7-NÁMLUVY part ²

58 13 0
                                    

H: ,,Ach Ágo,proč jsme se rozešli?"
A: ,,Co?"
H: ,,Tak možná už vím... ale stejně,polib mě na rty!"

_________________________________________
   Horácio Águ políbil a ta na něj pohlédla s úsměvem na tváři a pravila: ,,Co?" ,,Vole ty jsi jiná piča." řekl Horácio, když vtom uviděl Wandu ve dveřích. ,,Ahoj Wandičko,tak jsem si pro tebe přišel!" zvolal a obejmul ji. Wandička ho s nezájmem také objala  řekla: ,,Čauki mňauki," a jen s velkým úsilím se jí podařilo usmát,bohužel její úsměv vyvolal v Horáciovi zvracení.

 Wandička ho s nezájmem také objala  řekla: ,,Čauki mňauki," a jen s velkým úsilím se jí podařilo usmát,bohužel její úsměv vyvolal v Horáciovi zvracení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Wandin úsměv)

  ,,No takže Wando," prolomil trapné ticho Horácio ,,když jsi teď moje grlfrent,tak by ses ke mně měla nastěhovat…" ,,Co?" řekla Wanda i Ága zároveň,avšak Ága odpovídala co na vše. ,,Ale já jsem moc mladá a krásná na takové závazky,Horácio, je toho na mě moc. Za pár měsícu je plesík a já ještě nemám závěs,co bych si na sebe dala!!" vychrlila rychle Wanda,dokonce by i pokračovala,ale Horácio ji přerušil: ,,Pššš,to zváldneme,za týden si pro tebe přijedu,ale teď,chtěla by ses semnou proletět?" ,,Co!?" řekla Wanda,avšak sama,protože Ága si šla dát každoměsíční lázeňskou kůru v hovnech. Prý to viděla ve filmu,jmenoval se nějak,hmmm, Shnitzel. Ne,Shrek,ano tak to bylo. Ale vraťme se k Wandě a Horáciovi...
   ,,Ano,už to tak bude..." konstatoval Horácio... ,,Ty jsi kouzelník?????" ptala se Wanda. ,,Ne Wando,odpověď je prostá…" natahoval větu Horácio. ,,Tak se vymáčkni,nebo já vymáčknu z prdele hovno a to tě trefí mezi oči!" řekla výhružně Wandička,možná si říkáte: ,,Ale Wanda neumí nadávat!" Máte pravdu,tuto jedinou nadávku se naučila,když slyšela,jak to řve Ága na paní,aby jí dala výživné. Potom jí ta ženská zmlátila a od té doby říká ,,Co?"
_________________________________________
,,No Wando já nejsem čaroděj,ale… Mám letající kolobrndu!''

 Potom jí ta ženská zmlátila a od té doby říká ,,Co?" _________________________________________,,No Wando já nejsem čaroděj,ale… Mám letající kolobrndu!''

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Horáciova létající kolobrnda)

  ,,A jedém!!!" zvolal Horácio když nastartoval kolobrndu. Letěli si a letěli,ale potom se stalo něco nevídaného… Do Horácia někdo najel a poškrábal mu levou stranu kolobrndy. ,,Čum na cestu ty čarodějnice zablešená!!!" řval a Wandička ho chytla za ruku,aby se uklidnil,ale moc to nepomohlo. Zařval ještě víc. Po chvíli se za ním přiřítilo koště s viníkem. ,,Já nejsem žádná čarodějnice,já jsem Heri Potr,chcete vidět moji jizvu?????????" ,,Ty jedna buzerantská ježibabo,aspoň se ostřihej!!" zařval Horácio a řítil se plnou rychlostí pryč. ,,Že to říkaš zrovna ty,podiv se na tu kolobrndu, hnus. A ta…uhm…holka? Ta na moji Hermelínu nemá!!!" vysmál se Heri Horáciovi. ,,Chochocho!" zasmála se Hermelína a objala Heriho. ,,Tak si dáme závod,to vypelichané koště na mou nemá. A nebavím se o dopravních prostředcích." Ohhhhhh,to mu to Horácio nandal,Heri se naštval a udělal souhlasné gesto. A závod začal.
  Z počatku Heri vedl,ale protože se při zatáčce Wandě udělalo špatně,tak se na něj vyzvracela. A tak Heri narazil do sloupu a i s Hermelínou chcípl. Wanda se rozhodla,že napíše knihu Heri Potr a prokletý sloup, ale o tom později…
  Každopádně duel vyhráli a už si to trajdali domů…

_________________________________________
Achoj kulýšci,jak se vám lyby kapytolka,s touhle mi pomáhala sestra Análka,mocinki se nám povedla :** jo a s Románkem jsme mocinki šťastní a uš plánujeme svadpu a třycet dětý,mam fas moc rada. Pusynkiiii 😍😍😍😍😍😍😍💗💗💗💗💗💗💗🚾🚾🚾🚾🚾🚾🚾🚾

Tisíc a Jedna WandaKde žijí příběhy. Začni objevovat