stau in caracter .
- Oh,Mister Johnson!De asemenea,credeam ca petrecerile de genul va stau in gat , dar se pare ca un sacou si o cravata schimba mai mult decat parerea cunoscutilor.
- Papusa, asa parere proasta ti-am lasat ? Daca este chiar asa, te invit acum intr-un club din apropiere sa iti arat ca sunt baiat bun .
- Baietii buni nu fac de ras fetele in club atunci cand se vad cu ele,nici nu se enerveaza cand le iau de la cursuri doar pentru o simpla intrebare si ca sa nu mai zic de gesturile incomode de care am avut parte in acea seara .
Un chicotit scurt a avut loc ,enervandu-ma peste masura. Eu sunt chiar serioasa iar David ma calca pe nervi . Insa, cu toate ca este un ingamfat si jumatate,plin de vrajala ieftina si chipul construit la centimetru, am de gand sa aflu mai multe despre el . Dar nu in seara asta! Nu ma simt in stare sa ii fac fata si mai ales daca m-ar enerva pe parcurs.
- In orice caz , dragul meu , nu vreau sa ies cu tine! Nici acum , nici peste o mie de ani !
-Pe cat de blanda erai la club, pe atat de scorpie esti acum. Locatia difera,dar trebuia sa fie tocmai invers . Sau tu esti bipolara?
- Nu iti doresc sa mai stai mult in preajma mea ,ia-ti vinul rafinat si da-l pe gat in alta zona !
- Steph,cine e partida asta buna de aici?! ma intrerupe Jess, fiind pe cale sa rabufnesc daca tipul nu pleaca odata.
- Domnul tocmai pleca, cu tot cu sarcasmul pe care-l detine.
- Iti promit ca ne mai vedem ,domnisoara Carter.O seara buna !
In scurt timp totul s-a dus, petrecerea a luat sfarsit iar din acel moment pe David nici ca l-am mai vazut. Sper sa nu se mai intample, dar mai mult de atat imi doresc ca Jessica sa nu imi mai vorbeasca in nestire despre el . O fi el superb si ce mai vrea ea, dar e un idiot la fel ca toti ceilalti !
Ajung acasa iar primul lucru pe care il fac este sa verific mancarea pisicii.Ah da ,acum o saptamana m-am gandit ca trebuie una, deci iat-o pe Sheila langa noi . Focoasa asta mica si albicioasa mananca cam mult prin urmare, la 3 dimineata in loc sa fac un duş, ma duc la petshop-ul din apropiere sa ii iau ceva .
Ies din casa grabita si infrigurata ,iau ce trebuie,dar cand sa traversez strada aud o voce groasa si impunatoare care imi pare cunoscuta. Nu se poate! Simt ca scap pungile din mana ! In casa luxoasa de alaturi de-un caramiziu inchis ,pe usa din lemn lacuit intra tipul in calduri care mi-a stricat seara . Sa fim vecini?! Intre noi e doar o casa si sper din tot sufletul sa fie in vizita la cineva , dar inima mi se indoaie cand in urmatoarele zile il tot vad iesind si intrand ,singur sau cu cate un amic. M-am convins,el este cel care tocmai a cumparat casa care este la cativa metri de a mea . Imi ramane doar sa nu afle ca stau aici ,altfel mi-as blestema zilele!
Nu imi vine sa cred ce efecte are acest barbat asupra mea. Inafara ca este ironic in marea majoritate a timpului si ca lucreaza pentru unchiul meu , nu stiu mai nimic despre el. E un ingamfat si jumatate . Atunci cand expira fumul de tigara,cand parfumul lui imi alinta fiecare simt al corpului si ochii negri ma privesc , ma face sa imi ies din minti.
CITEȘTI
Afaceri cu Destinul
Romance-"PRĂDĂTORUL" REEDITATA- Odata cu începerea studiilor , in viata lui Stephanie Carter apar problemele. Cunoscându-l pe David Johnson , toate planurile îi sunt destrămate iar modul ei frumos de traire,se transforma intr-un cosmar din care crede ca nu...