Întâlnirea cu umbra.

25 2 5
                                    

Un sentiment puternic de teamă îmi trece prin stomac.Nu știu ce să fac,nu știu dacă sa mă duc sau nu.Mai sunt 10 minute ,sun poliția și merg la locul unde urmează să ne întâlnim.Politia
s-a ascuns ,iar eu stăteam pe iarba rece ,parca și ea era speriată.Dintr-o dată aud in spatele meu niște pași apropindu-se de mine tot mai tare.
U-umbra.
U:Ai venit!!!!
Parca era o voce cunoscuta mie.
D:-Da ,am venit :spun eu înghițind in sec,mă întorc și rămân paralizată câteva secunde ,era chiar Alex.
Era cum nu l-am mai văzut niciodată , îmbrăcat în negru,îmi zâmbea mereu cu un zâmbet sinistru.
După câteva ore....
Mă trezesc la spital ,fiind foarte slăbită,langa mine era Mihaela care mă privea îngrijorată
-Ce s-a întâmplat: spun eu.
Mihaela mi-a povestit că ''aceea umbra''( Alex)m-a lovit în picior cu un cuțit ,după care a încercat să mă târască in pădure ,dar polițiștii l-au arestat ,mi-a mai spus că el și Denisa erau de fapt iubiți,ceea ce m-a durut foarte tare ,atunci când mașina de poliție se depărta pe fața lui creștea un zâmbet .
I-am mulțumit Mihaelei că ea a fost cu mine în tot acest timp,iar ea a început să mă îmbrățișeze.
Mă uit spre picior și văd că acolo sunt bandajata ,îl mișc și văd că începe să sângereze ,bandajul se inchidea la culoare din ce in ce mai tare ,Mihaela a chemat medicii ceva fiind în neregula ,au desfăcut bandajul și au văzut că din piciorul meu curgea sânge negru.Dar cum se poate ...

Am aflat că...

Încă un capitol terminat❤❤❤

Lucruri paranormale.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum