POV Kim
De deurbel gaat. Dat zal de vader van Louis wel zijn. Louis staat op en loopt de gang op. Die gaat dus de deur openen. Luke en Ahston komen naast me zitten en de rest gaat ook op de banken zitten. Louis komt binnen met zijn vader. Wacht zijn vader?! Dat is mijn vader. De vader gaat op een bank zitten en kijkt iedereen even aan. Als laatste komt hij bij mij. Zijn glimlach verdwijnt en hij wordt lijkbleek. "Wat is je naam meisje?" vraagt hij aan mij. Is het dan niet mijn vader? Maar hij lijkt er zo veel op. "Ik ben Kim." zeg ik en glimlach naar hem. Hij glimlacht zwakjes terug.POV Louis
Kim gaat nu ons eten maken samen met Harry. Zodra ze uit de woonkamer zijn en de keukendeur dicht is, kijkt mijn vader mij vragend aan. Ik geef hem een vragende blik terug. "Wie is ze en wat doet ze hier?" vraagt hij aan niemand in het bijzonder. "Dat is Kim, meneer." zegt Liam netjes. "Pap, ik had toch al verteld dat wie iemand gingen adopteren, nou het is dus Kim geworden, maar ze is er eerst voor een proefweek." zeg ik. "Welk weeshuis?" vraagt hij. "Rozenveld, 15km verderop." zeg ik.Hij knikt en kijkt even voor zich uit. "Hoe gaat het met Kim?" vraag ik. "Je zusje bedoel je toch?" vraagt hij. "Wie anders, deze Kim ken je toch niet, slimpie." zeg ik lachend en ook me vader lacht even kort. "Ja wel goed, ze is wel veel veranderd en jij ook, ik denk dat jullie elkaar niet zullen herkennen." zegt hij. Auch! Ja die deed zeker pijn. Ik zou mijn eigen zusje niet eens kunnen herkennen en zij mij ook niet omdat we zijn veranderd, dat is onmogelijk! Ik herken mijn zusje echt wel.
"Meneer blijft u ook eten?" vraagt Kim beleefd aan mijn vader. "Nee hoor, ik ben zo weer weg hoor schattebout." zegt mijn vader. Ze knikt en gaat de keuken weer in. "Ik moet weer naar Kim, want ik moest haar helpen met iets van school, maar ik kom binnenkort wel weer langs." zegt mijn vader en staat op. Waarom gaat hij zo snel weg? Vindt hij het niet of zelfs ongemakkelijk dat er een andere Kim hier is?
POV Kim
Ik hoor de voordeur dichtgaan. Is hij nou al weg? Oké, dat is dan wel heel snel, na ja misschien had hij nog iets belangrijks te doen.We zitten aan tafel. "Welke school zit je?" vraagt Ashton. "High School Rosendaal" zeg ik en eet verder. "Hoe laat heb je je eindexamen?" vraagt Liam. "Ik heb een wekker, ik kan mezelf wel verzorgen." mompel ik. "Ja dat weet ik, maar ik kan je ook brengen." zegt Liam. "Half 9 moet ik op school zijn en ik ben om 12 uur vrij." zeg ik. "Ik breng je wel en haal je op." zegt hij. Ik knik en eet verder.
JE LEEST
Tommo Girl ft. One Direction
FanfictionKim woont in een weeshuis. Ze is hier omdat haar vader haar hierheen bracht. De rest van de familie denkt dat ze gewoon bij haar vader leeft. Ze wordt geadopteerd door 4 jongens van haar leeftijd. 1 van die 4 jongens is haar broer. Ze komen er achte...