6-NÁMLUVY

68 10 0
                                    

Následující den se Horácio vydal do Wandiny nory. ,,Dobrý večír vespolek" zakřičel Horácio, až se z toho celá nora otřásla. ,,Pán Bůch s tebou,cizinče,dal byste si kus hovna? Je čerstvé a zdravé" řekla Ága s úsměvem na rtech. ,,Já chci Wandičku!" řekl sebejistě Horácio a dodal: ,,a možná i Yuengling Pemium Beer"

 ,,Já chci Wandičku!" řekl sebejistě Horácio a dodal: ,,a možná i Yuengling Pemium Beer"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Yuengling premium beer)

Ága upusila hovno,co držela a udiveně se podívala na Horácia a řekla: ,,Baplo,jsi to ty!?" Horácio se zamyslel a potom vykřikl: ,,Ágo,to jsi ty? Vypadáš rok od roku hůř,to i to hovno má lepší účes. A to žádný nemá" řekl a zasmál se vlastnímu,velmi trapnému,vtipu.
,,Takže," řekl po chvilce Horácio: ,,dokud tu Wanda není,jen chci,abys věděla,že mám jisté informace..." ,,Ty víš,že každý večer nechávám Lilly,ať mi okusuje chlupy z prdele!?" zeptala se velmi vystrašeně Ága. ,,Teď už ano," řekl Horácio s pohledem teď už se té představy nezbavím,ale pokračoval: ,,vím něco,co by mohlo Wandičku velmi zajímat,už víš?" ,,Ne" řekla Ága a ukousla si hovna. ,,Jde o jejího papá..." zašeptal Horácio. ,,Co?" řekla s nezájmem Ága. ,,Řeknu jí,kdo je její otec,ty pičo blbá s culíkem hnusným!" řekl velmi naštvaně Horácio. ,,Ahá..." zamyslela se Ága. ,,Takže už víš?" řekl Horácio s úsměvem na rtech. ,,A co jako?" odpověděla znovu zmatená Ága.
H: ,,Víš co?"
A: ,,No nevim"
H: ,,Ty nejsi rok od roku jenom hnusnější,ty jsi taky rok od roku větší piča"
A: ,,Aha"
H: ,,Takže ti je úplně jedno,jestli budu sexuálně harašit s Wandou?"
A: ,,Jen když budete mít tak 12 smradů"
H: ,,To ti nemohu slíbit,jsem už velmi starý hoch."
A: ,,Ale furt stejný štramák!"
H: ,,Ach Ágo,proč jsme se rozešli?"
A: ,,Co?"
H: ,,Tak možná už vím... ale stejně,polib mě na rty!"

Pokračování příště...

_________________________________________
Ahoj kulýšcy,jak se vam lyby kapytola? Jestly jo,tak nam dejte hvězdički. Jo a dneska mi i táta řekl,že jsem blbá píča a proč mě radšy nespláchly 💗💗💗 taki ho mám mocinki rada. Jo a s markem už jsme se rozešly,prí uš jsem moc stará a mně teť bolý srdéčko 😞😨😖🙅 ale našla jsem sy Romana

 Jo a s markem už jsme se rozešly,prí uš jsem moc stará a mně teť bolý srdéčko 😞😨😖🙅 ale našla jsem sy Romana

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To je on a je moc štastní,tak papa
😍😍😍😍

Tisíc a Jedna WandaKde žijí příběhy. Začni objevovat