K

83 5 0
                                    

24/1/2017: "aku Naik ke atas pada Malam itu kerana sakit perut.Ini semua pasal sambal udang petang tadi.Menyesal aku makan tadi.semua ke surau manakala aku sedang membuang hajat di tandas keseorangan.

"Selasai membuang hajat yang tak berapa nak indah ITU,Aku ke dorm untuk mengecas bateri henfonku.Suasana di dorm begitu gelap . Aku ternampak Sepasang tubuh sedang berdiri menghadap loker berantai.Aku segera menyalakan lampu Dan tiada sesiapa di dorm ITU.Bulu roma berdiri tegak namun Aku tidak mempedulikan hal berkenaan Dan menggagap ITU hanyalah khayalan.Aku merebahkan badan ke atas katil empuk ku. Bam! Bam! Bam!.aku tangkas bangun untuk memerhatikan jika ada orang ingin bergurau senda.Namun,tiada siapa yang berada dalam dorm kecuali aku.Aku tidak  mempedulikan lalu sambung baring sambil bermain henpon.Bam!Bam!Bam! Sekali lagi kedengaran." Bunyi macam dari loker yang berantai ITU".Aku memberanikan diri meninjau loker berkenaan walaupun Sudah dinasihatkan oleh warden untuk tidak sesekali mengacau loker tersebut.

Kini aku Sudah berada dihadapan loker berkenaan.Aku Cuba mengintai dari celahan loker untuk melihat isi dalamnya.tiba tiba lampu dorm ku ditutup,dalam keadaan gelap aku menjadi cemas .Aku terdengar suara seseorang ketawa kecil Dan ternampak Sepasang mata berwarna merah dari celahan loker tersebut Dan satu ketukkan kuat dari dalam loker tersebut membuat aku terkejut.Aku lari lintang pukang sebelum terserempak dengan warden iaitu cikgu Atan."Apa kamu buat disini SORANG SORANG Dan kelihatan cemas".Tanya cikgu Atan."saya dikacau sesuatu cikgu".kata arep."kau!kau ganggu loker yang aku cakap jangan ganggu tu ke".wajah cikgu menjadi pucat dengan tiba tiba.aku hanya mendiamkan diri."Sudah pergi ke surau solat isyak Sudah tiba"."Dan saya ingatkan sekali lagi jangan berani untuk menggangu loker ITU jika awak nak selamat".Marah cikgu.Aku akur.
Selesai mendengar cerita arep aku tiba tiba rasa tidak sedap hati.Dahlah loker tu menghadap katilku. Aduh aduh aduh.

Tamat chapter 3 @-@

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

lokerWhere stories live. Discover now