POV Kim
Ik zet de doos neer en open hem voorzichtig. Zodra die open is zie ik een kledingstuk liggen. Is het een shirt of wat is het? Ik haal het eruit en hou het voor me. Een prachtige blauw/groene jurk. Ik draag niet vaak jurken, maar deze ga ik sowieso een keer aan doen. Waarom krijg ik deze? Kom ik later wel achter. "Hey, ik ga even naar buiten." zeg ik en open de deur. Ik kijk voor me en zie allemaal fans staan en paparazzi. Ik sluit de deur weer en kijk naar de jongens. "Laat maar zitten, anders kom ik niet meer levend terug." zeg ik. "Hoezo zijn er fans?" vraagt Harry. Ik knik. "Heel veel." zeg ik. "Kom we geven ze even een show." zegt Louis en trekt me mee naar buiten.We staan voor de tourbus. Gelukkig is er bewaking. "Wat gaan we doen?" vraag ik aan Louis. Hij begint een stuk te zingen en direct zijn de fans stil en luisteren ze naar hem. Wanneer ik het liedje herken zing ik lekker mee. Uiteindelijk is het een uur kater en hebben we nog grappen en foto's met ze gemaakt. "Laten we maar weer naar binnen gaan." zeg ik tegen Louis. "Ik kom zo, ga maar vast." zegt hij. Ik knik en stap de tourbus in.
"Heeft iemand mij gemist?" vraag ik voor de grap. "Ja, oh mijn god, ik dacht dat ik je nooit meer zou zien." zegt Harry dramatisch en trekt me in een stevige knuffel. "Lucht." piep ik. Gelijk laat hij me los. "Sorry." zegt hij een beetje beschaamd. "Geeft niet." zeg ik en geef hem een kus op zijn wang. Hij laat zich dramatisch op de bank vallen en sluit zijn ogen. Ik grijns even. Ik ga op hem zitten.
Ineens gaat de deur open. Ik schrik er door, waardoor ik op de grond val. Auw, mijn rug. "Wat ben jij nou aan doen?" vraagt Louis aan me. "Ow gewoon ik wou met de vloer knuffelen." zeg ik sarcastisch en draai me om zodat ik zogenaamd de vloer knuffel. Hij komt naast me liggen en kijkt me glimlachend aan. Ik kijk hen raar/vragend aan. "Ja, wat? Ik wil ook even raar doen met mijn zusje." zegt hij en trekt me naar hem toe. Ik knuffel hem en kijk hem glimlachend aan.
Ik laat hem weer los en hij staat op. Ik ga zitten en schuif naar Niall. Hij zet zijn game even op pauze en kijkt me vragend aan. Ik ga tussen zijn benen zitten en leun met mijn rug tegen zijn borstkast aan. Hij doet zijn armen om me heen en gaaf weer verder met zijn game. Hij speelt samen met Ashton een game. Ik glimlach zodra ik een kus op me kruin voel.
JE LEEST
Tommo Girl ft. One Direction
FanfictionKim woont in een weeshuis. Ze is hier omdat haar vader haar hierheen bracht. De rest van de familie denkt dat ze gewoon bij haar vader leeft. Ze wordt geadopteerd door 4 jongens van haar leeftijd. 1 van die 4 jongens is haar broer. Ze komen er achte...