ML-1

17 1 0
                                    

Sabah babamın bağırışlarıyla uyandım.

'Erva! Hadi kalk kızım. Kahvaltı hazır!' yüzümü daha fazla yastığa gömdüm ve uyanmayı reddettim.Ama babamın o lanet sesi susmak bilmiyordu.

'Erva,hadi kalk!' oflayarak yataktan kalktım ve kapıyı açarak babama bağırdım;

'Of bi rahat vermediniz ya, tamam kalktım!'

'Çok oyalanma hadi!' ayaklarımı sürüyerek banyoya gittim. Birbirine dolaşmış saçlarımı yok sayarak elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim.

'İYİKİ DOĞDUN ERVA! İYİKİ DOĞDUN ERVA!' kulağıma tecavüz edilen bu sesten çok masada duran kocaman pastanın üstündeki sevgilimle olan fotoğrafımıza odaklanmıştım. O anda arkadan biri belime sarılarak boynumu öptü. İrkilerek arkamı döndüğümde sevgilim Cenk'i gördüm.

'İyiki doğdun sevgilim.' dedi ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim ve sımsıkı sarıldım. Daha sonra arkamı döndüğümde; Babamı, evdeki hizmetlileri, arkadaşlarımı, Cenk'in ailesini gördüm. Hemen babama sarıldım.

'Çok teşekkür ederim babacık'

'Canım kızım benim mutlu olmana çok sevindim ama bunları ben değil Cenk yaptı. Haftalardır bunu planlıyormuş.' ciddi mi diye geri çekilip babama baktığımda ciddi olduğunu gördüm.

'Ay canım aşkım ya. Babacığım sonra ben ona özel olarak teşekkür edeceğim' dedim ve kıkırdadım. Sonrada salonda bulunan herkese tek tek sarılıp öptüm. Öpüşme faslı bittiğinde üstümü değiştirmek için odaya çıktım tam kapıyı kapatırken içeriye Cenk girdi ve beni duvara yasladı.

'Süprizini beğendin mi bakalım?' şu an çok yakınımdaydı. Kafasını azcık ittirse öpüşebilirdik! Yıllardır beraber olmamıza rağmen hala ondan ilk günki gibi utanıyordum.

'hı hı' Dedim dikkatim dudaklarındayken.

'bence bir teşekkürü hak ettim değil mi ?'

'Bencede' dedim ve yanağından öptüm.

' bu kadar mı ?' dedi yavru köpek bakışları atarken.

'Evet.' dedim ve kıkırdadım.

'Erva, bence artık öpüşmeliyiz. Yıllardır beraberiz ama hala öpüşmedik.'

'Cenk, bu konuda hazır hissetmediğimi biliyorsun. Bu konuları daha öncede konuştuk. Hadi aşağıdan merak edicekler sen in aşağıya bende üstümü değiştirip ineyim.'

'Tamam o zaman aşağıda bekliyorum' dedi ve yanağımdan öperek gitti. Bende sırtımı duvardan çekerek kıyafet dolabıma doğru gittim. Kot şort ve göbekte bi tişört giydim. saçlarımı da taradım açık bırakıp aşağıya indim. İndiğimde herkes koltuklarda oturuyordu.

'Ee hadi pastayı üflemeyecek miyim?' diye sordum. Herkes birden bana bakıp kıkırdamaya başladı. Babam söze girerek;

'Prensesim sen artık 17 yaşında oldun. Bide bu yaştan sonra pasta mı üfleyeceksin?' diye sordu. Zoraki bir gülümsemeyle içim paramparça olsada babama cevap verebildim.

' Haklısın babacığım.' dedim ve gülümsedim. Cenk heralde artık pasta yemek istiyor olacakki sabırsız bir sesle;

' Of hadi pasta yiyelim çok açım' diye bağırdı. Herkes gülmeye başladı ve hizmetliler pastaları getirmeye başladı. Kendiminkisini elime alıp ilk dilimi yedim. Gerçekten çok lezzetliydi. Ama içimde dilek tutmamanın üzüntüsü vardı. Ne kadar büyümüş olsamda ben hala mumları üflemek istiyordum. Düşüncelerimi bölen Cenk'in annesi oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Meslek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin