Wanda se probudila neznámo kde. Pak si ovšem vzpomněla, že pokud chce vidět věci, musí otevřít oči. Také si vzpomněla na včerejší potkání s mystickou osobou jménem Alexwortex69, která ji vzkázala důležité poselství o jejim papa. To o veganství ji moc nezaujalo, protože to by už nemohla jíst hovna.
Musela na to jít od začátku. Bohužel od úplného jít nemohla, protože do řitního otvoru Ágy by se asi nevlezla. Pod vlivem smradu z odpadních vod a kanálů, u kterých se probudila, ji napadl skvělý nápad. Nebylo ji cizí, že je tak trochu... cigan. Takže její papa musel určitě z nějakého ciganskeho ghetta. A to nejbližší bylo v Ostravě.
Hned co se Wanda dopravila ve velmi nepohodlném popelalářsém autě, začala litovat, že z něho kdy vystoupila. Ano, i pro dívku, která žila celý život v noře bylo toto první setkání s Ostravou poněkud nepříjemně překvapující. Tím nepřijmě překvapující ovšem myslela to, jak je to tam odporné. Ale pak si řekla, že tohle bude nejspíše její nový domov a všechno je lepší než žít v jedné domácnosti s Horáciem. Což byla svatá pravda. Její první zastávka byl obchod s velmi elegantním názvem Super alkohol. Kde se rozhodla koupit si nový pár cukrových hodinek. A pátrání mohlo započnout.(obchod super alkohol)
Protože Wanda je, jak známo, menší mozkové kapacity, vydala se tam, kam ostatní. A kdyby uměla číst, právě by před sebou viděla velký nápis OC Karolina. I když k tomu neměla kvůli její negramotnosti důvod, přejel ji nepříjemný mráz po zádech.
Hned při vstupu uviděla to, po čem toužila celý život. Ondra Vlček a Verunka Kohlová. Ty chtěla vždycky potkat. Ondra ji podepsal kozy a po tom, co zjistil že už ji bylo 13 let ji poslal do prdele.Wanda tedy pokračovala v hledání jejího papa. Najednou zacítila palčivou bolest na její levé bradavce. Byla to Lilly. Vypadalo to jako varovný kous. Wanda a Lilly si vyměnily velmi dlouhý a poněkud nepříjemný pohled a z toho Wanda usoudila, že v Ostravě už viděla všechno a je čas vypadnout, dokud má šanci. Nechtěla by přece skončit na nějaké Bohem zapomenuté střední škole. Radši mít za učitele Horácia.
Avšak jedna věc ji zůstala v hlavě. Jak mohla Lilly vědět, že v Ostravě neleží odpověď na její otázku. Jak ji vůbec našla? Ona s ní přece nebyla den předem. Proč Wanda smrděla jako kminova tyčinka?
V životě Wandy se objevilo více otázek. Ale věděla, že Lilly je klíč k jejím odpovědím. A tak se vydala zpátky, ale s pocitem, který se zdál být opětován Lilly. Ve správný čas se dozví všechny odpovědi.Nová kapitola kočki. Dala jsem si fakt hodně záležet. Marek mi odešel za kariérou. Ale říkal že se vrátí. Pokud ho nezatkne policie ČR.
ČTEŠ
Tisíc a Jedna Wanda
Mistério / SuspenseWanda je mladá studentka,která nikdy nepoznala svého otce,díky okolnostem začne s pátráním a čeká ji nemilé překvapení... U napínavého,leč poněkud nudného příběhu se setkáte s mnoha postami a jejich tajemstvími... Doufám,že se vám to bude líbit koc...