Era un băiat care părea de o vârstă cu noi.
El:-V-am văzut!Puteți ieși.
A&M:-Bunaaa!
El:Buna!Cum vă numiți?
A:-Alice!
M:-Mihaela!
El:-Incantat de cunoștință!
A:-Dar tu?
El:Alex!
M:-Super!
A:-Dar ce cauți aici,ne-ai speriat foarte tare.
El:-Aici locuiesc!spuse cu o voce tristă
Alex ne-a povestit că în urma cu 6 ani a găsit casa asta împreună cu tatăl său,tatăl sau a dispărut și așa el a rămas aici așteptând sa se întoarcă.
A:-Ai multa răbdare!
El:-Stiu.
Poate că vă întrebați cum a putut timp de 6 ani sa stea fara să mănânce sau sa bea apa,pai nu a rezistat ,dar ne-a povestit că în tot acest timp un om în negru îi aduce hrana și apă ,promitandu-i că într-o zi îi va aduce tatăl,dar daca ar fi încercat să plece l-ar fi omorât.Un astfel de om nu are cum sa-ti fie prieten,ne-a mai povestit că ar da orice sa scape de el.
A:-Dar cine e?
El:-In urma cu mult timp în pădurea prin care ați trecut trecea un om pt a tăia lemne,dintr-o dată un lemn cade pe el și-l omoară,de atunci el bântuie pădurea și locurile apropiate acesteia .Se pune că dacă treci prin pădure se aud sunete stranii ,scoase de el ,atunci când ar fi murit.
M:-Deci acum am înțeles care era treabă cu sunetele din pădure .
Dintr-o dată se aude un strigăt:
-Aleeex,am veniiit!
El:-Ascundeti-va!!!!
L-am văzut era chiar aceea umbra ,deci Alex spuse adevărul.Dupa ce a plecat ne-am luat la revedere de la el spunandu-i că o să-l salvăm,dar acum e prea periculos pt al salva.
Eu și Mihaela ne întoarcem spre fermă.Era ora 0:0,iar din hambar se auzeau sunete ciudate (tăieturi de drujba și plânsete de copil.Speriate am mers amândouă acasă la mine și am rămas acolo până dimineața
Soarele strălucea puternic pe cerul albastru,pe drum trecea florăreasa.
Și pe ea am văzut-o aseară langa hambar,ea părea destul de îngrijorată.
A&M:-Buna ziua!
F:-Buna!spuse cu voce tristă
A:-Ce s-a întâmplat aseară langa hambar ,am auzit sunete ciudate .
F:-Daca va spun promiteți sa nu mai spuneți nimănui.
A&M:-Promitem!
F:-In ultimul timp fiica mea era destul de ciudată ,nu mai vorbea cu mine și chiar atunci când vorbea se enerva foarte repede ,in ultimele zile a tot mers in pădure ,unde spunea că se întâlnește cu singura persoana cu care se înțelege și care îi dă sfaturi.Aceea persoana a sfatuit-o să-și omoare singurul ei copil pe care și-l dorea foarte mult,asta a făcut aseară.Sotul ei s-a despărțit de ea după ceea ce a făcut ,spunând că e nebuna.Iar acum e plecată în pădure spunând că nu o sa se mai întoarcă niciodată.
A&M:-Multumim că ne-ați spus,va promitem că nu o sa spunem nimănui ,vom cerceta cazul acesta și alte cazuri,in ultima vreme acel om a făcut multe crime.
După ce i-am povestit femeii am plecat în pădure .Va mulțumesc că ați citit și acest capitol.Au apărut noi personaje
El=Alex;F=Florăreasa.Ne vedem în următorul capitol💜💜💜
CITEȘTI
Lucruri paranormale.
ParanormalAceasta poveste este o poveste horror(de groaza).Va las sa citiți capitolele care o sa urmeze.