5 dalis

57 8 6
                                    

-Koks jo vardas?
-Ka.. Kam tau?
-Tiesiog klausiu. Gal aš ir jį pažinojau...
-Gal galim apie tai nekalbėt?
-Galim. Pabūk čia. Aš tuoj grįšiu.

*Kihyun pov*

Išėjau į balkoną ir paskambinau Chanyeol.
(Chanyeol-Ch, Kihyun-K)

K: kaip Kris? Nieko daugiau normalaus nepasakė?
Ch: nežinau ar tai labai naudinga, bet... Jis sakė, kad kutvela miške pažįsta. Jie tipo buvo geri draugai. Jis sakė, kad ir Tao pažįsta.
K: yep. Tao man šitą visą irgi sakė. Sakyčiau jiems reiktų susitikt, bet pas kažką namie.
Ch: jie galvos, kad mes laikom juos psichais, nes neleidžiam kažkur išeit vieniems.
K: tada jie eis ieškot jo. Tu ir taip žinai.
Ch: gerai. Kur ir kada?
K: Kris pas tave dabar?
Ch: jo.
K: tada su Tao iki tavęs atvažiuoju. Okey?
Ch: gerai.

Pasakiau Tao, kad išvažiuojam pas draugus, bet jis nieko nesakė tik nuvarė į mašiną. Mus pavežė mano pažįstamas Jin, nes iš visų tik jis teises turi. Važiavom tyloje. Tao tik žiūrėjo pro langą ir į nieką nekreipė dėmesio. Jaučiu jis net nepastebėjo, kad važiuojam pas Chanie. Visą kelią galvojau kas tas žmogus ir iš kur Tao jį pažįsta. Jei jie buvo geri draugai kodėl jis ieškojo Tao? Ne kaip draugo...
Po maždaug pusvalandžio atvažiavom. Chanyeol jau laukė mūsų prie durų.
-Laba, Kris viduj jei kas. Svečių kambarys.
-Tao?
-Mhm?-Tao kažką sumurmėjo ir atvarė prie mūsų.
-Varyk į svečių kambarį. Jums reikia biškį pasikalbėt.
-Ką? Apie ką tu čia?
-Kaip iš mėnulio iškritęs,-Chanyeol atsirėmė į sieną.-Eik ir viskas. Pamatysi.
Tao lėtai ėjo kambario link ir galiausiai išnyko mums iš akių.
-Kaip manai apie ką jie kalbėsis?-paklausiau, nes žinojau, kad apie tą jie tikrai nesikalbės.
-Abejoju ar jie iš vis kalbėsis.

*Tao pov*

Nuvariau į tą svečių kambarį. Ten sėdėjo Kris. Ir apie ką aš su juo turėčiau kalbėtis?
-Labas,-atsisėdau ant žemės netoli jo.
-Laba... Tau ir Kihyun sakė, kad mums reikia pasikalbėt?
-Yep. Sakė. Bet aš nelabai suprantu apie ką... Mums nėra apie ką kalbėt, bet..
-Tu jį pažinojai?-Kris žvilgtelėjo į mane.
-Taip... Mes buvom geri draugai. Susipažinom prieš keturis metus. Bet jis išvarė iš mokyklos...
-Aš susipažinau su juo Tailande. Mes taip pat buvom geriausi draugai... Bet man reikėjo atvaryt čia, į Korėją.
-Kažkas negerai. Jam.
-Mums reikia jį surast,-Kris atsistojo ir nuvarė prie lango.-Tik kai kas neleis mums išeit. Bet tam skirti langai. Varai?
-Varau,-mes užrakinom duris ir per langą iššokom. Varėm į mišką kuriame buvome prieš kelias dienas.-Ką darysim jei jį sutiksim?
-Pasikalbėsim,-Kris atsisuko atgal.-arba bėgsim.
-Kas jam pavyko? Jau...
-Nežinau... Bet nemanau, kad jis pats dėl kažko mūsų ieškotų.
-Žinai dėl ko?-mes lėtai ėjome link miško, bet aš sustojau Kris taip pat.
-Ne. Bet... Aš.. Norėjau tau biškį pasakyt kai ką... Jau anksčiau..

Sooo šita dalis trumpesnė, bet....
Plyyz nuomonių😊😊😊 komentarų kritikos ir t.t.
Ikiukas
I luv u😘😘😘😘

Don't Wanna Cry /Taoris lt/(SUSTABDYTA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora