Týden uběhl rychle jako sračky do kanálu a Wandička se měla stěhovat k Horáciovi,ale vůbec se jí nechtělo. Milovala přece jenom Arona,a poslední dobou po něm toužila více a více.
Představovala si,jak jí Aron olizuje ucho a tvář. Ze snění ji probudila Lilly,která pískala vždy v 7:00. Wanda s ní hodila o zem,ale stále pískala,tak její pískání odložila o deset minut.
Wanda zase zaspala,ale nešla si udělat higyjenu,protože tu si nedělá nikdy. Šla se vysrat,vyměnila si ponožku,napatlala si trošku hlíny na tváře a vyrazila...
Cestou se pokusila přemýšlet,co se v poslední době stalo,ale vůbec jí to nešlo,protože se umí soustředit jen na jednu věc -chození- ale ani to jí moc nešlo,a když se zase zamyslela,tak do někoho narazila,byl to Aron...
Wanda zčernala ještě víc (a to už si myslela,že to nejde) a mrzelo ji,že si nedala své seksi kotníčkové ponožky(Wanda při střetnutí s Arorem)
Wanda nevěděla co říct, a tak se usmála,z čehož se Aron trochu pozvracel do pusy,ale snažil se to vydržet. Po asi 20 minutách konečně promluvil. ,,Ahoj,já jsem Aron,ale říkají mi Aron." a usmál se na ni. Wanda se rozhodla mu úsměv neopětovat. Wanda nevěděla, co dělat, a tak se rozhodla chovat svůdně,protože tak se chová i Viléma. Při vzpomínce na ni se prochu připosrala,ale nedala to znát...
,,Jou jou,jak se vede kemo" řekla a opřela se o zeď. Aron se trochu lekl a ustoupil o krok dozadu. To už ale viděla Viléma. Přišla k Aronovi a objala ho. ,,Ahoj Wanďulko!" řekla a Wanda chtěla něco říct,ale Viléma pokračovala: ,,Arone,běž už do školy,chci doprovodit Wanďulku,musíme si popovídat." Aron se smutně podíval,zamával Wandě a šel. ,,To je můj knedlíček!!!" Zakřičela a zatáhla Wandu za chlupy z podpaží. Wanda na nic nečekala a strhla jí její krobtob. ,,To byl Gucci krobtob!!!!" zařvala a strhla ji ponožku. ,,To byla ponožka od Vietnamců!!!" zakřičela Wanda a zavřela ji do kontejneru. Pak šla do školy.
,,Ahojda Arone,je tu volno?" řekla po 5 minutách Wanda. ,,Tady sedí Viléma,ale asi už nedojde,asi si šla udělat mejkap." Wanda se snažila nabrat co nejvíce informací,ale poslední co vztřebala bylo slovo "sedí" a tak jen zírala. Potom se jí ale chtělo srát,a tak si radši sedla. Měli zrovna výtvarku,ale Wanda vůbec nevěděla co mají kreslit a tak nakreslila Lilly(Lilly)
,,Co to kreslíš??" optal se Aron. ,,Lilly, to je moje morče" řekla Wanda a dokončovala výkres ,,Hustyyyyy,já mám taky morče,můžeme je spářit!" zajásal Aron. ,,Co je to spářit?" zeptala se Wanda. ,,No to dáš dvě zvířata do pytle a čekáš. No a potom budou mít malé smrady!!" vysvětloval Aron. ,,Ale Lilly není připravena na děti,na takové závazky je moc mladá. A navíc se stěhuju..." smutně konstatovala Wanda. ,,A kam???" vyzvídal Aron. ,,To je tajný!" rychle řekla Wanda a vzpomněla si na Horácia,jak byli na záchodech,jak jedli majonézu a jak spolu přemohli Heriho...
,,Tak ahojki Wandičko,moc jsem si dnešek užil,tak zase někdy." když to Aron řekl,tak jí poskočilo srdce a rychle ještě zakřičela:,,Aroneeeee!!" Aron se vůbec neotočil a tak Wanda utíkala a utíkala aż zakopla o holuba a spadla na něj. ,,Chceš jít semnou do pytle?" zeptal se naddrženě Aron. Wanda by si mohla uvědomit,že dělá špatnou věc,ale ona ke uplná piča a tak řekla: ,,Oh ano Arone!!"Pokracovaní příště…
Ahojda kulýšcy,s Romanem uš sme se vzaly a jedeme na lybanki tak moc často vidavat nebudu,ale Románek mě mocinki podporuje,takše se snašym. Tak ahoj 😍😍😍😍🚞🛂💒💒💒💒💒💒🔷❔🔖🎶🎅🚱🆒🆓🈁🈁⚠📴💏💑💑💑💑 HyHy
ČTEŠ
Tisíc a Jedna Wanda
Misterio / SuspensoWanda je mladá studentka,která nikdy nepoznala svého otce,díky okolnostem začne s pátráním a čeká ji nemilé překvapení... U napínavého,leč poněkud nudného příběhu se setkáte s mnoha postami a jejich tajemstvími... Doufám,že se vám to bude líbit koc...