Umbra întunecată

47 2 0
                                    

După ce am vorbit cu fata nouă,încep să mă întorc spre casă(casele noastre fiind vecine).Observasem că se facuse așa de repede seara ,iar eu nu am aflat nimic nou despre această fermă.Intru in camera unde se așternuse o liniște deplină.Ma uit pe geam și observ că fata cea noua se uita si ea pe geam.(Am uitat să menționez că o cheamă Mihaela)Am inceput sa-i zâmbesc insa ea stătea cu privirea ațintită la apusul soarelui(poate i-o fi plăcând apusul de soare)dintr-o dată observ că se uita cu un zâmbet straniu la mine.Incep să mă sperii,trag perdeaua pe geam și mă pun la somn.
În mintea mea se amestecau tot felul de gânduri,nereușind să adorm.(Cred că m-am pus în pat de vreo 3 ore și nu am reușit încă să adorm)Într-un târziu am adormit...
-Alice!Alice!
-Ce e!spun eu somnoroasa.
-Deschide-mi usa!!!
Deschid ușa și o vad pe Mihaela in pragul ușii cu ochii roșii plini de sânge ,am vrut sa închid ușa insa parca un gând m-a oprit.
Am intrat în casă și ea a început să-mi explice.
M:-Am avut o noapte groaznica!!!
A:-De ce, ce s-a întâmplat?
M:-Aseara după ce ne-am despărțit,am văzut în curte un om (o umbra)neagra,care m-a speriat foarte tare.
A:-Poate ți s-a părut!
M:-Nu,l-am văzut cum putea lua forma lucrurilor,chiar și forma animalelor.
A:-Aseara m-am uitat pe geam și te-am văzut cum zâmbeai ciudat la mine.
M:-Nu m-am uitat aseară pe geam.
A:-Atunci cine era?
M:-Cred că era el.

Se aud ciocănituri in geam...

Sper că v-a plăcut acest capitol,m-as bucura foarte tare daca mi-ați spune câteva idei sau dacă ați vota daca v-a plăcut în mod special un capitol.Va 😘!

Lucruri paranormale.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum