Reîntoarcerea

26 2 0
                                    

După ce am auzit povestea florăresei ,m-am speriat foarte tare,așa că am decis să mă întorc în New York,știu că i-am promis că am să cercetez acest caz ,dar chiar nu pot nu mă simt în siguranță în acest loc,la tot pasul simt că mă urmărește cineva asa că eu și Mihaela ne-am întors înapoi acasă(și ea locuiește în același oraș cu mine) și ce e ciudat e că nu ne-am întâlnit niciodată,dar asta-i viața.
Ajunsă înapoi în New York m-am simțit mult mai bine,așa că pt a uita cele întâmplate la ferma mi-am chemat cea mai buna prietena din copilărie la o înghețată în parcul din Centrul orașului.Pe ea o cheamă Denisa.
I-am povestit totul,i-am venit cam greu să mă creadă,dar totuși m-a crezut pt e Bff-ul meu și o iubesc❤❤❤.Ne despărțim cu greu promitandu-i că nu voi mai pleca,și chiar daca as pleca am s-o i-au și pe ea.
Mă duc acasă ,intru in camera mea bucuroasă că am scăpat de paranormal.
Insa parca tot mă frământă ceva,sunt cu gândul la cineva de acolo,la Alex.
Îmi e tare dor de el,nu știu cum să explic dar atunci când îl văd parca am mari emotii,iar acum sunt foarte neliniștită știind că l-am lăsat acolo,îl iubesc,stai vroiam sa spun că suntem doar prieteni.
E ora 01:00;iar eu nu pot dormi cu gândul fiind la Alex.

Mâine am să mă întorc să-i spun ce simt și să rezolv o data pentru totdeauna cazul.

Încă un capitol terminat.Ma bucur foarte mult sa văd că numărul cititorilor creste.Asta mă ambiționează sa scriu in continuare☺☺☺😘😘😘

Lucruri paranormale.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum