Numele meu este Alice ,și locuiesc în New York,de câteva zile mă gândesc să părăsesc orașul și să mă mut într-un loc mai retras la țară.
În această dimineață acest gând era tot mai profund și am decis să mă mut.
După ce termin de făcut bagajul telefonul incepe sa sune ...
Observasem că era un număr necunoscut așa că am decis sa inchid telefonul.Pot sa recunosc că acel telefon m-a cam speriat,dar optimista pornesc spre drum.
Într-un sfârșit ajunsesem la destinație .Era ora 15:00,era încă devreme așa că decid sa despachetez.
Aranjandu-mi hainele observ că în șifonier era un bilet pe care scriaNu înțelegeam ce legătură era cu acel bilet și nu știam nici persoana care l-a scris ,nedand-ui prea multa importanta .
Se făcuse ora 00:00 eram frântă de oboseală,îmi deschid telefonul și văd ca am un mesaj vocal de la acel număr necunoscut în care spunea:
Mai ai 6 zile sa pleci...
Acel mesaj mă puse pe gânduri,nedormind toată noaptea.
A doua zi de dimineață soarele mă mângâia cu razele lui calde pe obraji,nu aveam buna dispoziție să mă ridic din pat așa că am căutat pe,,Google '' informații despre această fermă.Ce am găsit mă șoca de-a dreptul.Am decis să mă ridic din pat și să mă îmbrac căutând la noii mei vecini mai multe informații,mi-am luat și aparatul de fotografiat pt a fotografia animalele și natura.
M-am îmbrăcat cu o pereche de pantofi negrii,cu o pereche de colanți care îmi veneau perfect,și cu un tricou la fel de culoare gri.
Ieșind din casa zăresc la câteva case o fata de o vârstă cu mine și mă duc la ea,începând să mă prezint :
-Salut, eu sunt Alice!spun eu cu un zâmbet pe față.
-Salut!spune ea cu o privire tristă.
Facandu-mi curaj o întreb:
-Dar ce s-au intamplat?întreb eu.
Ea începuse să mi povestească că mama ei dispăruse de câteva zile,iar ea împreună cu tatăl ei o sa se mute.
Va continua...Scuze că capitolul acesta a fost așa de lung,dar următoarele o sa fie mai scurte, din următorul capitol o sa fie ceva mai paranormal ,e prima mea poveste pe wattpad așa că vă mulțumesc că ați citit acest capitol și va 😘
CITEȘTI
Lucruri paranormale.
ParanormalAceasta poveste este o poveste horror(de groaza).Va las sa citiți capitolele care o sa urmeze.