7 dalis

47 8 4
                                    

-Gal pagaliau pasakysit kas jis?
-Nemanau,-leptelėjau. Kihyun ir Chanyeol nuvarė ant lovos, o aš su Tao likom ant žemės.
Galvojau apie viską kas įvyko prieš du metus. Kai aš gyvenau Tailande, mes buvom draugai ir viskas buvo tiesiog puiku. Kol neatsirado kažkoks psichas ieškantis manęs ir Tao. Kuris dėl kažko mūsų ieško. Negalėjo ir toliau viskas taip gerai kaip anksčiau.. Dar po vakarykštės Luhan žinutės... Kaip man viską pasakyt kitiems? Jie tai išgirdę tiesiog išprotės. Ir man chana. Ir jiems. Ir Luhan. Bet svarbiausia, kad žinau kas jis. Bet jei pasakysiu.. Ne pasakysiu.

*Luhan pov*

Sėdėjau balkone ir tiesiog žiūrėjau į dangų. Kažin kaip Kris sureagavo į mano žinutę. Tikiuosi niekam to nepasakys, nes tai galiu žinot tik aš, Kris ir jis. Kažkas iš kitų sužinos ir mes visi mirę. Kaip per anime(kas nežino tai japoniški filmai) visą laiką kažkas miršta. Dabar jo eilė, bet jei kiti sužinos kas tas jis, bus nelabai gerai arba labai tragiškai.
Didžiausia bėda, kad artimu laiku negaliu nuvaryt į Korėją. Jei jis juos suras, bet tikiuosi, kad ne.
Nuo visų minčių mane pertraukė sesės balsas.
-Ir vėl čia sėdi? Sėdi ir nieko neveiki... Tau reiktų kažkuo užsiimt.
-Nepradėk. Nėra reikalo. Man ir mokyklos užtenka.
-Nu Luhan,-Jennie atsisėdo šalia.-kas tau pasidarė?
-Nieko. Nieko įdomaus,-leptelėjau ir toliau stebėjau žvaigždes kurios vis ryškėjo ir ryškėjo.
-Einam į apačią. Čia šaltą,-Jennie pasislinko arčiau manęs. Aš jai tik atmečiau pledą ir toliau žiūrėjau į žėrintį dangų.-tu nori čia sėdėt visą naktį?
-O ką?
-Papasakok kas atsitiko. Luhan,-ji pamojavo ranka man prieš veidą.
-Jis grįžo. Tik niekam nesakyk.
-Jei ir pasakyčiau nieko nesuprastų,-Mes tylėjome. Tiesa sakant ir nebuvo apie ką kalbėtis.
-Luhan?
-Mhm.
-Man reikia tau kai ką pasakyt, bet nežinau kaip reaguosi.. Nes... Tik mes likom iš visos šeimos, todėl tavo reakcija tikriausiai bus dar blogesnė. O aš nenoriu susipykt...
-Kas? Su kuo susiję? Bent tiek pasakyk...
-Mark.
-Kuo?! Ne ne ne. Geriau nesakyk.
-Tu rimtai? Ir vėl kažkas blogai? Kas su juo negerai?
-Tiesiog nebendrauk su juo.
-Tai tiesiog pasakyk kodėl,-Jennie rimčiau pasakė ir atsisėdo prieš mane.-Jei kažkas negerai man reikia žinot. Pasakyk.
-Nu... Kaip pasakyt, kad tu suprastum... Jis... Tiesiog.. Jis...

Labas ir vėl😁
Nusprendžiau kelti trumpesnes dalis, bet dažniau.
Rašykite nuomones. manot apie šitą story?😊
Ačiū labai kad skaitot😘😘😘😘
Luv u😍😍
Annyeong😁😘bye bye

Don't Wanna Cry /Taoris lt/(SUSTABDYTA)Where stories live. Discover now