6 dalis

56 8 5
                                    

-Ne. Bet... Aš.. Norėjau tau biškį pasakyt kai ką... Jau anksčiau..
-Jis čia. Pasakysi vėliau,-mes nuvarėm kažkokio keisto, vingiuoto keliuko link. Jis turbūt mūsų nepamatė. Jo plaukai krito ant akių, bet šį kartą jis buvo apsirengęs kaip žmogus. Juodi džinsai, juodas megztinis ir akiniai nuo saulės.
Mes ėjome tyliai, už kitų žmonių. Kris nuvarė į pusę prie jo.
-Hmm.. Labas?-Jis sustojo prieš kutvela ir labiau paklausė nei pasisveikino.
-Tu?-Jis žvilgtelėjo į Kris.-Jūs?
-Mes. Ieškojom tavęs po tada ir...
-Radot,-jis jau ruošėsi eit, bet Kris jį sustabdė.
-Radom. Galim biškį pasikalbėt? Kažkur.
-Nemanau. Mums nėra apie ką kalbėt...
-Tada gali pasakyt... Kas tau liepė mus surast?-Kris paklausė ir aš priėjau prie jų.
-Niekas. Jums tai neturėtų rūpėt.. Tai mano reikalas. Tik mano.
-O tu mūsų draugas.
-Ne. Jau nebe.
-Kodėl ne? Kad...
-Vėliau gal suprasit...
-Tai kaip mums tave vadint jei mes nebe draugai.
-Kaip norit,-jis išėjo. Atrodo, kad taip seniai kalbėjomės. Žiūrėjom į jį kol kutvela išnyko mums iš akių.
-Kaip manai mes dar būsim draugais?-paklausiau, bet Kris nė nepagalvodamas pasakė, kad jis tapo kitoks ir dėl to galim jo išvis daugiau nepamatyt. Iš tikro pritariu jam. Prieš keturis metus kai susipažinom jis buvo kitoks. Jis pasikeitė. Labai pasikeitė. Bet tikiuosi 'atsikeis'...
Su Kris stovėjome vidury kelio ir daugiau nieko nedarėm.
-Mums reiktų grįžt. Chanyeol ir Kihyun jau tikriausiai pastebėjo, kad mūsų nėra,-ėjom Chanie namų link.

*Chanyeol pov*

-Reikia eit pasižiūrėt kaip jie ten,-su Kihyun nuvarėm iki kambario kur buvo Kris ir Tao. Kambary buvo tyla. Per tyli. Kihyun palenkė durų rankena, bet pačios durys ne prasivėrė.
-Jų nėra. Jie pabėgo. Tikriausiai,-Kihyun atsirėmė į durų rankeną.
-Einam pažiūrėt iš lauko. Tada tikrai žinosim,-pasiūliau ir mes išvarėm laukan.
-Tikėkimės jiems viskas gerai...

*--- pov*

-Nesakyk, kad ir vėl nieko.
-Galiu nesakyt... Bet.
-Bet. Jau seniai turėjai juos rast.
-Ir radau. Bet jie mano draugai. Aš negaliu...
-O aš galiu,-tyliai sunurnėjau ir nušveičiau kažkokius popierius ant stalo. Būtinai jie turėjo būti draugai... Dabar dėl to jis negali nieko padaryt...

*Kris pov*

Ėjom lėtai ir tylėdami. Į kambarį vėl nuvarėm pro langą. Jame taip pat tvyrojo nejauki tyla, bet ją nutraukė Chanyeol balsas ir pabeldimas į duris. Tao jas atidarė, o aš likau sėdėt ant žemės.
-Nu tai... Sutikot jį,-mes žvilgtelėjom vienas į kitą.
-Lyg ir...
-Gal pagaliau pasakysit kas jis?

Hai✋✋ žinau, šita dalis labai trumpa, bet tikiuosi jums patiko.
Labaiii plyzz nuomonių😊😊😊😊 ir kritikos. Nes tie kas skaito dažniausiai neaprašo nieko (noh8, nesupraskit neteisingai). pati žinau, kad iki normalios istorijos man kaip iki mėnulio, bet...
So plyz nuomonių, komentarų, pataisymų ir t.t. tikrai dėl nieko neužpyksiu jei parašysit, kad kažkas blogai!😘😊 man kaip tik to reikia😊
Atiaaa
Luv u all😘😘😘😘😘😘

Don't Wanna Cry /Taoris lt/(SUSTABDYTA)Where stories live. Discover now