"Ehmmm, takže ty asi nechodíš s Mikeom?"
"Ty si ten najväčší debil na celom svete" povedala som a založila som si hlavu fo dlaní.
"No nie nechodím s ním!"
"Prepáč som debil..."
"Si!" zdvihla som hlavu a zasmiala sa
"Fuuh, som rád, že sa smeješ a, že som to uplne nedosral."
"Dosral, uškrnula som sa a skočila na ňho."
"Čím som si ťa zaslúžil?"
"No to by som aj ja chcela vedieť." zasmiala som sa a štipla ho do líca
"Auuu,to si nemala!" povedal a prehodil si ma popod neho, začal ma bozkávať, no zrazu prestal.
"Ehm, Magg.."
"No?" spýtala som sa pomedzi smiech
"Chcela by...si... Ehh... No so mnou, so mnou chodiť?"
"Marcuskooo sa nám hanbí?" začala som sa smiať
"Berem to ako áno?"
"No čo myslíš?" povedala som a pobozkala som ho
"Myslím, že som najšťastnejší chlapec na svete!"
"Myslíš správne." keď už ma chcel pobozkať, tak som zašla mojou rukou na jeho "nádherný" ananás a rozpustila som mu jeho majstrovské dielo.
" Heej! To mi trvalo 30 minút vykúzliť niečo také krásne!" na to som sa len rozbehla von z izby a bežala dole.
"Aj tak ťa chytím!" zrazu som len zacítila silný pád, áno spadla som zo schodov ako ten najšikovnejší človek na svete. Pozrela som sa pred seba a tam už stál Mac.
"Ako si sa sem tak rýchlo dostal?" pobozkala som ho. Bol zmätený tak som sa z jeho výrqzu začala smiať až keď som zrazu nepocítila iné ruky ako ma zdcíhajú.
"Počkať Mac?!"
"Takže ja som pobozkala Tinusa?!" Tinus len pokdútil hlavou na súhlas a bol čím ďalej tým viac mimo. Začala sim sa smiať, musela som vyzerať ako na drohách.
"No mne také vtioné nepríde, že si pobozkala môjho brata." zamračil sa Mac, pričom sa Tinus len začervenal.
"Debil jak debil!" prehlásila som a rozbehla sa do izby so záchvatom smiechu. Obidvaja už leteli za mnou.
Zamkla som sa v izbe a oni mi začali vyklopávať: "Magg otvooor?"
"Heslo?" zakričala som
"Magg miluje Maca!" zakričal Tinus
"Nooo, pozmeň to!"
"Mac miluje Magg!" zakričal Mac a ja som sa s Tinusom rozosmiala a otvorila dvere. Skočila som do postele a zobrala ovládač, pustili sme si film a aj sme zaspali. Ráno som sa zobudila ako prvá a oni tam len nevinne spali, utekala som dole pomisku, naplnila ju vodou a pomaly vyšla hore.
"Maggie!!!!!" zakričali naraz a stiahli ma ku nim na posteľ.
"Nieee! Nechcem byť mokraaaa!"
"Ajo keby my sme chceli!" povedali a začali ma obímať.
"Fuuuuj!" strkla som do Tinusa a ten spadol na zem, začali sme sa smiať, až keď som si všimla, že na mne leží Mac. Boli sme mokrý a... No proste to prišlo, pobozkali sme sa.
"Nechutné!" prehlásil Tinus a utekal z izby. No my sme neprestali. Začal mi dávať dole tričko a aj ja jemu, nakoniec sme sa ocitli len v spodnom prádle, Marcus sa mi hlboko zahľadel do očí a ja som vedela, čo to znamenalo.
DU LIEST GERADE
Nezaújimavá
FanfictionNový spolužiaci? Bohužial áno... Ďalšie problémy...Nechcem viac bolesti