Pøkus ø sebevraždu a pødaření ø sebevraždu

20 2 0
                                    

Malá informace na začátku další kapitole k téhle kapitole si pusťte písničku od Linkin parku One More Light děkuji moc a kdyžtak hlasujte už dp předu vám děkuji.

Když se to eva dozvěděla o tom dejvovi co je zač chtěla spávhat sebevraždu. Eva byla rozhodnutá že napíše rodičům že už to vážně nedává z dejvem že se něco mezi nimi pokazilo a neklape jim to,rodiče ji hned odepsali:evulko prosím neblbni máš tu nás mi tě máme rádi vyser se na dejva najdeš si jiného a lepšího, potom se rozhodla napsat svým kamoškám a kamarádům a i se svým ex přítelem Adamem a oni ji napsali skoro to stejné co její rodiče až na Adama. Adam ji napsal jestli by mohli chodit zase spolu a eva mu řekla že ne že dejva miluje takového jaký je. Ale jako poslednímu napsala dejvovi:ZLATI UŽ TO NEDÁVÁM MÍSTO ABY SI BYL SEMNOU TAK SEŠ S DĚVKAMA,JEDEN Z NÁS TO MUSÍ UKONČIT A BUDU TO JÁ TVOJE MILOVANÁ PRDELKA.
DEJV
Kurva co té evě zase jebe už mě vážně štve skusil ji volat eva mu to nebrala,protože poslouchala smutné songy např.(Vzal mi tě stín,Anna Blue,One More Light,atd...), brečela a držela ostrou žiletku přímo na žíly nevěděla jestli to má udělat váhala a v tom přemýšlení evě zapípal telefon a na telefonu se ji objevila smska od davida,eva tu zprávu rozklikla a viděla tam: ZLATO PROSÍM ODPUSŤ MI POLEPŠÍM SE,MYSLÍM TO VÁŽNĚ PROSÍM TĚ NIC SI NEDĚLEJ ŘEKNI MI KDE JSI A JÁ SE PRO TEBE ZASTAVÍM,ALE POKUD TO BUDE DÁL TAK POČÍTEJ ŽE DOJEDU O PÁR MINUT POZDĚ MILUJU TĚ MÁM O TEBE STRACH VRAŤ SE MI 😘💘

TY JÁ EVA DAVID
& &
NAVŽDY NAVŽDY
SPOLU SPOLU

David měl strach eva už mu na zprávu neodepsala jenom mu napsala kde je a že ho moc miluje a že to musela udělat moc a moc tě miluju.

DAVID
Když si david přečetl zprávu tak se zhroutil,david to měl špatné protože u něj doma nikdo nebil a tak to pro něj bylo ještě víc strašné dejv skoušel volat svojí mamce jestli by se za ním nemohla stavit a nebo jestli by poslala dejvova brách Luláše ať ho zaveze za evou,protože takle by se někde vyboural,když dejvův brácha dojel zazvonil dejv mu šel otevřít dveře se slzami v očích. Lukáš svého bráchu davida obejmul a řekl mu že bychom měli co nejdřív vyrazit david souhlasil a říkal bráchovi ať jede do Vyškova na vlakové nádraží že tam se prý eva podřezala,když ji lukáš a dejv viděli ležet na zemi v louži krve rychle se k ní rozběhli hlavně david a lukáš volal rychle sanitku,dejv věděl co má dělat s podřezanýma rukama alenpotřeboval by na to staré triko zeptal se lukáše jestli něco nemá v kufru a měl tam staré triko na stažení aby to přestalo krvácet. Když po dvaceti minutách dojela sanitka evu naložily a řekli dejvovi jestli by ji nestáhl ruce tak by vykrvácela úplně a už by to nemusela přežít.
_________________________________
Doufám že se polepšíte a nepodřežete se jako eva a v další kapitole se dozvíte více prosím vás neblbněte.💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
_________________________________

Láska Na První PohledKde žijí příběhy. Začni objevovat