I poglavlje

23.6K 783 52
                                    

              1. maj. 2009 godine Grza

            Neša

Deset je sati ujutru a ja sam već pijan kao klada. Ma šta ja svi smo pijani. Ovde smo već 2 dana i jedino šta radimo je pijemo, roštiljamo i jebemo. Volim svoj život. Imam 24 godine, svoju firmu, puno love i još više lakih žena oko sebe. U današnje vreme, da se ne lažemo svaka ima svoju cenu, a ja sam spreman svaku da platim. Mnogi kažu da sam bahat i arogantan, pa u pravu su.  Pokušavam da pratim razgovor oko sebe dok mi je u krilu rasna plavuša, ljubi me po vratu a ja pokušavam da se setim kako se zove. Jebiga sinoć smo nabasali na vikendicu gde su neke ženske slavile devojačko veče pa eto za svakog od nas prilike da se omrsi. Hehe a rekli smo samo muški ovog puta. Ma da kao da može i jedan od nas bez sexa duže od 24 sata. 

-Nešo ako se ne javiš na ovaj telefon kunem ti se da ću da ti ga polomim. Zvoni neprestalno još od šest sati.

Iz kuće mi prilazi moj drug Miloš i nosi moj mobilni. Ne znam ko mene može toliko da zivka. Roditelji znaju gde sam, kao i brat. Pogledam u telefon i imam pedeset propuštenih poziva sa istog broja, broja koji nemam u imeniku. Koji je ovo klinac?! 

-Čoveče kome ovoliko gori?

Samo što sam to pitao telefon opet zazvoni

-Gde gori? 

Javljam se a sa druge strane čujem ženski glas od kog mi trnci prođoše kičmom. U jebote al sam pijan

-Neša Radović mi treba. Minja ovde

-O pa Minjice dobila si Nešu, šta mogu da uradim za tebe?- počnem da mlatim a u glavi se presabiram da li znam neku Minju.

-Ja sam koleginica tvoje sestre i zovem te da ti kažem da se ona...

-A ne nećeš, ja lutko nemam sestru- izgovorim i prekinem vezu. Opet zvoni ali se ne javljam, uzimam novu flašu piva. Imam sestru ali kao da je nemam. Svesno se ponašam da ona za mene ne postoji jer moja mala sestra je napumpana sa osamnaest godina i najgore od svega je što ona ne zna ko je otac tog deteta. Od kad sam saznao da je trudna pokušavam da saznam ime tog kretena al mi ne uspeva. I besan sam i na sebe i ceo svet zbog toga. Naši roditelji su se pomirili sa tim da će im ćerka roditi kopile al ja ne mogu. Ma ona je moja mala sestra i sad će imati dete!!! Nastavljam da pijem i počinjem da plavušu da ljubim po vratu. Ustajem i vodim je u sobu, stari dobar seks je lek za sve.

              Minja

Vozim već dva sata, neispavana sam i prokleto sam besna. Jedinica sam i oduvek mi je želja bila da imam brata ili sestru. I sad sam u situaciji da jednom kretenu izvadim oči. Koji je to kurac od čoveka kad ga zabole za rodjenu sestru?! Ma samo da ga nađem



           Neša

Okrećem meso na roštilju, pijem pivo i gledam ljude oko sebe, ovo je život. Veče je i već je ludilo u najavi. U jednom trenutku ugledamo u sokaku crni dzip koji ide prema našoj vikendici pa brat bratu bar 90 na sat po ovom putu taj ko vozi mozga nema. 

-Au al se ovaj uradio, da se kladimo da će da završi u nekom jarku- kažem Milošu.

-Brate mislim da ide na tvog kaptura-kezi se ludak i ja pogledam stvarno ide u mog mezimca. O jebem ti ludu glavu neko će da pogine danas. Taman to pomislim dzip se zabije u mog kaptura. Izletim ispred kapije da ubijem tog tatinog sina u dzipu sa zatamljenim staklima. Prilazim vozačevim vratima, otvaram ih i taman da uhbvatim malog skota za vrat zaledim se. Pred očima mi dzepna Venera. Kunem se da mi je srce stalo. Vatreno crvena kosa, malo ispod ramena, puna usta, i zelene oči. U jebote bes joj seva iz očiju. Setim se da mi je lupila auto.

-Alo lutko jesi li ti pijana il luda? -pitam i izvlačim je iz auta, pitam se dal je uopšte punoletna, izgleda kao da joj je petnaest. Postavim je na noge i umalo se ne nasmejem kolicna je, metar i sumska jagoda. Prema mojih 197cm izgleda kao patuljak, nema vise od 160cm. I u trenu se zapitam kako uopšte vozi ovoliko čudo.

-Nit pijana nit luda, malo izmenjene svesti trenutno pa će mi to biti olakšavajuća okolnost na sudu kad ti budem otkinula muda

E sad me šlog strefio sigurno. Gledam oko sebe ludaci se valjaju od smeha. Koji je ovoj klinac?

-Lutko znaš li gde si i koga tražis nešto si pobrkala

Ajd da probam da budem fin, jebiga možda je udarila glavu malo pre.

-Prvo nisam ti ja lutka kretenu, drugo ništa nisam pobrkala a nit sam udarila glavu, svesno sam se zaletela u tvog mezimca, prepoznala sam tablice

Nasmeja se prokletnica, jebo mater ludu ako je ova normalna

-Ček bre kako namerno i kako ti znaš moje tablice?

-Vidiš li ti ovo? -vadi telefon i pokazuje mi sliku, mlati mi ispred lica ništa ne vidim. Otmem joj telefon i pogledam

-Vidiš li? E pa to ti je Mihajlo Radović. Čestitam postao si ujak- izgovori veštica i zapuca me desnicom po sred brade. Jebo je ja al udara, kako mi uopšte dohvati do brade. I padoh ja na dupe. Gledam u onu sliku i ne verujem, krvavo bebče, uvijeno u pelenu a oči crne, kao moje i gleda me sa one slike samo sto ne kaže ujko. Uh al sam prso. U trenu shvatam da mi mala veštica uzela telefon iz ruke i vraća se u auto. E pa nećes mala, mislim se.

-Alo kud si pošla baciš ovakvu bombu i okreneš mi ledja.

Dohvatim je za ruku, okrenem a ona me gleda kao da sam gnjida neka i da bi me rado zgazila. I nasmeje se osmehom od milion dolara

-Čestitala sam ti, šta još hoćeš? Definitivno si zaslužio titulu najgoreg brata u istoriji. Htela je samo tebe da vidi, al ti nisi bio tu, nisi bio pored nje. Plakala je zbog tebe kretenu. Celo jutro te zovem al ti se nisi udostojio da se javiš. Pa ako te neko okrene pedeset puta zar se ne zapitaš da ne umire neko. Jok ti lepo jebeš i jebe ti se šta se dešava oko tebe

-Al imaš pogan jezik sunce ti. Čekaj bre, uspori malo. Kad se porodila?-pokušam opet da smirim strasti. Al veštica ne odustaje

-Da te interesuje bio bi pored nje, ne bi ja morala pola Srbije da obiđem da te nađem i kažem da si postao ujak.  Ona ne zna da sam te tražila, al eto ja mislim da iako si kreten treba da znaš da si postao ujak. A sad me lepo pusti da idem, nisam spavala celu noć, bila sam pored nje. Morala sam da nađem davaoce jer je izgubila mnogo krvi, i ja sam dala krv a ništa nisam jela od sinoć. Pun mi je klinac takvih kao ti. Celo jutro te tražim jer ste ista krvna grupa, izvini sto sam ti prekinula zabavu.

Zaledim se, Sanji je trebala krv a mene nije bilo. Moja sestrica.

-Kako je? pitam tiho.

-Kako je?! O pa ti si se setio da pitaš, okreni je pa će ti reći ili bolje pozovi roditelje, nek ti oni kažu jer ona do sutra neće biti baš pričljiva.

-Pitam te opet kako je? Staneš li ti ikad sa pričom?

- Sad se još žališ da mnogo pričam!!! E pa volim da pričam. Sanja je sad dobro, beba je bila karlično a ona je i inače anemična pa se u pola onesvestila al sad je ok. Doviđenja Nešo!

Mrtva hladna mala mi okrenu leđa i uđe u kola, startova motor i otvori prozor, uz đavolji osmeh dobaci mi

-Verujem da smo se složili oko štete na kapturu.

-A?- jebo Bog ako ja nju išta razumem.

-Nema štete zar ne?- namignu mi. O šta je ovo?!

-Kako bre nema pa ovo je nov auto aman luda glavo? Znaš li ti ko sam ja?-

-Naravno gospodin obezbeđenje al ti ne znaš ko sam ja- smeši mi se lujka u facu. Pa čekaj mala nećemo tako. Pridjem i nalaktim se na spušten prozor.

-Znam da se zoveš Minja, da imaš najjebozovnija usta koja sam video samo šteta što ne prestaješ da brbljaš

-O prestajem, prestajem.

Opet se đavolski smeška, ma ona je veštica sto posto. 

-E baš me zanima kad to prestaješ? 

I uradi ono cemu sam se najmanje nadao, izvi svoj lepi vrat i prisloni svoje usne na moje. Poljubi me veštica. Lepo kažu otrov se pakuje u malim bočicama, jer ja sam definitivno otrovan, otrovan ukusom njenih usana.

Minjina predaja-završena☑️Onde histórias criam vida. Descubra agora