6. Záchranca

398 36 12
                                    

Začal ma vyzliekať, ja som vkuse len plakala, je to tu zas... Keď mi začal dávať dole sukňu, zakričala som... Zrazu som ucítila štipanie na mojom líci.
"Ty kurva, budeš ticho lebo to tvôj Marcus schytá." stíchla som... Pritlačil ma k stene a začal bozkávať, slzy mi tiekli po líciach... No už bolo neskoro... Spokojne si zapínal nohavice, ja som neváhala a rýchlo sa obliekla sspoň do spodného prádla, ktoré ležalo hneď vedľa mňa a pošepkala som jeho meno. Neviem prečo som to urobila, no chcela som aby ma zachránil.

Marcus
Neviem kde zmizla, no bál som sa, keď som pred nejakými dverami začul moje meno a plakanie dievčaťa.... Počkať! To nie je len cudzie dievča, je to Magg! Vtrhol aom tam a videl som Toho debila ako si zapína nohavice a má na tvári pedofílny úškrn. Pozrel som sa do rohu a tam som uvidel moju Magg... Sedela v rohu izby, kolená mala pritlačené k sebe, plakala a bola len v spodnom prádle... Počkať, nie... Nie, to nemôže byť to čo si myslím, vtrhol som do izby a začal ho mlátiť. Za moment už len bezvládne ležal na zemi, no dýchal, najradšej by som ho zabil. Rozbehol som sa k nej...

Maggie
Vtrhol do izby, neverila som tomu a ešte viac som sa rozplakala, no to už boli slzy šťastia, neprešli ani 2 minúty a Mac ho zmlátil do bezvedomia. Niesom zlá osoba, ale priala som mu to.
"Maggie..."
"Sadol si ku mne a objal ma." len som mu plakala do trička, poď ideme domov, zobral ma na ruky a ja už som zaspala... Zrazu som sa zobudila na nejaké dotyky, otvorila som oči.
"Kde som?" spýtala som sa, zrazu som zbadala Maca ako s niekým telefonuje, keď videl, že som hore, rozlúčil sa a položil mobil.
"Si u mňa doma"
"Ty máš vlastný dom?" spýtala som sa zvedavo.
"Nie, rodičia nie su doma a moja malá sestra, Emma spí u kamarátky, Tinus ostal na tej párty, to s ním som volal."
"Aha" sklopila som zrak a všimla som si, že mám na sebe veľké biele tričko, nebolo moje.
"Ty si ma prezliekal?" pozdvihla som obočie, on len sklopil zrak a smutným pohľadom pokýval hlavou na znak záporu. Potom som si spomenula na všetko. VŠETKO. Začala som plakať.
"Nie neplač, všetko bude v poriadku." objal ma, no ja som sa rozplakala ešte viac. Zdvihol mi bradu a pozrel mi do očí, mal také krásne oči, pobozkal ma. Marcus Gunnarsen ma pobozkal!

Marcus
Pobozkal som ju, nemohol som to ďalej vydržať, je taká krásna, milá je proste perfektná, no čo som nečakal bolo, že spolupracovala. Začal som ju bozkávať, zvalili sme sa na posteľ...

Maggie
Bozkávali sme sa, má také sladké pery. Keď sa zrazu odtiahol, no to čo vyšlo z jeho úst ma veľmi prekvapilo, fakt som nečakala, že to povie...

Čo myslíte, že povie Mac? 😱💙
Zajtra nová časť💕
Hope you like it, like it 🔥🍌🍍

NezaújimaváOù les histoires vivent. Découvrez maintenant