9-STĚHOVÁNÍ part²

42 11 0
                                    

   Chceš jít semnou do pytle?" zeptal se naddrženě Aron. Wanda by si mohla uvědomit,že dělá špatnou věc,ale ona ke uplná piča a tak řekla: ,,Oh ano Arone!!"

_________________________________________
  Aron vzal Wandu za nohu a táhnul ji k sobě domů, Wanda z toho vzrušení třikrát zakopla a desetkrát spadla do bláta. Utíkali asi dva metry. Když byli u Arona doma, Wandě se zatajil dech. Ale to se Wandě občas stávalo, prostě zapomněla dýchat,protože- jak už bylo řečeno- Wanda se nedokáže soustředit na více věcí zároveň. Aron ji proto vlepil pořádnou facku a Wanda se nadechla. ,,Oh Arone,slunce mého života, jak je možné, že máš tak krásný dům!?'' řekla Wanda.

 ,,Oh Arone,slunce mého života, jak je možné, že máš tak krásný dům!?'' řekla Wanda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Aronův dům)

   ,,To není můj dům,to je Vilmy a ja tu s ní bydlím. Je to mos heski. Taky si občas zalezeme do pytle :3" řekl hrdě Aron. ,,To snad ne!!!" vykřikla Wanda. ,,I po tom vśem,co jsme spolu zažili jsi pořát s ní!? Stěhuju se k Horáciovi a ty mi v tom nezabráníš!!!" ,,Wandičko,ne,to ne!! On tě jen využije!!!" vykřikl Aron a rozběhl se za Wandou. ,,Už je pozdě,sbohem…" řekla Wanda a utřela si kus hovna, který jí tekl po prdeli...

,,Jsem doma" vykřika Wanda a šla do své části nory-jejího pokoje.

(Wandin pokoj s jejim oblibeným jůťůberem- jirkou)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Wandin pokoj s jejim oblibeným jůťůberem- jirkou)

   Wanda plakala a Lilly asi vycítila, že je Wanda smutná, a tak ji skočila do klína. ,,Ach bože,Lilly. Ty to máš všechno tak lehké." a pohladila ji. Lilly se to ovšem nelibilo, tak ji kousla. Několikrát. Wanda zakřičela a Horacio k ní přoběhl. ,,Ach bože, Wando,cos to dělala!?" ,,Já nic,to Lilly!" fňukla. ,,Poď,jedeme,už je nejvyšší čas" řekl Horácio a šel odemknout kolobrndu...

   ,,Tak ahoj mama, ahoj Lilly, ahoj noro" řekla Wanda a Aga ji dala dárek. ,,Tady máš nějaká ta hovna, napekla jsem je pro sebe, takže nevim, proč ti je davam. Vrať mi je!" ,,Taky tě mám moc ráda mama. A taky se mi bude stýskat." řekal Wanda a utřela si slzičku.

,,Sbohem Arone…"

_________________________________________Takže ahojda kocourcy,uš sem dlouho nevidala kapytolku,ale to je kfuly vanocum a lybankam s Romčou 💏😍😍😍😍😍😍😍😍 bily sme f bašině u šreka a bilo to mos supr. Tak ahojki 🎶😴😈😈😈😈😈😆😍😍😍😍😘😪😪😔😖😘😪😏😓😚😏😪😙😙🚼🚼🚼🚼🚼🚼🚼🚼🚼🚼♻

Tisíc a Jedna WandaKde žijí příběhy. Začni objevovat