1 dalis

172 19 19
                                    

Paskutinis mėnesis prieš vasarą. Ir paskutinis šitoje mokykloje. Aš nenoriu jos palikti, bet gyvenimas tuo nesibaigia. Bent jau vasara. Bus keista be draugų su kuriais praleidau tiek daug laiko... Dabar tiesiog reiks priprast prie naujų, bet abejoju ar kitus tokius gerus rasiu. Bet tai ne bėda. Pastarosiomis dienomis man vis labiau patinka būti vienam. Dabar man tai tik į nauda. Nors vistiek norėčiau likti anam pragare. Aišku nežinau kaip bus naujoj šūlėj, bet nesvarbu.

*Mokykloje*

Ėjau lėtai spardydamas akmenukus po kojomis. Buvau keliais metrais toliau nuo durų į mokyklą, bet vietoj to, kad eičiau, stovėjau ir žiūrėjau į praeinančius mokinius ir pačią mokyklą. Pirmą kartą norėjau čia. Ir paskutinį. Turbūt.
Supratau, kad aš čia stoviu kaip idiotas jau kelias minutes todėl lėtai patraukiau mokyklos link. Pirma istorija. Bent jau laisvesnė pamoka. Prie kabineto jau buvo susirinke klasiokai.
-Tao!-jo balsą turbūt lengviausia atpažinti visoje mokykloje. Kihyun. Jis geriausias mano draugas.
-Ką?-visada jį taip erzindavau ir man sekėsi visai neblogai, nes apsimesdavau pikčiurna, o Kihyun amžinai šypsosi kaip idiotas, kad ir kas be nutiktų. Atrodo, kad jis amžinai laimingas tik kažin ar kažkas pasikeis kai aš išeisiu iš mokyklos.
-Nu Tao,-Kihyun stvėrė mane už rankos ir nusitempė nuo palangės.-Einam į valgyklą.
-Tingiu... Nueik vienas.
-Ne. Su tavim linksmiau.
-Sakai?
-Sakau.
-Gerai, bet aš pats neisiu,-užšokau ant jo nugaros. Kihyun nusipirko kažkokį gėrimą ir mes nuvarėm į valgyklos galą. Amžinai einam ten arba į lauką kai nėra ką veikt.
-Klausyk, Tao... Tau būtina pereiti į tą kitą mokyklą?
-Pagal tėvus būtina, nors aš nė velnio nenoriu. Keista bus be tavęs...
-Galvoji man ne. Ką aš be tavęs darysiu?
-Gerai, nekalbam apie šitą nesąmone. Dar mėnesis liko.
-Ir vasara!-Kihyun užrėkė ant visos mokyklos ir mes sulaukėme įvairių žvilgsnių, bet nekreipėm dėmesio ir toliau kalbėjomės nereikšmingomis temomis. Lėtai ėjom istorijos kabineto link. Skambutis jau nuskambėjo, bet Kihyun "užsimanė" pavėluot ir "prisiminė", kad jis paliko knygą spintelėje. Šį kartą tikrai paliko. Anksčiau specialiai taip sakydavo, kad tik pavėluotumėm, nes jam dėl velnias žino kokios priežasties patinka vėluot.
-Kodėl tau taip patinka vėluot?-paklausiau atidarydamas kabineto duris.
-Ką žinau... Šeip. Įprotis,-mes nuvarėm į savo suolus bei pasiruošėm pamokai. Mokytoja atvarė vėliau. Atrodo, kad dėl kažko supykusi, nors jinai tokia amžinai. Per pamoką eilinį kartą nieko neveikėm todėl sugalvojom žaist tiesą drąsą, bet pas mus klasėj dažniausiai būna tiesa ar tiesa, nes kokios drąsos visi žino labai... Neblogai. Bet vistiek geriau nei sėdėt ir nieko neveikt.
-Kas žais?!-Jimin užrėkė ir mokytoja pašoko kaip nežinia kas. Visi tyliai pradėjo kikent.
-Eini prie lentos ir pasakoji temą,-mokytoja atsistojo ir piktu žvilgsniu pažiūrėjo į Jimin. Jis linksmiausias nuvarė ir viską papasakojo bei atsakė į klausimus.-Už tai kad rėki minus vienas balas.
-Taip nesąžininga!-visi pradėjo rėkt, o Jimin-juoktis. Mokytoja stovėjo ir žiūrėjo į mus.
-Gerai. Šį kartą pasisekė. Dar kartą užrėksi du atimsiu,-mokytoja nepatenkinta nuvarė atgal prie savo stalo, o Jimin kartu su visais pradėjo juoktis dar garsiau.
-Tai kas žais?-gal dešimt mokinių sutiko.-Kas pirmas klausia?
-Pradedam nuo Namjoon.
-Gerai. Ir ko čia paklausus... Jin. Tiesa drąsa?
-Drąsa.
-Nu kodėl? Jau tiesą buvau sugalvojęs. Okey.. Nueik pas mokytoją, pasakyk, kad tu išmokai temą ir jeigu sutiks, kad varytum atsiskaityt, sakyk, kad pajuokavai.
-Per tave dvejetą gausiu. Taigi žinai kaip jinai reaguoja.
-Pats drąsa rinkaisi,-visi atsisuko žiūrėt Jin cirko. Ir jo. Mokytoja dabar liepė jam eit ir pasakot. Bet ir vėl prie stalo grįžo visa pikta, nes Jin gavo septynis.
Kitos pamokos ėjo taip pat nuobodžiai.
Grįžau namo. Nieko nebuvo. Nuvariau į savo kambarį ir nušveičiau kuprinę žemėn. Tėvai turėjo palikt kažkokį raštelį. Nuėjęs į virtuvę tokį ir pamačiau. Jie greitai grįš. Taip ir žinojau. Visi tėvai "greitai grįžta". Po kokio pusvalandžio jie grįžo.
-Tao, mes turim tau naujienų! Kur esi?
-Labas ir jums. Kažkas dėl mokyklos?

Tai mano pirmas blynas tai nežinau kas gavosi, bet gavosi☺☺ (turbūt xdd)

Don't Wanna Cry /Taoris lt/(SUSTABDYTA)Where stories live. Discover now