-Labas ir jums. Kažkas dėl mokyklos?
-Ne. Nevisai. Dėl to tu ir pereini į kitą mokyklą.
-Dėl ko?-ir dabar kaip per filmukus. "Mes išsikraustom"...
-Mes išsikraustom,-sakiau..
-Nesąmonė. Kodėl? Čia dėl ko negerai?
-Reikia. Susiradau darbą toje vietoje. Beto ten netoli gyvena tavo pažįstamas. Chanyeol lygtais. Kai ieškojome namo jis mums ir pranešė, kad tas parduodamas. Ir visai gražus. Dideli kambariai. Tau turėtų patikti,-mama pasikabino savo paltą ir mes nuėjome į virtuvę.
-Kada išsikrasustom?
-Šį penktadienį, vėlai vakare išvažiuojam, savaitgalį viską susidėliosim. Maždaug valanda kelio.
-O tai... Kaip dėl mokyklos?
-Nežinau. Ar tau dabar važinėt kiekvieną rytą taip ar išvis neit, vistiek tik mėnesis. Nelabai ką ten mokinsitės.
-Pas Kihyun nakvot galiu. Jis man jau anksčiau pasiūlė. Kitą savaitę jo tėvai išvaro į Egiptą.
-Gerai. Galėsi. Tik susiskambinkit.
-Okey..-nuvariau į savo kambarį. Reikia paskambint Kihyun.(K-Kihyun, T-Tao)
T: Labas. Žiūrėk dėl nakvynės..
K: sutiko? Valio! Švesim!
T: šį penktadienį išsikraustau ten kažkur, tai sakė mama, kad galėsiu pas tave nakvot.
K: sekmadienį gal atvaryk. Pirmadienį vistiek į tą pragarą reikia.
T: gal. Sako tipo valanda kelio iki tų namų, bet atvažiuosiu.
K: tai dėl ko persikraustot?
T: mama toj vietoj rado darbą. Dėl to ir iš mokyklos išvarau.
K: ai nesvarbu. Vistiek susitikt galėsim.
T: bet ne taip dažnai kaip dabar galim.
K: yra ten kokių draugų tavo netoli?
T: mama sakė, kad Chanyeol ten netoli gyvena, bet kas daugiau nežinau. Ai tiesa.. Padarei namų darbus? Matiekos.
K: lyg ir. Gali net nesakyt. Tik sąsiuvinio nepamiršk.
T: nepamiršiu. Dar kažkas buvo?
K: nežinau. Fizikos man rodos kažkas. Bet rytoj nėra jos. Bent jau tiek.
T: okey.. Nėr ką veikt.
K: eik daiktus krautis.
T: taigi penktadienį tik išvarom.
K: dabar taigi trečiadienis. Kai aš čia krausčiausi per dieną vos spėjau daiktus susikraut.
T: žinau. Jau seniai.
K: oki kviečia mane. Iki.
T: ate..Numečiau telefoną ant lovos ir tiesiog žiūrėjau į lubas. Dar visa vasarą. Galimybių susitikt su Kihyun mažiau. Ką dabar veiksiu visą vasarą... Jaučiu su Kihyun vis rečiau susitiksim.. Reikia man būtinai pereit į ta mokyklą. Jau geriau keltis anksčiau ir valandą važiuot. Bet ne. Pereik į kitą mokyklą, bus dar tų draugų..
-Tao! Ateik trumpam!-išgirdau mamos balsą apačioje. Nulėkiau į virtuvę. Ten mama kažką kepė.
-Kas?
-Atvažiuos tavo pusbrolis su šeima. Gali svetainę sutvarkyt ir kambarį jiems. Nakvos kelias dienas.
-Aha gerai,-išsišiepęs iki ausų nuvariau į svetainę. Tikiuosi, kad tas pusbrolis bus Lay. Su juo sutariu kaip su broliu. Labai senai mes buvom susitikę. Jis gyvena Kinijoje todėl dažnai susitikti negalime, bet dažnai susiskambinam. Anksčiau jis gyveno Korėjoje, bet išvarė į Kiniją kur gyvena jo mama. Čia jie dažniausiai atvažiuoja gegužę ir per Kalėdas. Per Kalėdas jie čia būna kokias dvi savaites, o gegužę trumpiau, pagal savo galimybes. Bet bent jau būna.
Po dešimt minučių svetainėje buvo tvarka. Dabar liko kambarys kurį tvarkyti tikriausiai teks ilgiau. Bet nesvarbu, vistiek neturiu ką veikt. Kažin kaip bus naujoj mokykloj. Reikės paskambint Chanyeol. Jis irgi eina į tą kažkokia mokyklą, tik kažin į kurią klasę. Reikia jį dabar pasikviest. Bus tada mūsų daugiau galėsime kažką daugiau nuveikt. Gal.
Baigęs tvarkyt kambarį pasiėmiau telefoną.(Ch-Chanyeol, T-Tao)
T: labas, Chanie, norėtum šiandien atvaryt gal? Lay atvaro.
Ch: o labadiena. Atvarysiu. Tu dar vis savo senam name gyveni?
T: yep.
Ch: ir Kihyun pasikviesk tada. Gal galės ir jis atvaryti.
T: okey. Laukiu. Čiau.
Ch: iki.Dabar Kihyun. Jam greit išsiųst žinutę gal..
Tao: atvaryt iki manęs gal norėtum?
Kihyun: kas bus?
Tao: Lay atvaro. Ir Chanyeol. Žodžiu atvaryk jei gali.
Kihyun: oki. Tuoj būsiu.
Tao: okey.
Šiek tiek apsitvarkiau savo kambarį, bet nevisai. Vistiek viską sujauksim. Atsisėdau ant palangės ir žiūrėjau į lauką. Kihyun jau atvaro. Po minutės jis jau sėdėjo mano kambary ant žemės ir aiškino koks čia bardakas. Po kelių minučių atvarė Chanyeol.
-Labas, Kihyun,-Chanyeol tiesiu taikiniu nuvarė ant lovos.-Kada Lay turėtų atvaryt?
-Už pusvalandžio gal. Nežinau.
-Ką veikiam tada?-Kihyun pasiėmė kažkokį sąsiuvinį nuo mano stalo.-Fuu. Fizika.
Apie pusvalandį mes darėm visokias nesąmones, kol mama nepakvietė mūsų. Tikriausiai Lay atvarė. Beveik atspėjom. Už kelių minučių jie turėtų būti. Išjungiau teliką ir kaip tik tada nuskambėjo skambutis į duris.
-Lay!-Mes prilėkėm prie durų.-ateik varom greičiau.
Lay pasisveikino su mama, mes su jo šeima ir nuvarėm į mano kambarį.
-Tai kaip einasi?-Mes ratu susėdom ant žemės.
-Normaliai. Ir šitos dienos bus geriausios!-Lay davė mums po kažkokį kaip ir saldainį.
-Kas čia?
-Šokoladas. Tiesa... Tau mama nesakė, kad turėsim dar svečių?
-Ne. Kas atvarys?-paklausiau surinkdamas popieriukus nuo šokolado.
-Mano draugas. Kris.
YOU ARE READING
Don't Wanna Cry /Taoris lt/(SUSTABDYTA)
FanfictionUž šitą nuostabiausią coverį labaj ačiū panelei kuri gyveną vidurį miško😁😉 @SugasCupcake 😘😘😘😘