15

571 14 2
                                    

POV Ashton
"Laten we gaan zwemmen!" roept Kim en ze gaat van me af. Ik kijk even naar de tijd. Het is nog maar 11 uur. Het kan makkelijk. "Ja, waarom niet." zeg ik terwijl ze me omhoog helpt. "Wie gaat er mee?" vraagt ze. Iedereen rent naar boven. Ik denk om zich om te kleden. De jongens en ik logeren hier voor een week en daarna gaan we op tour. Natuurlijk weet Kim het nog niet. Het is nog een verassing. En natuurlijk mag ze mee. Zij heeft tenslotte ook veel fans, plus Liam en ik gaan zorgen dat ze ook mag zingen.

POV Harry
We hebben net het zwembad afgehuurd voor ons alleen. We staan nu voor het zwembad. Ineens springt er iemand op me rug. "GO HAROLD DE EENHOORN!" roept Kim lachend en slaat me een keer op me kont. Ik grinnik en loop richting de ingang. Eerst was Kim stil en verlegen, maar zodra we er achterkwamen dat ze het zusje van Louis was, werd ze zichzelf.

Kim is vaak heel erg close met Liam, Ashton, Michael en natuurlijk Louis, maar natuurlijk is zo ook close met de rest. Alleen wat minder dan bij de andere, maar de laatste tijd is ze echt heel close met Ashton en Liam. Waarom? God mag het weten.

Ik loop het zwembad in en we betalen en lopen verder naar de kleedhokjes. "Kom little carrot dan gaan we samen." zeg ik grijnzend tegen Kim wanneer ze voor me staat. "HAROLD EDWARD STYLES, IK WIL NIET IN EEN HOKJE MET EEN EENHOORN!" roept ze grinnikend. "Wil je dan met mij in een hokje?" vraagt Niall plagend en doet zijn armen van achteren om haar middel. Ze loopt rood aan en gaat snel een kleedhokje in. "Deed ik iets verkeerds?" vraagt Niall bezorgd. "Nee, ik wou me gewoon omkleden!" roept Kim.

POV Kim
Ik stap me kleedhokje uit en wacht op de jongens. Pfff, meisjes doen er altijd zo lang over hé. Pff, ik be anders wel als eerste klaar. De gesloten kleedhokjes gaan open en alle jongens staan voor me. Ik hoest even, want ik had het gevoel alsof er iets in me keel zat. Ze kijken me allemaal aan en sommige beginnen te blozen. Ik begin ook te blozen. "Mijn zusje is een lekker stuk." zegt Louis en slaat een arm om me heen. Ik kijk hem met grote ogen aan en met super rode/warme wangen. "Louis doe normaal." zeg ik zacht.

Tommo Girl ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu