Prešli najnudnejšie 2 dni môjho života a dnes ma pustia, som úplne zdravá, nechali ma len aby som si v kľude odpočinula. No za tie dva dni som sa nesmierne nudila, Mac s Tinusom neprišli, asi sa na mňa obaja hnevajú, no Mac určite. Mike tiež neprišiel, no za to som nesmierne šťastná. Nash a Bill sa tu objavili raz a to na 15 minút a môj milovaný braček si ani nevšimol, že nie som doma. Dnes ma pušťajú, už som zbalená a čakám kým po mňa príde Nash. Zrazu sa do izby otvorili dvere a dnu vošiel vysmiaty Nash.
"Mám pre teba prekvapenie" povedal a objal ma
"Mám sa začať báť?" zasmiala som sa
"Panebože, ty sa vieš smiať? Nie je ti zle?" začal sa na mne uchechtávať.
"Hahaha, no aké je to prekvapenie?"
"U Billa je o 20:00 party a ty tam nesmieš chýbať, preto aj dnes neprišiel, všetko musí zariadiť." sadol si ku mne na stoličku a začal ťukať do mobilu.
"Čo tam chce toľko zariaďovať?" spýtala som sa s úškrnom.
"Veď vieš... Alkohol, cigarety, drogy a podobne, dnes si chceme užiť a to doslovne!" začal sa smiať a olizovať si pery.
"Fuuuuj! Si odporný!" hodila som mu do hlavy vankúš, no ten sa už váľal od smiechu...
"Čo?! Ja nemôžem za to, že si panna." začal sa smiať ešte viac, no mne do smiechu nebolo, keby len on vedel...Noto ja teraz riešiť nebudem, dnes sa chcem zabaviť!
"Tak čo na to hovoríš, ideš?"
"No rozmyslím si." žmurkla som na ňho
"Maggs, prosiim musíš tam ísť!" začal na mňa robiť psie oči.
"Jasne že tam idem ty pako, kto by na vás dával pozor?"
"Jesss, si naj!" oblízol mi líco
"Fuuuj prestaň, prasa! Ale chcem sa niečo spýtať."
"No daj." ledva to zo seba vypustil, kedže sa smial zo svojho "podareného" triku.
"Bude tam Mike, jeho brat a jeho kamaráti, Sam a Alex?
" Nie, vieme, že ich nemáš rada takže sme ich nepozvali, ale bude tam skoro celá škola + Billovi kamaráti, veď vieš nejaký feťaci." začal sa smiať a poťahovať s prstom do nosa. Snažila som sa udržať ale aj ja som vybuchla do nekontrolovateľného smiechu.
"Tak ideme!" prehlásil a kým som sa stihla spamätať jeho auto zastavilo pri mojom dome. Vystúpila som a už len po mne zakričal:
"O 20:00 pred domom, nemeškaj, prídem po teba!" mávla som na ňho a usmiala sa, takže je 19:00 mám 2.hodiny na prípravu. Išla som sa rýchlo osprchovať, no kým som sa vytrepala prešlo 45 minút, výborne, mám čas. Prišla som ku skrini a vybrala som si nejaký pekný outfitopätky som si nedala, lebo sa mi v nich zle tancuje nemam ich moc rada, tak som si zobrala tenisky. A namaľovala som sa, kedže si bežne dávam len špirálu, tak som dnes chcela vyzerať výnimočnejšie. Dala som si špirálu linku, slabí make-up, dofarbila si obočie alesk na pery, rúže veľmi nemusím. Ešte som si vyžehlila vlasy, stihla sa odfotiť a upraviť zobrala si do tašky pár vecí, no a na podiv mi ostalo ešte 5 minút, tak som napísala bratovi list, keby sa uráčil prísť domov.
"A môže sa ísť!" zakričala som na celý dom, keď som zrazu počula trúbenie, vybehla som z domu, zamkla ho a bežala do auta.
"Vyzeráš sexy." povedal Nash a uškrnul sa.
"Ani ty nie si na zahodenie, možno si užiješ" ukázala som s úvodzovkami a začala sa smiať, len sa na mňa zamračil a podotkol: "Veď si uvidíš!" nasadil diabolsky úsmev a dubol na plyn. Keď sme prišli k Billovnu domu spadla mi sánka....Ahojteee, dúfam, že sa vám táto kapitola páči, zajtra víde nová a kedže toto je môj druhý príbeh bola by som rada keby ste sa pozreli aj na ten prvý volá sa "Not you!" píšeme ho spolu s kamarátkou. Každý komentár a hlas veľmi poteší. Hope you like it like it💞🍌🍍💕
YOU ARE READING
Nezaújimavá
FanfictionNový spolužiaci? Bohužial áno... Ďalšie problémy...Nechcem viac bolesti