23/1/2017:aku masih terkedu Dan terkejut kerana aku bakal meninggalkan keluargaku untuk berjuang ke menara gading. Semasa perjalanan aku hanya terdiam .hatiku seperti menolak dalih ingin masuk asrama atau tidak.
Setelah lama mengelamun,aku dikejutkan ibu kerana Sudah tiba di kolej yang aku akan belajar selama 4 tahun. Setelah selesai aku mendaftarkan diri di kolej. Aku mendaftarkan diri untuk menginap di hostel untuk 4 tahun.
Aku ditempatkan di dorm sina 4 . semasa hendak aku pergi.penjaga kaunter tersebut mengingatkan aku untuk berhati hati.aku berasa hairan dengan amaran yang diberikan namun aku endahkan . Aku menggangkat barang barang ku dengan ditemani ayah lalu menuju ke dormku yang berada di tingkat tiga.
Dorm ku mempunyai 7 katil yang bermakna akan ada 7 orang penghuni termasuk aku.Namun yang peliknya terdapat 8 loker di dalam dorm ku. Mungkin lebihan loker rasanya. Anggapanku. Aku memilih katil hujung kerana dekat dengan tingkap. Setelah selesai mengemas aku baring untuk merehatkan badan. Tiba tiba aku terpadang satu loker lebihan yang bertentangan dengan katilku.Hatiku keras memaksaku untuk melihat keadaan loker ITU.Aku bangun lalu menuju ke loker ITU. Loker ITU kelihatan usang Dan yang peliknya loker ITU berkunci dengan rantai besi Dan dua mangga. Aku berasa ingin tahu apa didalamnya.Tangan ku menyentuh mangga ITU . Tiba tiba aku terdengar bunyi ketukan yang kuat dari dalam loker ITU yang membuatkan aku terkejut.aku terjatuh.Aku terdengar bunyi jeritan yang menyeramkan Dan bunyi ketukkan yang dahsyat di dalam loker tersebut.Aku menggigil ketakutan.Loker tersebut bergoncang kuat dengan diiringi dengan bunyi jeritan..Chapter 1 tamat.
YOU ARE READING
loker
Horrorselalu kita baca tentang kisah seram asrama bukan? namun novel ini berkaitan dengan sebuah loker misteri yang menghantui sebuah dorm. HiHiHiHi