-Nu... Kaip pasakyt, kad tu suprastum... Jis... Tiesiog.. Jis... Žodžiu. Pamiršk.
-Kodėl tu niekada nieko nesakai?-Jennie paklausė manęs ir grįžo į vietą kur sėdėjo anksčiau.
-Nesvarbu. Vistiek tai neturi jokios reikšmės.*Chanyeol pov*
Kris ištisai žvilgtelėdavo į Tao, o tas tik sėdėjo ant žemės ir žiūrėjo į vieną tašką. Jie kažko mums nesako. Abu.
-Kihyun?
-Ką?-mes išėjome iš kambario.
-Reikia mums jo paieškot. Ir išsiaiškint ką jie slepia. Jis tai pasakys. Nori ar ne.
-Abejoju ar rasim, bet galim,-pasakėm Kris ir Tao, kad varom į parde. Tie tik kažką sumurmėjo ir liko kambary.*Kihyun pov*
*Po dešimt minučių*
-Mes jo nerasime,-aš sustojau.-vaikštom čia ir nieko. Geriau grįžtam namo.
-Neniurnėk. Jis turi kažkur čia...-Chanyeol žiūrėjo į vieną vietą.-Būti. Einam. Gal jis.-mes nuvarėm prie mažo miškelio kur vaikščiojo ne per daugiausiai žmonių. Ir pagal Chanie ten yra jis. Bet bent jau aš nieko nemačiau. Na taip, mačiau žmonių, bet tokių kaip jis ne. Nors aš jo net nepažįstu ir nežinau, bet...
Chanyeol ėjo, tada greičiau ėjo, tada bėgo, tada aš paskui. Mačiau kaip jis su kažkuo kalbėjosi, o tas kažkas tikriausiai ir buvo jis. Kutvela kažką pasakė ir norėjo eit, bet Chanyeol yra Chanyeol... "Jis tai pasakys nori ar ne." Ir Chanyeol tai padarys. Nori ar ne
*
-Tai pasakysi ar ne? Mes laiko turim,-Chanyeol atsisėdo ant kėdės prieš jį.
-Darykit ką norit,-Kutvela žiūrėjo į žemę.-Jūs vistiek nieko nesuprasit...-tyliai sumurmėjo, bet Chanie išgirdo.
-Nesuprasim ko?
-Visko. Tiesiog nesuprasit. Darykit ką norit. Man nerūpi.
-Nerūpi tai nerūpi,-Chanyeol atsistojo ir priėjo arčiau jo.
-Ką tu darai?-Greit kažką sumaliau ir sulaukiau dviejų žvilgsnių. Vieno reiškiančio "tu rimtai" tai aišku iš Chanyeol ir "kodėl tau turėtų rūpėt?" iš to kutvelos.
Chanyeol iš jo megztinio kišenės ištraukė telefoną, kažkokių kortelių "biškį" ir kelis sulankstytus lapelius.
-Kas čia?-Chanyeol kutvelai parodė korteles ir popiergalius. Jis nieko nesakė tik žiūrėjo į žemę. Chanyeol išlankstė lapelius.-Numeriai.. Reikės paskambint.
-Ne...-Kutvela pakėlė akis.-Daryk ką nori tik neskambink...-Chanyeol šyptelėjo.
-Kodėl?Šita dalis labai trumpa, i know. Sorry, kad ilgai nekėliau, kitą pasistengsiu greičiau parašyt😊
Plyz nuomonių😁😘
I💙❤💚💛💜U
YOU ARE READING
Don't Wanna Cry /Taoris lt/(SUSTABDYTA)
FanfictionUž šitą nuostabiausią coverį labaj ačiū panelei kuri gyveną vidurį miško😁😉 @SugasCupcake 😘😘😘😘