Tam herşey çok güzel gidiyorken o gün 25 Temmuz gecesi...
Sabah uyandım ama gözlerimi açmadan yatakta yatıyorum kendimi baya rahat hissettim. Bi düşününce benim yatağımın böyle rahat olmadığı geldi aklıma. Gözlerimi bi açtım tepemde kocaman avize. Burası benim odam değildi (nerdeydim ben?) Gözlerimi oda da gezdirdim. Odanın her yeri beyaz ve gümüş ağırlıklı döşenmiş. Sol tarafımda duvar yerine full cam var. Bunu görünce şaşırdım ve ayağa kalktım. Dışarıya baktım çok yüksekteyim. (Gerçekten nerdeydim ben?)
Ben bunları düşünürken odanın kapısı açıldı kendimi hemen yatağa attım yorganı üstüme çektim bi gözümle de kimin geldiğine baktım. Son derece yakışıklı bi erkek girdi. Hiç farkında olmadan baştan aşağı süzmüşüm. Adını bilmediğim çocuk saçlarını havluyla kuruladı belli ki duşa girmiş. Ben hâlâ şoktayım nerde olduğumu kimin evinde olduğumu ve bu yakışıklıya neden aynı oda da olduğumu bilmiyorum. Adını bilmediğim çocuk "heyyy" diyince kendime geldim. Korka korka "efendim" dedim. "Dün gece üstüme bayıldın sabahta yüzüme kustun ve uyudun bunları hatırlıyor musun?" dediğinde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi oldum. Kekeleye kekeleye "Ne na na nasıl ben mi sizin ü ü üstünüze mi ku ku kustum?" Lanet olsun en sıkıştığım zamanlarda gelen kekeleme huyum. Adını bilmediğim çocuk yine konuştu "Sen dün gece olanları hatırlamıyo musun?" derken piç gülüşünü de attı. Ama böyle bile tatlı oldu. Çocuk bana ne diyo ben ne düşünüyorum manyak Sude. Harbiden ya dün gece noldu acaba. "Dün gece aramızda geçen herşeyi unutalım gel baştan tanışalım şimdi fark ettim de baya güzel bi kızsın dün gece pek fark edememişim ben fırsatımız olmadı ya hani tanışmaya." dedi ve yine aynı gülüşü yaptı. Acaba benle dalga mı geçiyo. "Ya kimsin sen ben neden burdayım ne geçti bizim aramızda ve üzerimde neden kendi kıyafetim yok?" Oha harbiden üstümde neden kendi kıyafetlerim yok benim yoksa biz ..... yok ya ben yapmamışımdır öyle bişey. Ama dün geceyi hatırlamıyorum. Ben bu düşüncelerle boğuşurken yakışıklı bey elini uzatarak " ben Hakan " dedi.
" Ya ne Hakan falan banane ya adından senin ben neden burdayım bu kıyafetler neden benim üstümde şunları bi açıklar mısın artık?"
Hakan : " İlk önce anlaşalım bana kimse bağıramaz. Ayrıca bende senin kim olduğunu bilmiyorum aramızda da senin üstüme bayılman ve kusman dışında hiçbişey geçmedi. Üstündekiler benim kıyafetlerim ama merak etme ben giydirmedim yani ben bi yerlerini görmedim ellemedim. Kız kardeşim var Eylül o değiştirdi bide Eylül seni çok sevmiş haberin olsun. " O bunları söylerken çok ciddi olmuştu korktum ondan bi anda. Başında sert bi şekilde başladı sonra çok tatlı konuştu kedi gibiydi. Bu kafamda düşündüklerimi duysa beni anında kapı dışarı eder heralde.
" Teşekkür ederim ama ben artık gideyim annemler merak etmiştir. Korkmuşlardır beni arayıp bulamayınca." dedim tedirgin bi şekilde. Buna karşılık " Sen merak etme dün çok aradılar bende açtım anlattım herşeyi." herşey derken ne demek istedi ki. "Bişey sorucam dün olanları bir de bana anlatır mısın?"~ SON ~
Evet arkadaşlar ilk bölümümüzün sonuna geldik sizce o gece neler olmuş olabilir? Yorumlarda belirtin. Yorumlara göre önceden yazdığım bölümler falan olursa değişiklikler yapabilirim. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM 😍 İYİKİ VARSINIZ...
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 🤗🤗